Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
rozett píše: No jen aby se pak všechny současné SP nezačali hlásit do GP, až se začne s kontrolama ... aneb kdo má všechno jak má být, ať hodí kamenem (a řády neznají, že ten či onen "nestandart" je větší zlo, než to či ono ... v praxi ... morálně je větší zlo karburátor než třeba zapalko ... ale řádově je to obé stejné)
a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.
spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.
spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.
Teď Ti něak nerozumím, ČSMS má v řádech jasně definované, jaké úpravy jsou více zlé a jaké úpravy jsou méně zlé?
Nespekuluju nad tím jaká úrava je odhalitelnější a jaká ti více pomůže, jen jsem se domnívala, že z pohledu řádů nepovolená úprava je nepovolená úprava, nebo se tyto nepovolené úpravy vřádech nějak blíže specifikují?
A nehodnotím tady morální, či praktické hledisko ... pouze to formální, legislativní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Veronika-Suzuki píše: a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.
spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.
tak to je asi hodne i věc převodu