globalmoto_kveten





Téma: Slabina dnešních supersportů
 
14.12.2010 v 16:18
Mám pár otázek v souvislosti s tlakově litými rámy, které jsou jistě pevnější ale křehčí než rámy moto v 90tych letech, když vidíte fotky boranych starych sportu tak to odnesou často vidle rafky atd.. když vidite moderni supersporty, ramy jsou napul (asi z tuhosti přednich vidlic které se neohnou a prdne ram) , tak me napada par otazek

za jakou dobu se ram "unavi" a ztrati svoje vlastnosti (pevnost...)?


bojim se toho až to někde zahodim jako cebero ( tam se zohnou jen vidle.. když to neni velka prda) tak to bude v řiti a budu muset shanět novy ram ktery stoji ranec peněz..

diky za odpovědi

Předchozí
1 2 3
Následující

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:19 | Nahoru | #1
k5?

[img]

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:20 | Nahoru | #2
noční můra

[img]

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:21 | Nahoru | #3
tohle je k7/8, ne? doufam, ze me to nepotka.

2 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:22 | Nahoru | #4
Pravda ty rámy jsou v dnešní době katastrofální, ale o to lehčí. Když jsem měl RSV tak ten rám byl mohutnej proti dnešním rámům

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:24 | Nahoru | #5
Nepadat,nebourat

(reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:25 | Nahoru | #6

tigerbou píše: Pravda ty rámy jsou v dnešní době katastrofální, ale o to lehčí. Když jsem měl RSV tak ten rám byl mohutnej proti dnešním rámům



Mrkni do Grasslova profilu ma tam RSV ram na 6 časti...

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:26 | Nahoru | #7
Když boural kamoš s K2 tak se mu ram prohnul v krku ale neprdnul a vidle jel lehce ohle...

1 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:26 | Nahoru | #8
Bud konstrukcni slabina (1000 K5/6) nebo fakt slusna pecka na predek - USD jsou tuhe.
V prvnim pripade montuju vyztuhu, v druhem by me vic trapilo co je se mnou, nez s motorkou.

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:29 | Nahoru | #9
Koupit motorku, ne sekačku na trávu.

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:32 | Nahoru | #10
No já vidím jako slabynu elektriku jak u motorek,tak u aut... jo kde je ta doba kdy byla pouze na svicení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:34 | Nahoru | #11

Dawe02 píše: Bud konstrukcni slabina (1000 K5/6) nebo fakt slusna pecka na predek - USD jsou tuhe.
V prvnim pripade montuju vyztuhu, v druhem by me vic trapilo co je se mnou, nez s motorkou.



neřikám že to naperu do protijedouciho auta to neberu.. mam na mysli nevybranou zatáčku i v malé rychlosti (štěrk...) ja se sklouznu motorka jde pana orel a je napul.. toho se fakt bojim..

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:34 | Nahoru | #12
Taky něco svého přihodím... a to je rám konstrukce roku 1998

1 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:37 | Nahoru | #13
zajimalo by mě jak by dopadl ram např 1000rr a toho RSV na obrazku ten vypadá ještě jako kus normalniho pořadnyho ramu třeba za 15 let..
Jake jsou vubec rozdily v konstrukci a vyrobě ??

1 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:44 | Nahoru | #14
Novej bajk ? Malej bajk,lehkej bajk,? hnusnej bajk Na všem se šetří, na kvalitě propracování, na penězích, tudíš na materiálu, pak to je tak jak to je, rámy praskaj jak třísky, kapoty jsou na vyhození, Desing nových motorek je taky příšernej, Viz Nová ZX10R ledadlo do kosmu,

(reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:48 | Nahoru | #15

Ghost-CBR1000rr píše: zajimalo by mě jak by dopadl ram např 1000rr a toho RSV na obrazku ten vypadá ještě jako kus normalniho pořadnyho ramu třeba za 15 let..
Jake jsou vubec rozdily v konstrukci a vyrobě ??



ty jo trosku nechapu tvoje starosti, pri padu ze stojanku se obvykle nic nestane, takze se bojis ze kdyz s tim poradne prasknes ze se zlomi ram? ono velka rana je vzdycky velka neznama co vsechno odejde a jestli to nebudes i ty... to ze se starym motorkam ohnuly vidle a nepraskl ram, neznamena ze zustal rovnej. ono zas cena ramu vs cena vidli + kola neni zas tak rozdilna, obvykle to stejne odsere vsechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:50 | Nahoru | #16

PATYN píše: Novej bajk ? Malej bajk,lehkej bajk,? hnusnej bajk Na všem se šetří, na kvalitě propracování, na penězích, tudíš na materiálu, pak to je tak jak to je, rámy praskaj jak třísky, kapoty jsou na vyhození, Desing nových motorek je taky příšernej, Viz Nová ZX10R ledadlo do kosmu,

Říká ten co nemá motorku ale je to tak.,..ne že by nové se rovnalo mrdka, ale starý železo bylo starý železo

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:52 | Nahoru | #17
nn nechapeš mě mam strach z toho že to jen prostě položim a motorka se parkrat křekutali a bude vymalovano.. zvlašt když vidim všude tyhle fota..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 16:54 | Nahoru | #18

ptaak píše: Říká ten co nemá motorku ale je to tak.,..ne že by nové se rovnalo mrdka, ale starý železo bylo starý železo


Ne každej, kdo nemá motorku v profilu chodí pěšky. Taky nemám zapotřebí vytrubovat do světa na čem jezdím.

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 17:19 | Nahoru | #19
Chyba výrobce, pak pomůže jen defektoskopie se vzlínající barvou, to byl případ K6, nebo chyba konstrukce (náš crash s BMW), ale tam už se dá mluvit buď o záměru výrobce nechat vydělat výrobcům doplňků, nebo to svést na uživatele, že nepočítal s bouraškou a nenamontoval dorazy na rám, které by bránily vzniku větších škod.

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 17:51 | Nahoru | #20
nečetl jsem to celé, ale myslím si že chyba není v rámu (ikdyž možná trochu jó) ale především že dnešní stroje jezdi " o pár km/h vic "

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 17:56 | Nahoru | #21
Skutecnost je takova,ze novy motorky jsou sice s jizdnima vlastnostma zcela nekde jinde a pri beznem pouzivani veskery prvky motky plni to co maji a beze zbytku....jina je situace,kdyz to prezenu, a spadne vam nova motka ze stojanku u pumpy......tak je to temer shrabat na lopatku a hodit do popelnice......s opravami nikdo z vyrobcu nepocita....maximalne se dily vymenuji ale neopravuji......opravit se samozrejme daji,ale je to cim dal narocnejsi a uz to nemuz delat kazdy ,ale jen ten co ma cit pro material,zrucnoat a zkusenost....takze fachmani......

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 17:56 | Nahoru | #22
jj, dřív ty rámy dělali pevnější, po mé nehodě bylo vše přeměřeno a výsledek OK, vše v tolerancích výrobce mein crash

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 18:01 | Nahoru | #23
ramy jsou krehci, me stacilo mit R1 05, ktera mela ohlou stupacku, ale vytrzenou z podsedlaku s kusem podselaku, kterej byl tenkej jak papir, z horciku nebo ceho, to i ZX10 04 je odolnejsi, ale 08 ci 011 bude zase nekde jinde

proste je to lehci, tuzsi, ale krehci, to je trend a musis s tim pocitat

uz R1 98 mela mekky rafky, jezdil s ni kamos, ja na ZX9R 98, ucil sem se po zadnim, triskal sem s tim zpatky dost prudce, kamos na r1 taky, ale obouchany zohybany predni rafek mel jen on

1 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 18:04 | Nahoru | #24
alespon ubude bouranejch motek vydávaných za top stav-nepadená

1 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 18:14 | Nahoru | #25
A jak to bude vypadat v roce 2020 kdy si budu chtit kupovat moto r.v. 2005 Párkrát tim nešetrně praštim jak pojedu po zadech a ram se změni v prašek

(reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 19:38 | Nahoru | #26

bledemon píše: alespon ubude bouranejch motek vydávaných za top stav-nepadená



Těch ,,lehce padlejch ze stojánku'' je celkem hafo

(reakce na) Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 19:39 | Nahoru | #27

Ghost-CBR1000rr píše: A jak to bude vypadat v roce 2020 kdy si budu chtit kupovat moto r.v. 2005 Párkrát tim nešetrně praštim jak pojedu po zadech a ram se změni v prašek



Já mám na jaře 21 let starou mášu.Celkem by mě zajímalo,jak na tom budou dnešní voňavky za 20 let Kort,když se ve výrobě šetří,kde se dá

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 19:48 | Nahoru | #28
šetři se na vaze.. když se podivam na 1994 fireblady, cbr 600f a takovy ktery když nebyly moc zbořeny sou v dobrym stavu a pořad paradni mašiny jak na tom budou dnešni gsxr, cbr zx...

Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 19:55 | Nahoru | #29
¨CBR 1100 zhruba po šesti kotrmelcích

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Slabina dnešních supersportů

14.12.2010 v 19:56 | Nahoru | #30
druhá strana

[img]
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist