paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přidření motoru
26.11.2010 v 07:31
Zdravím, moc sem tu na tohle tema nenasel tak ho zalozim, docela by me zajimalo jak se pozna ze je motor pridrenej. Ztratí tah ve vysich otackach ? Nebo se i na volnobeh spatne vytaci ? Da se to poznat treba i na zvuku toho motoru, napriklad ze neco klepe va valci nebo tak a co na vyfuku treba ze se z jednoho malo kouri po startu ( de o dvouvalec ktery ma pro kazdy valec jeden vyfuk ((cagiva raptor 650)) ) ? No a da se to vubec nejakym zpusobem opravit ( asi vybrus ) ? Vim ze v takovym pripade je nejlepsi dat jinej motor ale proste me to zajima. Jedna se o motor ze suzuki SV650

3 reakcí na tento příspěvek Přidření motoru

26.11.2010 v 12:54 | Nahoru | #1
no me de o to ze sem po ujeti asi 50 km kouknul na olejoznak a olej byl presne na spodni rysce, tak sem ted dostal strach jestli sem mu nemohl neco udelat( po zadnim rozhodne nejezdim ). No kazdopadne kdyz sem ted zkusil moto projet, poslechnout a tak vse vypada ze je v pohode. Takze se jeste zeptam : pokud by byl motor pridrenej a presto by mel vse co potrebuje ( v tomhle pripade asi dostatek kvalitniho oleje ) pokracovalo by to pridirani az k uplnymu zadreni nebo by se to proste zastavilo v jedny fazi poskozeni ? Díky vsem za odpovedi

(reakce na) Přidření motoru

26.11.2010 v 14:34 | Nahoru | #2
Gulda> Moc rešíš, ten olejoznak má taky rezervu, fakticky moto maže i notnej kus pod poslední ryskou. Olejový čerpadlo je přecijenom uplně dole v motorový skříni. Samo, že když se přidře a běháš ho dál, tak půjde po schůdkách nahoru až k vrcholu zvanému zadřený motor. Kde to ale obvykle odnese víc komponentů nep při přidření,..

(reakce na) Přidření motoru

26.11.2010 v 15:51 | Nahoru | #3
Gulda> Dokud nezačne problikávat kontrolka mazání tak to maže. Když je míň oleje než má být, tak spíš je problém že se ten olej přehřívá, protože motor je z velký části chlazenej i olejem a to oleji ani motoru nesvědčí. Ale i když je olej mírně pod spodní ryskou a neni nějaký vedro a nejedeš na plnej plyn tak se rozhodně nic neděje - ta ryska má furt dost velkou rezervu - odborně se tomu říká BLBOVZDORNOST. Neřeš, jezdi, všechno se opotřebovává a vždycky je lepší (se) opotřebovat než zrezivět!

(reakce na) Přidření motoru

26.11.2010 v 16:04 | Nahoru | #4

Gulda píše: no me de o to ze sem po ujeti asi 50 km kouknul na olejoznak a olej byl presne na spodni rysce, tak sem ted dostal strach jestli sem mu nemohl neco udelat( po zadnim rozhodne nejezdim ). No kazdopadne kdyz sem ted zkusil moto projet, poslechnout a tak vse vypada ze je v pohode. Takze se jeste zeptam : pokud by byl motor pridrenej a presto by mel vse co potrebuje ( v tomhle pripade asi dostatek kvalitniho oleje ) pokracovalo by to pridirani az k uplnymu zadreni nebo by se to proste zastavilo v jedny fazi poskozeni ? Díky vsem za odpovedi



hele tak to ses zbytecne vystrasenej, olej na spodni rysce neni nic tak hroznyho, sice je to prasarna ale da se rict ze dokud neproblikne kontrolka mazani tak to maze ok:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist