globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hoodně vysoko!!!

30.11.2010 v 12:01
Čauvec motorkáři, nevíte někdo, kde se v Alpách nachází nejvyšší místo, kam se dá dojet na cesťáku? Zatím jsem byl nejvýš na Stelviu 2760 m.n.m. Alpy už mám docela projetý, ale rady a tipy s pěkýma výhledama a silnicema rád uvítám. Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hoodně vysoko!!!

30.11.2010 v 17:34 | Nahoru | #1

(reakce na) Hoodně vysoko!!!

30.11.2010 v 18:02 | Nahoru | #2

vlk123 píše: Sema> Studelegratt jsme lezli jako víkendovku. Ve čtvrtek mrkneš na počasím a večer vyrazíš, ráno jseš v Kallsu, v poledne na chajdě a ráno ve 4:00 jsi na ledovci, v 6:00 na hřebenu a pak jen valíš nahoru. My jsme to ještě ten den stačili normálkou seběhnout na chatu a na parkoviště a nočním přejezdem non stop zase domů. Dá se to. A v neděli ráno jseš doma

Jojo, to zní reálně jen už je poslední roky obtížné sladit dohromady volno a navíc se hromadí další plány.. Jsem rád, že jsme konečně letos dolezli na Mont Blanc. Když to počítám, trvalo nám to sedm let, jednu neúspěšnou a několik neuskutečněných výprav..