globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: olej Honda GN4 už je doma
15.12.2010 v 08:55
Tak olej mám doma jinak ho varábí firma Idemitsu lubricants america corporation



Naposledy editováno 06.01.2011 09:10:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej Honda GN4 už je doma

16.12.2010 v 21:29 | Nahoru | #1
motokuba-keči> kubo, mám fakt radost, že existují ještě větší exoti, než jsem já. Ale vážně. Napsali ti to i jiní a píšu ti to i já. To, co tady řešíš, jsou vážně hovadiny. Olej, řetěz, desky, gumy, chladící kapalina, brdová kapalina, to jsou věci běžně zaměnitelné, pokud dodržíš danou specifikaci a rozměry. VFR mám od novoty, celou dobu jezdí na Castrol 10W50, přičemž mi ho i sami nabídli u dealera v rámci garančních prohlídek. Takže vyšilování ohledně továrního oleje je k ničemu, protože Honda si jej stejně nevyrábí a kdo ví, od koho to kupuje. 10W50 požadovanou specifikaci překračuje, ale kupuji jej pořád s ohledem na to, jak VFR v létě hřeje. Mám najeto mírně přes 50tis. a motor je krásně čistý. Pokud jde o opotřebení, pak jsem osobně dělal jen ventily. Vačky + zvihátka se okem nejeví známky opotřebení. Když prohledáš forum, o olejích je tady napsáno mraky a občas i zajívamé odkazy na statě od lidí, kteří se oleji zabývají. Vyšilovat ohledně těchto věcí fakt nemá cenu. A jestli někdy přijedeš na VFR sraz, můžeme to probrat podrobněji.

(reakce na) olej Honda GN4 už je doma

17.12.2010 v 15:16 | Nahoru | #2

scalla píše: motokuba-keči> kubo, mám fakt radost, že existují ještě větší exoti, než jsem já. Ale vážně. Napsali ti to i jiní a píšu ti to i já. To, co tady řešíš, jsou vážně hovadiny. Olej, řetěz, desky, gumy, chladící kapalina, brdová kapalina, to jsou věci běžně zaměnitelné, pokud dodržíš danou specifikaci a rozměry. VFR mám od novoty, celou dobu jezdí na Castrol 10W50, přičemž mi ho i sami nabídli u dealera v rámci garančních prohlídek. Takže vyšilování ohledně továrního oleje je k ničemu, protože Honda si jej stejně nevyrábí a kdo ví, od koho to kupuje. 10W50 požadovanou specifikaci překračuje, ale kupuji jej pořád s ohledem na to, jak VFR v létě hřeje. Mám najeto mírně přes 50tis. a motor je krásně čistý. Pokud jde o opotřebení, pak jsem osobně dělal jen ventily. Vačky + zvihátka se okem nejeví známky opotřebení. Když prohledáš forum, o olejích je tady napsáno mraky a občas i zajívamé odkazy na statě od lidí, kteří se oleji zabývají. Vyšilovat ohledně těchto věcí fakt nemá cenu. A jestli někdy přijedeš na VFR sraz, můžeme to probrat podrobněji.



Já vím a vše mi je jasné jen jsem chtěl motorce dodat to co jí výrobce předurčil. Je to těžké vysvětlit ten pocit. Je mi taky jasné že když koupím 7100 nebo 300V, že udělám motorce 100x lépe než s GN4
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist