globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Interkomy scala Packtalk a starší modely G9,G4
 
30.11.2010 v 16:56
Téma uživatelů interkomů CARDO SCALA

postřehy, návody, zkušenosti a vyvracení mýtu, že Interphone je nejlepší intercom

EDIT: SCALA PACKTALK od strany 5 , byl oceněn jako nejlepší intercom roku 2015 www.motorkari.cz/tema/






SCALA PACKTALK od strany 5 www.motorkari.cz/tema/

Starší Scaly:......

Tak jsem pořídil BT intercom Cardo Scala G4.


Dříve jsme používali jejího předchůdce Cardo Scala Q2,ten níže je Q2
tuto značku jsme vybrali hlavně proto že uměla komunikaci 3 jednotek Q2 i když to nebylo dokonalý ale to sem nepatří.

G4 slibuje konferenční hovor 4 jednotek G4 (to asi hned nevyzkouším, zatím jsme jen 2)a lze používat i se staršími Scala Q2 ale potom samozřejmě bude dosah jen 500m, jednodušší ovládání intercomu,přehrávače mp3..., možnost upgrade firmware kabelem a také naladění stanic do paměti G4 v PC, G4 umí také FM rádio a má proti Q2 funkci RDS takže odpadá přelaďování při jízdě, dosah BT intercomu je udáván 1,6km (bude to samozřejmě na volné ploše).

G4 dojde v krabici viz odkaz zde kde je i tutorial jak G4 používat zde si po registraci stáhnete software pro nastavení G4 pomocí PC a pro aktualizace firmware. Na těchto stránkách jsou ke stažení i návody bohužel ne v češtině, ale mám ho taky tak ho kdyžtak pošlu, kdyby se to někomu hodilo. Tak kdyby k tomu někdo měl nějaký poznatky tak je uvítám.

Na druhé straně ještě řeším "vyladění" HTC HD2, pro komunikaci s G4 a to jak telefonování tak navigaci.

Manuál ke SCALA RIDER G4 v češtině ke stažení zde:www.motorkari.cz/motokatalog/ostatni/ostatni-cestovni.html

Vlákno s největší koncentrací uživatelů G4 Vyjížďky od KoCyMe

Naposledy editováno 02.07.2018 14:09:53

1 reakcí na tento příspěvek Interkomy scala Packtalk a starší modely G9,G4

18.4.2011 v 09:09 | Nahoru | #1
Takže další info, kolega se tu ptal na srozumitelnost ve vyšších rychlostech, takže jsme to o víkendu zkusili, takže za předpokladu, že máte dobře nainstalovaná sluchátka, tzn nemůžete dát scalu na plno protože by vám to uši urvalo a za předpokladu tichých přileb (S1 Pro,C3) je srozumitelnost bezproblémová minimálně do 250km/h, jel jsem chvíli 280km/h (tacho) ale to jsem se již druhému stroji (cbr600f) moc vzdálil takže se spojení přerušilo respektive koktalo, ale v těch 250km/h jsem byl skutečně překvapen, že jsem slyšel co druhá strana povídá, nevěděl jsem co bude říkat takže jsem nemohl "dedukovat" tak jako když někdo řekne jedu zprava/zleva atd...

Dosah v husté zástavbě ca 600-700m, bez přímé viditelnosti.

Zajímavostí je přehrávání MP3 ale zde problémy přisuzuji spíše starším telefonům, mají ca 6 let, oboje Nokie (6130 a 5něco expres music vysouvací). Sobotu jsem jel sám a celou dobu s MP3 z tlf. písničky jsem nepřeskakoval, jak to přišlo tak to hrálo.
Několikrát za cestu se stalo, že se scala sama vypla, několikrát se stalo že další písnička bylo ticho a musel jsem scalu vypnout a zapnout.

V neděli jsme jeli dvě scaly, interom ok až do večera kdy mě pravděpodobně navlhnul mikrofon (mám ho úplně na hubě takže na něj slintám a nudluju ) a snížila se citlivost ale to se mě stalo i u Q2 po vyschnutí je to OK.

Ale MP3 na mé straně nebylo možno scalou aktivovat i po vypnutí a zapnutí scaly, druhá strana chvili MP3 poslouchala.

Ale jak jsem psal to přisuzuji telefonům protože i při připojení telefonu k notebooku přes BT se telefon připojí odpojí připojí atd.. jak prdlej, ale přenos dat jde i když kurva pomalu.

(reakce na) Interkomy scala Packtalk a starší modely G9,G4

18.4.2011 v 12:15 | Nahoru | #2
Fugo> hezke... tak konecne jeste nekdo krome me potvrzuje slysitelnost zvuku v helme z pecek/reproduktoru v rychlostech nad rekneme 150 km/h (me vyberovy pecky chodily asi do 200 km/h)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist