Zahájení soutěže Interphone Cellular Line Tour 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

barvajs (2) napsal 17.05.2011 v 22:10

Já jsem taky pro zveřejnění všech pozic najednou. Jezdím celkem dost po ČR a zrovna bych měl cestu třeba kolem nějakýho bodu, kterej se pak objeví za dva tejdny. To by docela naštvalo. A s tím počasím máš bohužel taky pravdu...

Furat (-1) napsal 14.05.2011 v 17:12

To Dan-Recall - nechci rejpat, ale ta pozice by mela byt jak pise HordaStodulky s N a E v nazvu, protoze cesky S a V treba Google maps nebere, tak jenom aby nevznikla mejlka.
Jinak jsem pro aby se zverejnili vsechny pozice najednou i ty cesky, kdo souhlasi? Nebo je alespon davejte vcas, protoze slunecnych a volnych vikendu bohuzel zase tolik neni Kazdopadne ale diky za soutez, jedu kazdy rok!!!

Dan-RECALL (0) napsal 12.05.2011 v 22:52

Nazdar chlapi, tady pachatel GPS pozic. Letos jsem malinko podváděl. Tedy pozice jsem všechny navštívil, ale zašátral jsem v archivu fotek a pak dodatečně dohledával místo podle map. Měl jsem radost, jak se mi to povedlo, ale bohužel co podklad, to výstup. Mapa se nerovná satelitním snímkům. Dělal jsem to v programu Google Earth, který používá hlavně ty snímky. Máte samozřejmě pravdu, pozice by měla být tak jak uvádíte, podle mapy. Omlouvám se!

barvajs (2) napsal 11.05.2011 v 22:41

Aha, tak koukam ze u 1.pozice asi rozdil nebude velkej a uz je to asi i opraveny. Schvalne na to mrknu doma,protoze tu puvodni pozici uz mam zadanou v Mapsource, tak to porovnam...

barvajs (2) napsal 11.05.2011 v 22:32

Ja to ted nemam jak porovnat,ale treba jsou souradnice mistem odkud se fotilo a ne mistem foceneho objektu...

HordaStodulky (1) napsal 11.05.2011 v 15:38

U pozice č. 1 by měly být správné souřadnice tyto:
44°19'13.59"N, 6°48'26.31"E

Autor by to měl opravit. Stejné je to i na stránkách soutěže samotné.