Téma: Slabina dnešních supersportů
 
14.12.2010 v 16:18
Mám pár otázek v souvislosti s tlakově litými rámy, které jsou jistě pevnější ale křehčí než rámy moto v 90tych letech, když vidíte fotky boranych starych sportu tak to odnesou často vidle rafky atd.. když vidite moderni supersporty, ramy jsou napul (asi z tuhosti přednich vidlic které se neohnou a prdne ram) , tak me napada par otazek

za jakou dobu se ram "unavi" a ztrati svoje vlastnosti (pevnost...)?


bojim se toho až to někde zahodim jako cebero ( tam se zohnou jen vidle.. když to neni velka prda) tak to bude v řiti a budu muset shanět novy ram ktery stoji ranec peněz..

diky za odpovědi


2 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:22 | Nahoru | #1
Pravda ty rámy jsou v dnešní době katastrofální, ale o to lehčí. Když jsem měl RSV tak ten rám byl mohutnej proti dnešním rámům

(reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:25 | Nahoru | #2

tigerbou píše: Pravda ty rámy jsou v dnešní době katastrofální, ale o to lehčí. Když jsem měl RSV tak ten rám byl mohutnej proti dnešním rámům



Mrkni do Grasslova profilu ma tam RSV ram na 6 časti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabina dnešních supersportů

15.12.2010 v 14:37 | Nahoru | #3

tigerbou píše: Pravda ty rámy jsou v dnešní době katastrofální, ale o to lehčí. Když jsem měl RSV tak ten rám byl mohutnej proti dnešním rámům



No zrovna RSV není dobrej příklad, tam ten rám je jak z kartonu. Navíc nemyslím si že by byl mohutnej, akorát kyvka je taková monstrozní ale rám je takovej normální. Pořádnej rám má třeba GSXR K1, SRAD, ZX10........to jsou pořádný rámy ale RSV má takovej normální.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist