1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování na motorce
To by neměl být problém - dát to co nejblíž. Jinak když odpojí všechnu elektriku co má pod sedlem a baterku, tak tím nic nezkazí, ne?...
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
miyamoto píše: Hlavne at si to nenecha varit elektrodou. To by mohlo znamenat i konec pro vsechny ridici jednotky.
No já Ti nevím, ale myslím, že nejnebezpečnější to je vařit TIGem s HF zapalováním. Proč by měla víc ohrozit elektroniku elektroda oproti MIGu(COčku)?
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
350.632 píše: odpojení baterky nemá žádnej významjen nejlíp odpojit kompletně zapalování, řídící jednotku, a regulátor dobíjení když jsem vařil na jawě prasklej držák motoru, mam tam vape, odpojil jsem cívku a přívod vn na svíčky a kompletně regulátor dobíjenítohle bych udělal jinak pokud jekostra co nejblíž tak to nevadí napětí na svářečce je kolem 20 - 80V při ťuknutí elektrodou může vyskočit až na několik kV pak zase spadne
Napětí naprázdno se pohybuje tak do 90V, tak nevím kde bereš KV? To by mohlo být max u HF zapalování, když se vaří TIGem.
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
miyamoto píše: MIG je bezpecnejsi nez elektorda. To je vseobecne zname. Z karosarske praxe jsem nikdy nemel problem ze bych neco pri svarovanim MIGem odpalil.
Třeba to všeobecně znáš jen ty Já nějak nepřicházím na to proč.. Třeba takový pulsní MIG(COčko) bude určitě daleko horší než obalovaná elektroda. Jestli jsi nemyslel TIG - wolframová neodtavitelná elektroda.
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
Katana píše: Tátovi před lety svařovali na VN 750 něco na výfuku, nic se neodpojovalo a potom ujel cca 20-30km a šlus, byl odpálenej altík i regulátor, takže já radím odpojit baterku, altík (konektor) i CDI, ta půlhoďka práce navíc nikoho nezabije, na 99% se nic nestane ale za tu nejistotu to nestojí. Jinak podotýkám že u VN 750 se dá altík dostat ven jedině tím způsobem že se vyhodí motor, poprvé se nechal převinout a vydržel cca 100km, podruhé se koupil origo a já 2x tahal motor z vulkána ven
jasný protože při cvrnknutí elektrodou nebo cočkem touž je jedno se indukje vysoký napětí...
1 reakcí na tento příspěvek Svařování na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování na motorce
mischa638 píše: včera sem vařil na COčkem na starém Banďourovi držák blinkru taky přímo na motorce, nic sem neodpojoval a vše v pohodě
Jóóó borci ono to 100x výjde a pak se odpálí půlka elektriky, ta oprava Vukána tenkrá přišla v materiálu cca na 7500kč, to do toho nepočítám práci, a to se vyplatí!Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic | Sofía | 51 | 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov |
Zavzdušnění zadní brzdy XT660 Yamaha XT 660 R | JAR111 | 7 | 14.2.2022 v 18:33 ALFA70 |