Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Breakpain píše: v4o> BTW: co jezdíš za helmu? No, už jsem se pomalu rozhodnul pro TLD - že budu věřit větší pevnosti a menší nutnosti vyměnit ji po malém sklouznutí ... a teď jsem zjistil, že ono to má jen US homologaci, takže bych s tím neměl do provozu :-///
V provozu to vubec nikdo nekontroluje a na zavodech berou jak evropskou, tak americkou snell 2005 a 2010 a dokonce i japonskou homologaci. To, ze komisar rve, kde je Ecko se obcas stane, ale podle radu staci oranzova nalepka s US homologaci Ja na ty svoji helme mam taky jen US homologaci, jelikoz jsem ji posilal z Ameru
Naposledy editováno 14.06.2011 17:43:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Čistě teoreticky to nijak vadit ani úrazovce nemusí .. je to prostě úraz ...asi, ale spíš povinné nebo já nevím (hlodá mi to v hlavě) - kde musíš být homologovanej nevím, ale v případě nějaký nehody by asi průser mohl nastat :-// ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
článek zde
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Jinak propo já by jsem šel do jakýhokoliv TLD... zkoušel jsem si krosovky od různých firem, ale TLD mi padla na hlavu opravdu jako ušitá, ani airohy mi tak na hlavě neseděly.... hlavně se mi nejvíc líbí jejich vzhled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Prostě se neřeší jaké jiné věci to má, otázka je - máš homologaci pro EU ano/ne ... vše ostatní nikoho nezajímá . Já mám obavy ze situace, kde by se v tom mohli šťourat - šance je malá ... já vím, ale náhoda je blbec :/ a pak k vůli drobnosti je člověk totálně v prdeli ...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Ten projev je k smíchu, ale když si to člověk poskládá, tak na každým šprochu pravdy trochu a Vorlíček špatně nese jeho úspěchy?
čtěte zde
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
..těžko říct, jak to všechno je...Kejmi jezdí skvěle, ale to jeho vystupování mu asi v očích "fanoušků" trošku ubírá body...
Naposledy editováno 15.06.2011 15:48:56
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Naposledy editováno 15.06.2011 18:29:37
co se umu týče, to před ním hluboce smekám...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
fallen píše: Uvalak> supr.. a to je to horni nebo spodni stelovani?
Ma savlich bejva horni komprese a dolni odskok, pokud je nahore jeste neco tak to bejva predpeti pruzin, ale to seriovy WPcka myslim nemaj. Na centralu je velky kolecko "low-speed" komprese a a maly je "high-speed" komprese, dole u prepacka/PDS je odskok. Na centralu utahujes uplne high-speed kompresi + lehce low-speed kompresi a utahnes pruzinu, vepredu jen komprese nadoraz. Tohle je prej nastaveni se kterym by mel endurovej podvozek tak nak v ramci moznosti fungovat, na rebound (odskok) preh sahat nemam Mam to od kluku co jezdej MCR a je fakt, ze moto se dost na trati zklidnila, nevlni se tak na vyjezdech atd.