globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97
9.12.2010 v 20:20
Zdarec,kolik oleje patri do vidlic u K6 a Sradu 600 97?A jaky by mela ohrata K6 drzet volnobeh?Co si tak vzpomonam neni to 1200ot/min?jde o to ze za studena po nastartovani nedrzela volnobeh..a v servise to vyresil nejaky cura tim ze to ted vrci i po zahrati na 1500ot/min.Neni to nejak moc?

1 reakcí na tento příspěvek Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 20:45 | Nahoru | #1
Moje měla po nastartování a i po ohřátí volnoběh 1100 ot..bylo to tak i v manuálu...Ale já jsem měl K8....Jinak Suzuki má systém,že ani za studena motor netočí víc,než tech 1100 ot....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 20:56 | Nahoru | #2
kawapepek> presne tak....ja mel nastaveno taky 1100-1200 max....ale s tim ze za studena se proste musel heft par vterin podrzet jinak to zdechalo...ted jsem si nechal lepit vyztuhu ramu s tim ze mrknou na ten volnobeh.
Dopadlo to tak ze to napichnuli na diagnostiku za 500kc kde se nic neprojevilo tak proste pritahli sroub volnobehu na 1400-1500ot/min s tim ze je to OK...
Coz si myslim ze uz je strasne moc..zvlast kdyz radis jednicku..krapanec jako krava....a jeste jsem vysolil 600kc

(reakce na) Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 21:09 | Nahoru | #3

JirkaCBR-fi píše: kawapepek> presne tak....ja mel nastaveno taky 1100-1200 max....ale s tim ze za studena se proste musel heft par vterin podrzet jinak to zdechalo...ted jsem si nechal lepit vyztuhu ramu s tim ze mrknou na ten volnobeh.
Dopadlo to tak ze to napichnuli na diagnostiku za 500kc kde se nic neprojevilo tak proste pritahli sroub volnobehu na 1400-1500ot/min s tim ze je to OK...
Coz si myslim ze uz je strasne moc..zvlast kdyz radis jednicku..krapanec jako krava....a jeste jsem vysolil 600kc


A přívěru tam máš nebo jí máš vyhozenou? Já jí tám nemám a za studena mi taky chytá že musím trochu po nastartování podržet plyn a na volnoběh motor hodně houpe ale jak vypne volnoběh tak motor jde krásně. cca 1200 ot/min . Jinak nevím jak dlouho musíš podržet plyn já tak pár vteřin ale u těchto strojů to je normální . To bych musel hodit power commander a to semi nechce protože tam mám ještě kn filtr a otevřenej lauf

Naposledy editováno 09.12.2010 21:12:26

Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 21:30 | Nahoru | #4
Já mám volnoběh asi 1800ot/min

1 reakcí na tento příspěvek Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 21:33 | Nahoru | #5
1100ot/min, +- 100ot. 1500 je pitomost, zkus si ubrat, je tam na to šroubek z karbuecu. Pokud nebude držet, máš problém se seřízením karburátorům a ať tě ani nenapadne se v tom šťourat, jestli nevíš přesně co děláš.

s olejem ti neporadím - stáhni si manuál (použij funkci "hledat" a k něčemu se proklikáš) a tam si to najdi. Nelij to tam "od oka", jakmile dáš jiné než správné množství oleje, vidlice budou buď moc tuhé nebo naopak budou "dýchat"
zlom vaz

Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 21:59 | Nahoru | #6
Moje k8 měla 1100 ot/min a toleranční pole bylo myslím +/- 1000ot/min...Jinak ten pokles otáček hned po nastartování jsem měl taky,ale motorka nechcípla nikdy...u Suzy musíš mít vymáčklou spojku při startu,tudíž to není způsobený ničím okolo převodovky/spojky....mě se toto lehce zhoršilo po namontování Akrapoviče a nastavení ř.j. Můj typ,na co bych se zaměřil je-akumulátor...protože startér bere hodně proudu-motor má velký zdvih oproti jiným litrům a ještě bere proud ten systém studených startů-takže jde o to,jak v tu chvíli dokážou dát silnou jiskru svíčky(zapalování)Jinak může to být taky svíčkama a ty jsou iridické,tudíž náchylné na uchlastání...pokud to párkrát chcíplo nemusí být zrovna v kondici..Měli by mít ostrý hrot-pokud je tam bambulka,vyměnil bych je...Taky jde o stav a volnost otáčení škrtících klapek,při studeném startu furt jemně ladí pootevření a pokud není něco v pořádku na jejich uložení,může se to projevit chcípnutím moto....jinak v servisu jsou prasata,kde ti to "opravovali"???Za 600Kč takovou prasečinu...

(reakce na) Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

9.12.2010 v 22:00 | Nahoru | #7

RUTAN píše: 1100ot/min, +- 100ot. 1500 je pitomost, zkus si ubrat, je tam na to šroubek z karbuecu. Pokud nebude držet, máš problém se seřízením karburátorům a ať tě ani nenapadne se v tom šťourat, jestli nevíš přesně co děláš.

s olejem ti neporadím - stáhni si manuál (použij funkci "hledat" a k něčemu se proklikáš) a tam si to najdi. Nelij to tam "od oka", jakmile dáš jiné než správné množství oleje, vidlice budou buď moc tuhé nebo naopak budou "dýchat"
zlom vaz



K6 je stříkačka... Asi jsi špatně pochopil zadání....

(reakce na) Vymena oleje v prednich vidlicich K6 a srad-u 97

10.12.2010 v 14:48 | Nahoru | #8
JirkaCBR-fi> to ze ti zdecha studena kamosi zdechne na k6 studena take jednou tedy naastartuje podrzi plynem chvili ona se probere a uz to jede samo..Tedy mas to stejny
Jinak kamos ji ma od NOVOTY...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36035 Dnes v 00:49 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 634 Včera v 08:56 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist