europ_asistance_2024



Jawa kolem světa, díl 10.- Stahlratte a motoland Pabla Escóbara

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tramp57 (15) napsal 20.12.2013 v 16:25

Super, hltám cestopisy a držím pěsti pro štěstí a šťastný návrat. Je to borec !

Boro78 (51) napsal 14.12.2013 v 13:59

Super! a stastnou cestu. Vsechno tady hezky popasali pisatele predemnou:) Az na jedneho zakomplexovaneho vlastni nevedomosti a mozna i nesikovnosti ke zivotu vlastnimu. Vsichni zde vime okom je rec. Holt i takovy zde maji prostor. Alespon byla diskuze hezky okorenena :).

vena001 (-3) napsal 08.12.2013 v 17:06

pěkné fotky díky

Vsj_Paja (1) napsal 04.12.2013 v 19:38+1

Pane Vysockij chudák vaše Jawa. Ono nezáleží ani na tom na čem jedete, ale spíše jak se k tomu chováte a když je hold ten mezičlánek na prd tak se nedá nic dělat Pavle drž se a v únoru na motosalonu se těším až jsi s tebou pokecám o cestě.

Edwards (-2) napsal 04.12.2013 v 16:56

Podle mě jsou jednoválce od Jawy určitě spolehlivější. A věřím že to dvěpade mohlo jet dlouho

Spit_MkI (1) napsal 04.12.2013 v 16:30+1

"V Africe v podstatě neexistuje prostředí bez děr a prachu. "...byl jsem v Maroku a v Egyptě." Pane Vysockij vy hodně rád generalizujete a máte ve všem pravdu, že? Projel jsem Afriku od severu k jihu a silnic bez děr a prachu jsou tam tisíce kilometrů. Víte o Africe evidentně stejně málo, jako o stavu Pavlovy jawy, ale rád oboje hodnotíte.

My jsme s Jawou 250 původně z roku 57 (něco mezi kejvačkou a panelkou) projeli v Jižní Americe cesty, o kterých se vám nesnilo ani v Albánii, Egyptě a Maroku dohromady násobeno pěti a jediná závada byla zničená rozeta, protože jsme si vzali mizerný řetěz.

Nechci soudit, ale působí to na mě, že rozsah závad na vašem stroji byl nejspíše způsoben mezičlánkem mezi řídítky a sedlem.

Kutmič (3) napsal 04.12.2013 v 14:17+2

beru spacák a termosku : )))

drž se !!!

ať si myslí kdo chce co chce, až někdo z "nich" vyjede dál než v neděli do supermarketu, tak uvidí zač je toho peníz . . . .

Makačice (6) napsal 04.12.2013 v 13:01

Jestli vono to nebude tim, jak má motorku kdo dobře připravenou

milanek81 (29) napsal 04.12.2013 v 12:24

cesta paradni sleduju to prubezne a moc drzim pesti, mne se pri cestovani na jawce ( jen 70000km ) taky srala "lehce" vic ale rozhodne ne tak tragicky jak pise tady "kolega" vysockij - tak neco mezi - spravoval jsem tak cca kazdej 3ti den vic ne ale napadat nekoho ze sem nepise nejaky par minutovy servisni ukony to je snad kravina - to je jak rikat ze jsem se nedocetl kolikrat te kousl komar a ze je to zprofanovany protoze v americe komari urcite jsou , co je ale ulet je napsat neco co vyzni ze "jsem si vsechno platil sam a vsechno se mi sralo a proto jsem nejlepcejsi a nejhustsi jawa jezdec a tohle je podvod podvodu " to uz skoro smrdi krizi stredniho veku

droud (12) napsal 04.12.2013 v 08:34

Vysockij čoveče je možný že sem nepíše úplnou pravdu to ví jen on ale to že tobě se java sypala neznamená že se sype všem na mojí 639 sem po dvaceti letech provozu a asi 50 000 km dělal výbrus až já a to měla tolik majtelů že nestačil původní TP dnešní spojky od feroda vydrží taky mnohem víc jak starej korek a občas utáhnout šrouby na motoru popř zapalování a spojkovej koš to je na jawě běžná údržba stejně jako občas vyčistit karburátor na té mojí zase trochu zlobí převodovka a čas od času sežere řadící vidličky ale taky netvrdím že to dělá každá jawa ale holt ta má má trochu vyběhanej karter a něco tam nesedí

Wenca24 (76) napsal 04.12.2013 v 08:33

Vláďa to odhalil tak už ukaž ten Land Rover, v kterým tu jawku vezeš
Držím palce, krásné čtení a velká závist

JwKS_Pavel (53) napsal 03.12.2013 v 14:22+3

Teď jsi na to kápnul, Vládíku: podle tvé logiky BYL JSEM V NDR NA RUJÁNĚ A FURT MI CHCALO - VY VŠICHNI, CO TVRDÍTE, ŽE JSTE MĚLI SLUNÍČKO JSTE LHÁŘI A PODVODNÍCI jsem agentem Tondy Charouze a jeho Jawy, která do mě leje keš a já vám tady krmím palice bajkama, protože až si vy všichni totálně zblbnutí mým komerčním lhaním půjdete stoupnout do fronty do Týnce na nový třistapadesátky, tak na tom s Tondou vyvaříme těžký cucky... Srandovní česká povaha. Jen pro info - platím si to z valné většiny sám, sponzoři jen pomáhají dostat moto přes oceány, což stojí nejvíc. Tak - podle tvojí logiky jsem navíc asi něco ukrad, když na to mám
Ostatním dík za podporu a až půjdete do fronty před tu mototechnu, vemte si teplej spacák, prej máte docela kosu
Davide, šetři játra - až přijedu, zapijem to spolu něčím lehčím! Pavel

Šotek (96) napsal 03.12.2013 v 07:54+1

Vysockij>hele nejsi jedinej, koho seere, že musí sedět v práci zatím co Pavel si drandí na motorce po Jižní Americe, tak se hoď do klidu

Vysockij (0) napsal 03.12.2013 v 00:37

Tak pánové, byl jsem na Jawě v roce 1996 Albánii v Maroku a v Egyptě. A vím o co tu běží. Taky na 634 a jen bych chtěl zde říci, že tento cestopis tím jak je napsán a jakým způsobem, tak jsem zkomercizovanější podvod v životě neviděl ! ! ! Ať sem ten člověk napíše skutečnou pravdu, nebo na rovinu kdo ho zaplatil.
Mohu vám tady odpřísáhnout, že s tím výčten oprav co taky je napsáno se dostanete tak nějak po rovině a po dobré silnici. Já jsem v Africe vařil snad každou trubku na rámu a lanek od plynu jsem vyměnil nespočet. Přední tlumiče jsem doléval za 6 tisíc km nejmíň desetkrát a karburátor jsem čistil každejch 500 km, když se náhodou nezasrala triska. Nehledě na ten benzín a olej co jsem musel kupovat. V Albánii jsou takový cesty a 50 stupňů, že se nedá jet ani pomalu natož rychle. Nemůžu číst, že neměnil ani kroužky, proboha proberte se ! ! ! Na tý motorce je po desetitisících povolenej absolutně každej šroubek. V Africe v podstatě neexistuje prostředí bez děr a prachu. Ta Jawa v tomhle prostředí co 100 km stojí a potřebuje dotáhnout nebo vyčistit. Vezl jsem dvě sady pístů a kroužků, a nehledě na to, že zde nenapsal, že neměnil spojkové lamely . No to je kokotina do nebe volající. Spojkové lamely a samotný koš jsem musel dotahovat nejméně dvakrát. A nejsem žádnej sponzorskej mazel. Všechno jsem jel na vlastní pěst !! a kapsu ! Tenhle výčet oprav co taky dotyčnej básník napsal je výsměch všem poctivejm motorkářům ! ! ! VŠEM !! Můj kamarád Ivo Kaštan který jezdil Dakar Vám to potvrdí. Tohle je komerční nesmysl jak má vypadat. Western. Mám s Jawou najetejch 150 tisíc a poslepu vám řeknu co ta motorka v tom prostředí dělá. Tohle jsou lži a není zde napsaná pravda. ! ! ! ! Tohle musí jít do novin ! ! Ať ten člověk napíše pravdu a všechno ! ! Vláďá Jawa 350, 47 let Plzeň.

_Lišák (14) napsal 01.12.2013 v 14:45

Ahoj, jako vždy skvělé počteníčko ...už se těším na další díl . Měj se a spoustu jen těch dobrých zážitků.
Zdenek

Jirka4137 (114) napsal 01.12.2013 v 00:21

Super jeden z nej. dílů. Vidím že Jawa byla v dobré společnosti.
Nevím jak postrkovadla made in China ale kamoš má Yuki 200 a stará dobrá Číza 175 jí ujede jak nic.
Tak štˇastnou cestu i nadále.

pajapaja (37) napsal 30.11.2013 v 14:06

Jako vždy super- U turistické kanceláře Vyjel a Zabloudil jsem se dořezal

bulldogbiker (-3) napsal 30.11.2013 v 08:48

Zdravím z Liberce a tiše závidím
Výborné čtení ,nejlepší cestopis

iman (25) napsal 29.11.2013 v 22:10

Čítať Tvoj cestopis je rozhodne jednoduchšie ako ho absolvovať. Máš môj obdiv. Držím Ti palce a nech vydržíš aj Ty aj Tvoja Jawa.

čezetář. (0) napsal 29.11.2013 v 21:09

Vždycky když to dočtu skoro mi to vhání slzy do očí co ta naše Jawka a výbornej jezdec všechno zvládnout dávám

brejsa.cz (27) napsal 29.11.2013 v 17:33

Parádní čtení. Držím palce a velký respekt!

SPIJKER (93) napsal 29.11.2013 v 15:48

Kpnecne taky nejaky pozitiva, plusy a socialni jistoty... tak dal stastnou cestu!

JerryTheRay (75) napsal 29.11.2013 v 14:24

Super čtení . Držim pěsti, ať máš štěstí.

Drakis (67) napsal 29.11.2013 v 13:17

Zdravíme z Medlic zatím moc dobrý.Dám si dneska na tvé zdraví 200g.

fidlimydli (321) napsal 29.11.2013 v 12:08

Dá se napsat snad jen skvělé jako vždy a držím palec.

Hany13 (0) napsal 29.11.2013 v 10:55

patrádní počtení, zvlášť když je to 6 dní co se mi táta vrátil z Columbie právě z města Medelin, bylo super číst tvoje zážitky který sou jako kopie těch tátových, super pocit přeju stále více krásných zážitků při cestě

Vydris (50) napsal 29.11.2013 v 10:14

rrss (0) napsal 29.11.2013 v 09:48

Krásný doklad toho, jak deformovaný je "trh" v EU. Není to divné, že v zemi původního výrobce stojí jeden tlumič 900 Kč, samotný ráfek 1300 Kč a ještě se musíš děsit, jaká novovýroba to je? Smutné srovnání třeba s:

19 500 Lesozavodsk výměna zadního kola včetně osy; výměna sek. řetězu EK + pastorku cca 1 300 Kč

Rada89 (0) napsal 29.11.2013 v 09:29

Zx-10RCarlos (67) napsal 29.11.2013 v 09:19

Super zavidim hned bych jel sním

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist