mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.
Díky moc Hanz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Skalik píše: assasin: tak s tema krabickama jsi byl rychlejsi :) Nicmene jak pise Dawe02 aerodynamickej podpor ti to trosku zmrvi. No a hlavne co si budeme povidat je lepsi si masinu /auto/ prikurtovat k brzde a s okamzitym vysledkem menit mapy jednotky.
Nekde jsem cetl, ze kdyz chces silnejsi auto tak si ho kup u motorek to neni podobny? Pro silnicni pouziti nevidim duvod se za cenu nemali investice dohadovat s motorkou o par KW, stejne si vsichni porizujou ladak jen proto aby to melo "zvuk"
jo lepsi koupit rovnou vykonejsi stroj, ale me treba bavi vic se v tom takhle vrtat nez jezdit, tzn z nakupu o par kw silnejsiho stroje bych nemel takovou radost:) navic se u toho i neco naucis, to se muze hodit:)
ja treba do TL vrtal jen v radu malejch investic a i tak si myslim ze je znat ze to jede o neco lip nez driv.
assassin píše: jo lepsi koupit rovnou vykonejsi stroj, ale me treba bavi vic se v tom takhle vrtat nez jezdit, tzn z nakupu o par kw silnejsiho stroje bych nemel takovou radost:) navic se u toho i neco naucis, to se muze hodit:)
ja treba do TL vrtal jen v radu malejch investic a i tak si myslim ze je znat ze to jede o neco lip nez driv.
Pokud to delas pro radost tak o tom zadna to naopak plne chapu, ale zda se mi, ze spousta lidi ma tendence honit koniky