Mám problém s převodem ČZ 350 / 427 z Polských papírů na naše. Poláci mají TP, který nahrazuje jak malý, tak velký český TP. Ten mám, štítek má motorka taky a čísla souhlasí. Na STK projde. Problém je, že ani na štítku ani na TP namá napsáno národní schválení. To, jak mi bylo vysvětleno, vám udělají na dovozových STK za 1900 kč.
Další problém je, že nemá v TP zapsané některé nesmyslné technické údaje, jako váha na nápravu a hlučnost, které ale mít pro převod musí... Nemáte někdo ponětí, co s tím? Kde zjistit tyto údaje, které ani v origo velkém TP pravděpodobně nebudou? (v roce 1988 těžko měřili hluk motocyklu...) Zkoušel jsem psát do fabriky (ČZ), ale nesehnal jsem žádný rozumný kontakt na ně a tak mi ani neodpověděli....
Díky,
PH
Naposledy editováno 15.12.2010 17:33:01
2 reakcí na tento příspěvek Převod z PL na CZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převod z PL na CZ
Ehm...na dopravním inspektorátu? Můžu to zkusit, díky za tip.
Naposledy editováno 15.12.2010 18:53:39
1 reakcí na tento příspěvek Převod z PL na CZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převod z PL na CZ
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cz/cz-350-472/cz-350-472-s-doklady--228159.html
c.j. píše: petas.hofman> Ještě nemáš ani zjištěné jak ji přihlásit a i přesto ji už prodáváš?
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cz/cz-350-472/cz-350-472-s-doklady--228159.html
Dovezl jsem dvě, jednu si budu nechávat pro sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Převod z PL na CZ
Jinak to typový schválení se jmenuje "typové schválení vozidla v zemi původu". Fabrika ČZ už neexistuje, ale to schválení jo, teď jen zjistit který úřad ho vydává a tam ho budou mít. Případně by neměl být problém to najít v TP někoho, kdo má tu motorku tady z ČR. Problém bude, pokud se za socialismu tyhle typovky nedělaly, ale myslím, že jo - taky to bylo slušná byrokracie.
Ad.: jak koukám, tak typový schválení je i na papíře od DEKRY, takže nemusíš nic shánět a máš to na jednom papíře za těch 19 stovek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převod z PL na CZ
FiffiQ píše: No, je to tak, všechny ty údaje ti vyjedou na stanici STK přes DEKRU, stojí to 1.900, ale nech si vyjet když už, tak uplně kompletní záznam o motorce. Tam oni mají v databázi všechny ty zhovadilosti, co se nepíšou do TP v žádným státě EU, ale u nás to bez nich nepřihlásíš. Já to měl s Hujdou taky tak, zjišťovali mi zatížení na nápravy, rozvor a emise - u těch mi technik řek, že tam vyjede hvězdička a pod hvězdičkou "neuvádí se" ale potřebuju to pro úředního šimla .
Jinak to typový schválení se jmenuje "typové schválení vozidla v zemi původu". Fabrika ČZ už neexistuje, ale to schválení jo, teď jen zjistit který úřad ho vydává a tam ho budou mít. Případně by neměl být problém to najít v TP někoho, kdo má tu motorku tady z ČR. Problém bude, pokud se za socialismu tyhle typovky nedělaly, ale myslím, že jo - taky to bylo slušná byrokracie.
Ad.: jak koukám, tak typový schválení je i na papíře od DEKRY, takže nemusíš nic shánět a máš to na jednom papíře za těch 19 stovek.
Tady jsou právě dva drobné problémy: ČZ 350 je pro naše úředníky neznámá motorka, takže ani technické údaje Dekra nemá. To samé s číslem národního schválení, v ČR samozřejmě neexistuje. Takže to lze získat od výrobce (kde si mě na telefonu přehazují jako horkou bramboru a nikdo neví, co s tím) a nebo lze alespoň číslo národního schválení získat od nějakého státu EU, kde je registrovaná (Slovensko, Polsko?) Takže české motorka, jež v ČR legálně jezdí, zde pravděpodobně nikdy nebude jezdit, pokud jí odněkud dovezete :)
petas.hofman píše: Tady jsou právě dva drobné problémy: ČZ 350 je pro naše úředníky neznámá motorka, takže ani technické údaje Dekra nemá. To samé s číslem národního schválení, v ČR samozřejmě neexistuje. Takže to lze získat od výrobce (kde si mě na telefonu přehazují jako horkou bramboru a nikdo neví, co s tím) a nebo lze alespoň číslo národního schválení získat od nějakého státu EU, kde je registrovaná (Slovensko, Polsko?) Takže české motorka, jež v ČR legálně jezdí, zde pravděpodobně nikdy nebude jezdit, pokud jí odněkud dovezete :)
Vůbec ne, DEKRA jsou panevrpský (svině ) ouřadové, který mají databázi všech motorek na který si vzpomeneš. Pokud ovšem ta polská Jawa není jenom nějákej párkusovej výstřelek našeho bývalýho centrálně plánovanýho hospodářství. Pak asi skutečně neexistuje papír a jak úředník nemám alespoň centimetr vysokou hromádku papírů, tak je problém,..
Ona se ta ČZ 350 tady vůbec neprodávala? Protože pak taky je možnost a asi nejjednodušší sehnat českej rám a štítek s TP. Přebouchat a je to,.. Protože sice to není košer, ale někdy je to jednodušší, než se potácet byrokratickým labyrintem. A zajímavý je, že v jiných státech EU nejsou na to přihlašování do evidence tak drsný,..