europ_asistance_2024



Odmašťovací prostředek CLEANCHEM–R

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jiR6a (0) napsal 25.11.2008 v 15:13

Jako co neni fér??? Že jsem napsal tady svůj názor???Tak to tu zrušte a nikdo sem názory psát nebude. Dobrý dén!

Stenlys (0) napsal 25.11.2008 v 14:58

Jedovatý sračky ???!!!
Vážený pane ! Kbyby jse se dostal k BL datům Petroleje,tak by se ten Váš řetěz strachy rozpadl !!! Prosím pokud nevíte, tak nepište nesmysly.Chápu že máte jiný názor,ale toto není fér !

jiR6a (0) napsal 25.11.2008 v 14:52

To jsou všechno jedovatý sračky a akorát to tahá z lidí prachy, já používám na čištění normální petrolej a štěteček, je potřeba to pak pořádně utřít hadrem a nechat vyschnout a teprve potom nanášet mazadlo-špičkový je Castrol a nebo origoš D.I.D.tečka

Aliante (0) napsal 25.11.2008 v 14:42

Opravdu hezkej reklamní spot.
Já používám na odmaštění čistič brzd od Würtha ve spreji za 75,- vč. DPH 500ml. Občas stříknu HHS Clean za 425,- vč. DPH 500ml. A mažu HHS Dry Lube za 381,- vč. DPH 400ml. Pokud budete chtít můžu i zaslat. lhotsky.jirka@seznam.cz

Stenlys (0) napsal 25.11.2008 v 14:42

Pro t.o.m.s.
Pokud se nemýlím tak produk který uvádíte, je alkalický,čili se ředí vodou. Když projedete naše www,tak těchto produktů tam máme vyrobených spousta a ve výborné kvalitě a z řetězem si také poradí. Je tu ALE ! Bavme se o rozpouštědle, né o odmašťovadle ! Bavme se o vodě co nadělá za paseku atd. Nebudu to rozpitvávat ale toto je mimo mísu!

Jurawood (12) napsal 25.11.2008 v 14:40

v článku chybí srovnání s petrolejem !!!
Dále chybí zda vaše odmašťovadlo nechá ochraný film...
Jasně hned tam přijde mazivo, jenže ne na bok řetězu, a argumety že po petroleji nedrží mazivo - vevnitř pod válčky drží, a na povrchu válečků sílu 140Nm nezvládne jakékoliv mazivo a jde se kov na kov.
Možná na čištění motorů to bude dobrý, ovšem jak sem řekl chybí srovnání s petrolejem a nehodlám podporovat ČP, jinak v kameným kšeftě bych to testl

Heki (401) napsal 25.11.2008 v 14:33

roman111: Tak to pak jo. Já používám valvoline a ten je tak akorát - drží, ale utřít lze.

roman111 (0) napsal 25.11.2008 v 14:30

Heki: Jasně, pokud máš sprej na řetěz že ho lze utřít hadrem, tak jo. Já mam nějakej od Denicolu a chová se fakt jak lepidlo, hadrem ho neutřu, proto jsem měl ten problém co jsem psal níž.
Ondras: Nevim co ostatní, já mam leteckej petrolej. Pokud nemáš na rozetě nějakou povrchovou úpravu, tak to budeš muset namazat. Namaž to třeba WD-40, nech to zaschnout a pak to utři.

t.o.m.a.s. (0) napsal 25.11.2008 v 14:30

Pěkná reklama -tak se přidám. Přípravek Americol HS Cleaner se úspěšně po desítky let prodává v západních státech Evropy. Je také doporučován na kompletní čištění motorek, jezdících v rozbahněném terénu. Pro běžné silnice je doporučován přípravek Americol Super Cleaner s rozprašovačem - odstraní jak hmyz, tak i veškeré nečistoty vznikající při jízdě na mašinách. Také se s těmito prostředky dají očistit i řetězy motorek.

0ndras (4) napsal 25.11.2008 v 14:22

Ještě dotaz: Pokud pouzivate na cisteni retezu petrolej, tak to je ten obycejny na svícení do petrolejových lamp ?
Kdyz totiz odmastim rozetu tim CLEANCHEM -R, tak mi zkoroduje, ne ? To abych ji nastrikal pak mazivem a to nebude vypadat hezky ( mam takovej bilej sajrajt od motulu )

Heki (401) napsal 25.11.2008 v 14:21

roman111: No ten sprej na řetězy se sice aplikuje tam kam píšeš, ale pokud celý řetěz umyješ takhle dokonale dosucha, tak potřebuje film i po bocích a všude (tak jak taky píšeš) kvůli korozi. Tohle lze taky udělat tím sprejem na řetězy - nejenže má lepší přilnavou složku než cokoliv jiného, takže tam bude držet nejlíp ze všeho co mě napadlo, ale navíc nepotřebuješ tu vrstvu kilometrovou. V praxi to dělám tak, že to stříknu tím sprejem a pak to utřu hadrem - lehký film zůstane a ráfek špinavý nemám. Ale každý má svůj systém a důležité je, že jsou všichni spokojení Ať Ti to jezdí!

roman111 (0) napsal 25.11.2008 v 14:15

Heki: Jistě, přemýšlet můžeme. V článku o mazání řetězu se dočteš, že mazivo na řetěz se dává pouze k válečkům, nikam jinam a ne že vezmeš sprej a nastříkáš s tim řetěz ze všech stran. Pak máš po první projížďce řetěz jako prase a motku často taky. Takže nezbývá než namazat zbytek řetězu něčím jiným, co "zaschne" aby se na to nic nelepilo ale zase aby to nepoškodilo O-kroužky. Mě se s tím srát nechce, čistím petrolejem, zůsname mi nereznoucí film a olej na řetěz který používam je jak lepidlo, takže nemám problém s přilnavostí.

0ndras (4) napsal 25.11.2008 v 14:12

Cožpak rez, ale hlavně bach na korozi !!! (viz. film černi baroni )
Spreje stojej kolem 250,- a tak pujdu asi do tohohle.

Stenlys (0) napsal 25.11.2008 v 14:08

Pro všechny co se píší a volají:
2L - 260,-
Poštovné - 150,- (je zde ze strany ČP sleva)
___________________

1l - 130,
Poštovné 130,-

Heki (401) napsal 25.11.2008 v 13:51

Tak já nevím co byste chtěli - odmaš´tovadlo funguje tak, že odmašťuje - což je obsaženo už v jeho názvu a když je pak řetěz suchý a dokonale odmaštěný, tak je vidět, že přípravek funguje tak jak má. IHNED po odmaštění a uschnutí pak řetěz namažte k tomu určeným mazivem a nemůže nic reznout. Petrojel na řetězu dělá film - to je sice fajn - ale pak na tom filmu nepřilne mazivo. ono stačí u toho trochu přemýšlet a nezapomenout pak ihned na to mazání

roman111 (0) napsal 25.11.2008 v 13:32

Moc rozpouštědel jsem nezkoušel, ale k pračce na řetěz jsem objednal i čistič přímo na řetězy (název se mi teď nechce hledat). Což oto - ono to rozpouští opravdu dobře a skoro to nesmrdí, ALE je to dost drahý, kor když to člověk leje do pračky a jak píše TeKilla, odmastí řetěz všude, takže po stranách je nutné nečím namazat, jinak hned rezne. Po tom co se objevil rez, čistím jen petrolejem, který nechá mastný film a rez nehrozí. Ovšem je zase pravda, že pak nemusí dokolane přilnout mazivo :-/

TeKilla (0) napsal 25.11.2008 v 13:15

Jak už tady zaznělo - nejlepší čistidlo na řetěz vždy zůstanej petrolej, kterým rozmyjete všechen sajrajt! Je to levné a hlavně to nezpůsobuje korozi jako tyhle odmašťovací srágory, které ihned zlikvidují jakoukoli mastnotu.

MickXX (0) napsal 25.11.2008 v 13:09

Mám ho od Stenlyse už druhou sezonu a naprostá spokojenost. Nic nežere, neleptá ani nijak nenarušuje. Používám teď na nové řetezovce kerá má najeto od výměny cca 14tkm bez jediného dopnutí takže funkci púlní na výbornou.

Paja-Te610 (2) napsal 25.11.2008 v 13:04

Ahoj Maro,tak to je super,diky za tip,clovek nesmi byt zatvrdly jak nejaci petrolejari ale zkusit zase neco noveho je prece prinos )) jezdim enduro a budu rad kdyz si snadno vycistim zadni spice az do lesku, napriklad ! posli me na vyrobce tel. nebo email dekuji.

Heki (401) napsal 25.11.2008 v 12:21

Možná to zkusím. Letos jsem měl sprej na čištění řetězů - fungoval dobře, ale na to, jak rychle jsem ho vyťapal, byl docela drahý. Taky jsem zkoušel arvu, ale žádná sláva - i po oplachu se docela špatně odpařuje. Řetěz se sice očistí, ale nové mazivo pořádně nepřilne a pak je zadní ráfek jak dalmatin. Tenhle přípravek by mohl být řešení.

Jinak k tomu co psal Hawk - zaprvé si myslím, že ví jak funguje řetěz, tak tady z něho nedělejte blbce. A zadruhé si myslím, že to myslel tak, že onen bordel, který se dostane pod válečky (pod ty vrchni ktere nemají kroužky) tam zatvrdne a když čistíme štětcem tak tam rozpoštědla nateče málo, rozředí se bordel a vznikne brusná pasta. Jenže žádným nástrojem se pod ty válečky dostat nedá. Jedině to snad vypláchnout větším množstvím rozpouštědla (tady má výhodu ten sprej). Snad by se to dalo vyfoukat kompresorem, ale to bych asi nedělal protože proud vzduchu může pohnout s o/x kroužky a v tu chvíli se dostane bordel i tam kam už vůbec nemá. Vapka udělá to samé s tím, že místo vzduchu tam rovnou napere vodu (a to už se hoši u D.I.D těší na nový kšeft). Holt řetězy jsou věda. Ty vrchní otočné válečky potřebují důkladně očistit a propláchnout - já si myslím, že použití většího množství toho rozpouštědla by to mohlo propláchnout a tak to vyřešit. Ale docela bych si poslechl názor Hawka.

-LOTR- (2) napsal 25.11.2008 v 11:29

CLEANCHEM-R - no a jak je to u něj s likvidací, asi není ekologicky neškodný(nebo jak bych to měl správně vyjádřit), když to pustím na půdu jako EKO ARVU tak to nejspíš bude problém(v nejhorším to nějaká vanička jistí )...

Stenlys (0) napsal 25.11.2008 v 11:01

sherm 14//Ondras
1L CLEANCHEM-R = 130,- + dobírka ČP Profi balík - za 1L cca 130 2L - cca 150,- (doporučuji vzít 2 litry-podstatně se ušetří na poštovným !)

chemical.zabreh@seznam.cz /www.chemical.freepage.cz/

_max_ (0) napsal 25.11.2008 v 11:00

Něco podobnýho jsem si koupil k pračce na řetěz , má to stejný vlastnosti akorát to není bez zápachu . Jinak jsem nevěřil jak rychle to dokáže řetěz vyčistit a jak dobře . Pokud to nechám alespoň dvacet minutek odpařit , vůbec mi neodlítává mazivo (i když ho dám víc) .
Má to jednu nevýhodu - řetěz je tak dobře odmaštěný , že hned začíná reznout , musím ho namazat i z boku na destičky .

-LOTR- (2) napsal 25.11.2008 v 10:52

Hawk >>> totální p.č.vina / ono jako je možný že se z pod válečků vše neodstraní, ale tím, že se začnou protáčet válečky na dutém pouzdře značí jen to, že jim nic neklade odpor, jsou očistěny od většiny maziva, jsou propláchlý no a pak už jen stačí aplikovat mazivo / pokud tvá domněnka leží na tom, že váleček je neposunovatelně nalisován na dutém poudře a jeho protáčení značí, že má vše za sebou CHYBA (vždy je uložen váleček volně - taky je to jediná věc kvůli které to mažeš u těsněného řetězu). / Hawk prachu se nezbavíš, leda, že by jsi měl zapouzdřenej řetěz jako na Jawách ...

sherm14 (1) napsal 25.11.2008 v 10:50

Stenlys: kolik stoji to na cisteni retezu ???

0ndras (4) napsal 25.11.2008 v 10:49

Prodavaji ho i v Brne ? Nebo na kolik prijde s postovnym a balnym ?

sherm14 (1) napsal 25.11.2008 v 10:40

Hawk - seš nějakej chtrej panáčku

Hawk (7) napsal 25.11.2008 v 10:25

Jen detail...při čištění toho řetězu je třeba tu špínu taky dostat pryč, a ze vnitřku odvalovacího válečku to štětcem neuděláte, to vypadá jen na venek, což je rpakticky nepodstatný... To, že jste to rozpustili a válečky se začaly točit, neznaméná nic jiného, než že řetěz už to má dávno za sebou, klade větší odpor a ta rozpuštěná špína na sebe nachytá další bordel a vytvoří ještě účinější brusnou pastu, což je i důvod zmiňovaného neadekvátního vytáhnutí řetězu v čepech a odvalovacích válečcích.

-LOTR- (2) napsal 25.11.2008 v 10:24

výňatek z článku: "Až ho budu měnit (celou řetězovku), zkusím se rozbruskou podívat, jak na tom je mazivo uvnitř válečků."

Jak už tu někdo píše, možná by to chtělo technickou konekturu... Mazivo pod válečkem se ovlivňuje mazáním sprejem apod. produkty. Myslel jsi nejspíše, jak je na tom mazivo mezi čepem a dutým pouzdrem, jež je těsněné těmi "O" "X" kroužky apod. .

Ale jinak dobrá recenze, jen mě ten poslední obrázek znepokojil, zdálo se mi na něm jako, když na pár článcích vystupuje takové rezaté zlo z pod kroužků .

Jinak jsem Arvista (oplacovej vodou)...

Stenlys (0) napsal 25.11.2008 v 10:24

jetam:
chemical.zabreh@seznam.cz /www.chemical.freepage.cz/



TOPlist