chtěl bych si předělat palubku na 634-ce do původního stavu. Teď tam mám ten štít a ten kryt budíků. Ten štít je jednoduchej sundat,je přitaženej matkama co jsou u blinkrů,ale ten kryt budíků s kontrolkama. Nevim jestli je to originál nebo ne. Někde jsem to viděl,ale spíš to nemají. Údajně je to na 638-640. Hlavní problém je v tom, že ty šrouby, zřejmě šroubovaný do plastu, co drží ten kryt, tak se to celý mele, protože 3 šrouby tam jsou protočený. Což to je jedno když to půde dolu, ale vcelku je to tak nějak zbastlený, že se mi to dvakrát nelíbí. Jde mi také o to kam bych dal ty kontrolky z tý původní palubky..Jestli je nějaká jiná a nebo jak to tam bylo dělaný. Ještě kdyby někdo věděl, tak ta spínačka se musí taky sundat, že ? Jinak bych to musel nějak vytrhnout a to se mi nechce. Koukněte na foto.
Předem děkuji za rady. A nepište sem, ať se podívam někde jinde nebo že mam nejdřív použít funkci ,,hledej,,. Hledal jsem hledal jsem, ale nenašel.
Naposledy editováno 25.12.2010 18:29:53
1 reakcí na tento příspěvek Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
přesně jak uvedl Hans to vypadá...
...ovšem tam to musíš vyměnit úplně všechno...tj odšroubovat v místě klem řidítek, a nahradit to komplet něčim jinym...potřeba jsou dva plechy, jejich spojení je realizováno sloupky se silentbloky, budíky použiješ původní, akorát je pomocí o-kroužků a těch plastovejch tubusů přiděláš...jinak tubusy pod kterýma byl ten chrom kroužek (z boku jen linka) už se nedělaj...dělaj se stejný, akorát delší a bez osazení s drážkou.
Pokud budeš vracet spínačku do osy řízení, tak potřebuješ ten plechovej kelímek a plastový dno pod něj...a asi budeš muset dát jiný svazek kabelů přístrojovky, neboť ten s té plastové škatule je dost krátký.
Tady jsem pro informaci vkládal foto budíků na trampa...alespoň je tam vidět, jak je to provedené...
Přikládám list z katalogu:
[img]
E: ještě jednu důležitou věc jsem zapomněl: pokud tam máš komplet sestavu z 640, pak máš na tom nosném plechu přivařeny "prodlužující" pouzdra, kterými prochází ty šrouby řidítek, a ty klemičky pod tim by měla být bez tohoto pouzdra, zatímco provedení 634/638 které požaduješ, má ten nosný plech hladký (bez pouzder) a tyto pouzdra jsou odporově navařeny na ty klemičky.
Prosím důležité je dodržet správnou skladbu, neboť pokud tam nebude pouzdro žádné, nemá ten plech na co dosednout a při dotahování ho zdeformuješ a pak ti začne překážet klíč, a pokud tam budeš mít pouzdra obojí, pak bys musel dát delší šrouby, ovšem tím zmenšíš už tak malou tuhost tohoto předepjatého spoje...mluvím z praxe, neboť já řidítka "dotahoval" cca 2x za sezónu (origo provedení), při použití původních šroubů pevnostní třídy 5.8, a když jsem je při náhodné demontáži vyndal, zjistil jsem, že mají po délce rozdílnou rozteč závitu ...vyfotil bych je, ale ono by to nebylo asi vidět.
E2: Nástin cen a obrázky toho co potřebuješ. ...uvedená klemička je s pouzdrama.
Naposledy editováno 25.12.2010 19:50:18
1 reakcí na tento příspěvek Úprava palubovky Jawa 350/634
Nerozumím přesně co myslíš...ale zkušenosti: ty silentbloky na kterejch i tato škatule sedí se hodně rychle vytahaj, neboť za to hodně tahají ty náhony...pak to začne strašně mlátit a stejně to musíš udělat...jak sis asi všim, tak ty sloupky bývaj hlavně u závitů dost schnilý a většinou se to při demnotáži ukroutí...proto si je dělám z nerezu a používám k tomu nerezové samojistící matice
Jinak ta původní škatule (640) co tam máš je z nějakýho hodně šitovýho plastu, a když necháš motku párkrát na slunci, tak se pak začne povrchově drolit a pokroutí se...pak je radno ho vyměnit (nejni tio zas tak drahý), a při tom udělat i ty silentbloky
1 reakcí na tento příspěvek Úprava palubovky Jawa 350/634
Diky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
Zdar pánové ,
tak tak...má pravdu ten chlapec .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
Předělat to zpět na původní je jen otázka toho, mít ty díly a rozebrat-složit...nic víc...kdybych prohrabal sysláty, tak ty plechy bych asi našel, akorát by sis je musel nechat nalakovat...tubusky koupíš tak po 30 kačkách, plast s kontrolkama tak do 50ti...svorčičky a silentbloky stejjinak musíš koupit nový...cca 80 kaček a pokud budou problémy s klemičkama, tak ty vložtičky vysoustruží i nešikovnej soustružník...dyť je to jen kus trubky
Akorát upozorňuju na jednu věc...pokud je sluníčko, a jde z blbý strany, tak ty kontrolky nejsou vidět...já to řešil úpravou a montáží těch šroubovacích ala čz 477 nebo Avia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
Zdar, zrovna Tebe bych na vlákně k Jawkám nečekal ???
Tak co Vánoce??? Naděloval Ježíšek a přines i něco jawce ???
1 reakcí na tento příspěvek Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
A koukni na ten odkaz z příspěvku 5...máš tam přehled toho, co je potřeba...akorát mi to příjde trochu drahý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
Tak já měl to štěstí, že jsem přastavoval obastlenou 634ku do originálu...
...problémy:
zadní část rámu (trubky) ohnuty cca o 15 deg vzhůru
uříznuté držáky zadního blatníku
sedlo (plech) zlomen uprostřed
chybějící komponenty
Foto:
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava palubovky Jawa 350/634
Srovnat trubky zpět do roviny: vysoustružil jsem z 20ky kulatiny rovnací kalibr (v délce cca 300 mm osoustruženo na průměr 19,4...což se i s korozí s přehledem vejde, celková délka cca 1500mm)...na konec jsem přivařil vratidlo, aby bylo čim točit, a za co tahat kdyby to tam zamrzlo...kolega mi to v patřičných místech ohřál autogenem a já postupně rovnal a zasouval kalibr do trubky dokud to nebylo úplně rovný - protaženo někam do poloviny kastlíku (namazal jsem ho olejem aby to šlo lépe, akorát to pak tůze smrdělo )
...dále bylo nutno sehnat bouranej rám, z kterého jsem zrecykloval držáky zadního blatníku...ale stejnou službu odvede i kus ohnutho plocháče...to já jen že to mam na veterána...přivařit na patřičné místo, a tím bylo na rámu hotovo.
Sedlo do dneška řeším, neboť ten plech není jen zlomenej, ale taky náležitě schnilej, ale pokud by nebyl, pak není problém ho narovnat a roztržené okraje dovařit.
Zadní část je vybavena takovým tim ouškem (viz. foto)...to ouško tam v podstatě nemusí být, jediné co je na něm důležité, jsou pod sedlem držáky (díry) pro blikny...pokud se vyřeší toto, tak zadní světlo a v to pevně věřím, udrží ten plech.
Další věci jsou otázkou individuálního "obastlení" a přístupu k vybavení...zejména zda dvě velká chromovaná ucha nebo jedno malé...
[img]
Rámu se srovnanejma trubkama určitě...celé moto zatim ne, neboť právě finishuju a připravuju do lakovny
A pro doplnění...to zadní ouško je nesehnatelná věc...už dva roky pravidelně šmejdím po burzách a zatím jsem žádné neobjevil...až nedávno se na mě usmálo vetránské štěstíčko a sehnal jsem ho čistě náhodou a za dobrý slovo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |