Kdo tedy podle vás zavinil vznik třídy 800ccm (MotoGP), která byla pohřbem pro Kawasaki, zjevně i Suzuki a zabránila vstupu slabších výrobců?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
Naposledy editováno 05.12.2010 22:09:23
desmo69 píše: Akro a jeho rádoby vtipy ..na to, že vypouštíš do světa fámy, kterým nemůže věřit ani dement, tak se toho držíš statečně Bohužel pro tebe, normální člověk chápe rozdíl mezi firmou a jedním člověkem, kterej v té firmě nemá ani největší slovo Asi se v motogp moc nevyznáš co?
Neplač Desmo, Tobe to přece nikdo nevysvětlí! Dědek SPZka za to nemůže! To jen oškliví pánové z MSMA nebo z IRTY a někdy taky FIM!
SPZka jako takový za to nemůže, ten má nastarosti medializaci a celé vedení šampionatu po stránce organizační. V podstatě musíme pana Ezpeletu a celou Dornu jen obdivovat? Ptáte se proč? Protože takto: MGP od dob 800cc jsou převážně nudné závody, startuje tam jen 17 - 18 jezdců, jsou tam jen čtyři fabriky, ale přesto, DORNA toto dokáže tak prodat, že rok od rokku na to chodí stále víc lidí, rok od roku to sleduje stále víc lidí v TV, je to největší masová sportovní údálost v ČR, účast při závodě MOTO GP. Toto nikdo jiný nedokáže !!!
1 reakcí na tento příspěvek Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
desmo69 píše: Janička> Kdyby to pravidlo nechtěly továrny (MSMA), jezdci a týmy (IRTA) a celá motocyklový federace (FIM) tak nemusí Dorna ani nic schvalovat A taky nevidím důvod, proč by to jediná Dorna neměla v roce 2004 schvalovat, když ostatní s tím očividně souhlasili
Tak Irta je přece jen složená hlavně z jezdců a ti zase až tak moc promlouvat do regulí technického reglementu nebudou. Ti se spíše zajímají o bezpečnost. Dorna má kulaté razítko, bez kterého by to neprošlo. FIM... nevím. Pro ty je hlavní,aby MSMA zajistila její rozpočet, takže jim půjdou na ruku. Ochuzen zůstal divák. Já, ty........
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
desmo69 píše: Janička> No a Dorna je složená z expertů na tv sledovanost když to tak řeknu. A že Dorna má kulaté razítko je sice hezký, ale to kulatý razítko by nikam nedali, kdyby s tím kdokoliv nesouhlasil. A když technickej návrh navrhne banda inženýrů a odborníků v daným oboru, tak jaká je pravděpodobnost, že jim to někdo nebude věřit? Nebo ty si snad v r. 2004 věděla, že 800ccm budou po roce, dvou, stejně rychlejší, že odstoupí slabší týmy a bude jezdit míň jezdců? Jestli jo tak smekám. V tom případě poděkuj strýčkovi Nostradamovi a tetičce Sibyle, s kteráma máš podobnej koníček
ty se š ňákej chytrej. Nechceš kandidovat na prezidenta?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
Naposledy editováno 05.12.2010 23:21:42
desmo69 píše: jj chcu, trefil ses. Taky seš dobrej Hold kdyby ses o to zajímal, tak taky budeš vědět
nezajímám bo je mi to úplně někde. Na GP jsem byl letos v Brně a byla to ubohost. Zlatý Moto2. Na tenhle spektákl mě už nikdo nedostane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
desmo69 píše: Janička> No a Dorna je složená z expertů na tv sledovanost když to tak řeknu. A že Dorna má kulaté razítko je sice hezký, ale to kulatý razítko by nikam nedali, kdyby s tím kdokoliv nesouhlasil. A když technickej návrh navrhne banda inženýrů a odborníků v daným oboru, tak jaká je pravděpodobnost, že jim to někdo nebude věřit? Nebo ty si snad v r. 2004 věděla, že 800ccm budou po roce, dvou, stejně rychlejší, že odstoupí slabší týmy a bude jezdit míň jezdců? Jestli jo tak smekám. V tom případě poděkuj strýčkovi Nostradamovi a tetičce Sibyle, s kteráma máš podobnej koníček
Tvůj sarkazmus je sice podnícený šovinismem,ale přesto ti odpovím. V roce 2004 to věděla i tlupa redaktorů v časopise Motohouse. Můžeš si to dohledat. Pěkně tam popsali posléze skutečně vzniklé následky a rozhodně nejde o nějaké superexperty a inženýry. Prostě to vnímají srdíčkem. Nikoliv peněženkou. Pozdravuj tatínka Lenina a maminku Annu proletářku. Zatím tu anketu prohrává tvůj "jediný správný názor". Hlasujících není moc,ale demokraticky prohráváš. Což tedy zjevně jako potomek dvou výše zmíněných nemůžeš pobrat.
Dorna zase tolik nemůže o technických reglementech rozhodovat. Rozhodně ne sama. Odsouhlasit je totiž musí nejenom MSMA, ale hlavně FIM a také IRTA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
Janička píše: Tak Irta je přece jen složená hlavně z jezdců a ti zase až tak moc promlouvat do regulí technického reglementu nebudou. Ti se spíše zajímají o bezpečnost. Dorna má kulaté razítko, bez kterého by to neprošlo. FIM... nevím. Pro ty je hlavní,aby MSMA zajistila její rozpočet, takže jim půjdou na ruku. Ochuzen zůstal divák. Já, ty........
Janička - S Desmem se nedá rozumně diskutovat, je to Ezpeletovský fanatik! Za vše totiž podle něho může MSMA, pak IRTA a někdy taky FIM. Dědek SPZka je podle něho génius i když kam vlezl, všechno zazdil a přivedl ke krachu. Kdysi dokonce velel MS v motokrosu a kdyby ho nebyli "vykopli" výše do MGP, tak šlo celé Mistrovství světa v motokrosu do kytek protože to přivedl skoro na "buben" nejen finančně, ale i sportovně! Dědek nakonec skoro přivedl do krachu i MGP a těch 16-17 jezdců a nezáživný průběh závodů je jeho práce! Je to největší škodná celého světového motorismu! On Desmo není schopný pochopit, že Ezpeleta drží finance a tím pádem rozhoduje o všem!
AKRO píše: Janička - S Desmem se nedá rozumně diskutovat, je to Ezpeletovský fanatik! Za vše totiž podle něho může MSMA, pak IRTA a někdy taky FIM. Dědek SPZka je podle něho génius i když kam vlezl, všechno zazdil a přivedl ke krachu. Kdysi dokonce velel MS v motokrosu a kdyby ho nebyli "vykopli" výše do MGP, tak šlo celé Mistrovství světa v motokrosu do kytek protože to přivedl skoro na "buben" nejen finančně, ale i sportovně! Dědek nakonec skoro přivedl do krachu i MGP a těch 16-17 jezdců a nezáživný průběh závodů je jeho práce! Je to největší škodná celého světového motorismu! On Desmo není schopný pochopit, že Ezpeleta drží finance a tím pádem rozhoduje o všem!
AKRO, AKRO, AKRO... Dorna, jmenovitě Ezpeleta, jehož neustále připomínáš, rozhodně nemá takové pravomoci, aby rozhodovala o všem. Od toho je tady tzv. komise Velkých cen, která se skládá z představitelů nejenom Dorny, ale také MSMA, IRTA a FIM. Takže už konečně pochop, že Ezpeleta jako jedinec nemá pravomoc o čemkoliv rozhodnout, aniž by to ostatní neodsouhlasili!
A co se financí týče, Dorna je pouze promotér. O tom, kolik do šampionátu vloží taková Yamaha, Honda nebo například Ducati, rozhodují samotné továrny!
Většina změn technických pravidel, která je obviňována z devastace závodů – především přechod na kubaturu 800cc a omezení množství paliva na 21 litrů – přišla přímo od výrobců. Dorna, IRTA a FIM nejsou schopné změny zablokovat, i když z nich třeba mají obavy. I když se o navrhovaných změnách v Komisi Velké ceny vždycky jedná, MSMA vždycky prosadí to, co chce.
"
Takže ještě tady bude někdo blekota nesmysly o Dorně? Asi jo. Čtenáři motorkáři.cz jsou vždy nejchytřejší
2 reakcí na tento příspěvek Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
Pro všechny, doporučuji přečíst některé články, které se zabívají Dornou :) a i samotný rozhovor se SPZkou je super!
Dorna chce technického poradce (motorelax)
To samé, akorát psáno na M
SPZka chce co nejdřív litry
Rozhovor se Spzkou. (první část)
Rozhovor se Spzkou (druhá část).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zavinil nesmyslnou, umírající třídu 800ccm?
Pity, nesmíš tady Desmovi všechno věřit! Za všechno může šéf! A to je SPZka! Nakonec, když je podle tebe jen figurka na propagaci, proč tedy dává rozhovory o technických záležitostech o třídách atd?