globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500 vs. Virago 535
16.11.2010 v 21:48
Ahoj,vim že sem již semka psal,ale už se rozhoduju jen mezi dvouma mašinama, tak kterou GS 500 nebo Virago 535? Krasavice jsou obě, to GS 500 to starší. Chci aby to bylo pohodlné i na delší cesty pro dva, bylo to spolehlivé,bez údržbové, zatahalo to krásně za ruce, mělo to nízkou spotřebu. Hodlám s tím jezdit okolo komína i delší štreky. Tak kterou spíše?:) cena okolo 40tis.

Naposledy editováno 16.11.2010 21:49:21
Anketa: Jakou?
GS 500
69%
46
Virago 535
31%
21
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 21:54 | Nahoru | #1
tyhle motorky maji spolecne maximalne to,ze maji 2 valce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 21:55 | Nahoru | #2

sherm14>tyhle motorky maji spolecne maximalne to,ze maji 2 valce


To ano,proto se ptam kteoru spis pro to co jsem napsal a proc:)

GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 21:56 | Nahoru | #3
Naháčí sou sice oba,ale nesrovnával bych to,pač Virago je krásný a je to choper. Zaleží co se ti líbí, za mě je Virago hezčí

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 21:56 | Nahoru | #4
GS je supr motorka, najel jsem na ní asi 25 tisíc, a pak jsem zjistil, že se mi lépe jezdilo na jawě a koupil si znova třindu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 21:59 | Nahoru | #5

JyrkaFM>GS je supr motorka, najel jsem na ní asi 25 tisíc, a pak jsem zjistil, že se mi lépe jezdilo na jawě a koupil si znova třindu


A proč?

No mě se právě líběj obě,ale zase chci už jezdit z jara nebo před létem na mašině a na virago bych musel déle šetřit a neviznám se v tom na tolik abych se mohl pořádně rozhodnout u viraga pro mě je plus to, že se s tím asi nadělá více parády, ale je dražší. Gs má výhodu že bych řekl že bude asi svižnější a levnější, ale zbytek vážně nevim proto se obracim sem:)

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:04 | Nahoru | #6
... došetřit a místo Viraga koupit bandita 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:05 | Nahoru | #7
John18> Nevím, když jsem ještě jezdil na jawě, přál jsem si japonce, GS500. A když jsem si ho koupil, byl jsem spokojený, akorát jsem poslední dobou časti vzpomínal na jawu a chyběla mi, zkrátka měla něco, co japonec ne. Proto mě japonec nechytl.

Každopádně s GS jsem byl spokojený, byla to supr spolehlivá motorka, i na cestování vhodná. Akorát i s mými 176 cm trochu malá.

Na čopru jsem nikdy nejel, takže nechci soudit, ale myslím si že na cestování bude lepší to GS, už jenom kvůli větší univerzálnosti. Každopádně tohle viřádžo určitě je taky výborná motorka, rozhodně nemusíš mít strach. Pouvažuj jak a kde budeš jezdit a z toho ti vyjde, co by se ti více hodilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:06 | Nahoru | #8

DavidB>... došetřit a místo Viraga koupit bandita 600


jenže s tím co sem četl se neda dostat na 4l na 100km navic bych raději dvouvála, kvůli zvuku a záběru více od spoda:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:08 | Nahoru | #9

JyrkaFM> Pouvažuj jak a kde budeš jezdit a z toho ti vyjde, co by se ti více hodilo


No převážně po silnicích okolo prahy, mám rád hodně zatáčky a jízdu okolo 100-110km/h, vážně nevim a už o tom přemýšlim dlouho...nemůžete mi pls napsat pro a proti choppru a naháče, kam se to víc hodí a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:15 | Nahoru | #10
John18> ideální bude si na obou sjet, najdi si nějaké kousky v inzerci blízko bydliště a zajeď si je vyzkoušet, pak uvidíš, co tě bavilo více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:15 | Nahoru | #11
John18> švagrová jezdí 4,5-5l, je to mnohem pohodlnějsí motorka pokud máš kolem 180cm a víc, virážka ti bude připadat ještě menší než gs. Ale pokud chceš jezdit jenom kolem komína, jdi do choppera. Mám silnici, měl jsem naháče i supermoto, ale nejvíc mě baví zatáčky na choppru

(reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:19 | Nahoru | #12

DavidB>John18> švagrová jezdí 4,5-5l, je to mnohem pohodlnějsí motorka pokud máš kolem 180cm a víc, virážka ti bude připadat ještě menší než gs. Ale pokud chceš jezdit jenom kolem komína, jdi do choppera. Mám silnici, měl jsem naháče i supermoto, ale nejvíc mě baví zatáčky na choppru


No mám tak 175cm, takže tam problém nebude, no chci jezdit okolo komína,ale víkendový cesty třeba 200km,občas i ve dvou. A kluci se kterejma jezdim tak jeden má horneta a druhej teď kupuje SV, takže zase nechci dělat tzv. brzdu... nemůžeš mi teda prosím napsat + a - jak u naháče tak u choppera?

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:20 | Nahoru | #13
Hrušky a jablka...
GéeSo je naháč a Virago zase chopper.Záleží na tom,co od motorky očekáváš...

(reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:20 | Nahoru | #14

JyrkaFM>John18> ideální bude si na obou sjet, najdi si nějaké kousky v inzerci blízko bydliště a zajeď si je vyzkoušet, pak uvidíš, co tě bavilo více


To asi jo, ale zase nechci byt takovej ten ,,kupující" co se přišel jen povozit, samotnýmu mi to neni příjemny :D

(reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:21 | Nahoru | #15

Haesty>Hrušky a jablka...
GéeSo je naháč a Virago zase chopper.Záleží na tom,co od motorky očekáváš...


ano máš pravdu, proto jsem to tady už uvedl

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:28 | Nahoru | #16
535 je pro žensky

(reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:36 | Nahoru | #17

barvino>535 je pro žensky


proč?jak si na to přišel?

GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:52 | Nahoru | #18
To se nedá říct, každému sedne něco jiného... chce to vyzkoušet, a i tak za 100km moc nepoznáš, ale lepší něco než nic

GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 22:54 | Nahoru | #19
no ted mam choppra 125ccm a předtim jsem měl endurko a na tom choppru se moc necitim do zataček,ale zase je to styl ja fakt nevim tyo:(

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 23:00 | Nahoru | #20
Taky jsem jezdil na "chopperu" (jawce) a když jsem rozhodoval co dál, vzal jsem naháče. Teď nelituji a další moto by jsem chtěl GSX 1400, ale k chopperu by jsem se chtěl určitě někdy vrátit, ten má něco do sebe a je na pohodičku :)

edit: takže ať teď vemeš co chceš, není to snad tvá poslední motorka a bude to další zkušenost. Možná po 21 budeš koukat po další motce a budeš moct zase vybrat třeba jiný styl ;)
Teď by jsem vzal to, k čemu tě to táhne více, bez ohledu na to, co mají kamarádi...

Naposledy editováno 16.11.2010 23:04:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 23:05 | Nahoru | #21

derryn>Taky jsem jezdil na "chopperu" (jawce) a když jsem rozhodoval co dál, vzal jsem naháče. Teď nelituji a další moto by jsem chtěl GSX 1400, ale k chopperu by jsem se chtěl určitě někdy vrátit, ten má něco do sebe a je na pohodičku :)

edit: takže ať teď vemeš co chceš, není to snad poslední tvá moto a bude to další zkušenost. Třeba po 21 budeš koukat po další motce a budeš moct zase vybrat třeba jiný styl ;)
Teď by jsem vzal to, k čemu tě to táhne více, bez ohledu na to, co mají kamarádi...


jj, no je fakt, že ten choppr nadělá krásu, ale mám rád sviženější jízdu cca 110kmh a to na tom choppru asi nebude moc stabilní a dokud budu na škole tak si ty delší výlety moc neužiju( nebude jich tolik)takže asi spíš to lítaní okolo baráku, to gs je víc sportovní nechá se na něm jezdit i rychleji než na tom viragu asi a jak se tak ted koukam tak u toho viraga se mi nelíbí ten rám. Co by jsi mi doporučil ty z toho co jsem ti tady napsal?:)dík moc

GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 23:20 | Nahoru | #22
John18 > Tak jaká je cestovní rychlost 535 netuším, ale kámoš na VN 800 jezdí v pohodě do těch 130, pak už je nepříjemný vítr. Ale to je obdobné i u naháče, pokud nemáš větší plexy, za které se schováš. Ohledně cestovní rychlosti a ovládání by to chtělo zkušenosti majitelů, o tom nemám tušení. Jen říkám, že by jsem šel do toho k čemu tě to táhne více. Okolo komínu i delší výlety zvládneš na obou. :) Já jezdil výlety kolem 500km jak na Jawce, tak teď na Ině a na obou v poho, jen tedy na jawce byly časově delší

edit: K výhodě choppera, pokud jsi kreativní, tak si na něm více vyhraješ, na naháči toho moc nenaděláš...

edit 2: Ještě k výhodě Viraga, má kardanku, takže ti odpadá mazání a údržba řetězu :) A koukám že se dají sehnat pěkné Viraga viz. zde.

Naposledy editováno 16.11.2010 23:24:45

GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 23:23 | Nahoru | #23
Hele, motorka je každá jiná. Těžko radit. Měl jsem silničku i většího cruisera. Virago je super, bezporuchový, s kardanem, snadná údržba. Nízké těžiště, velice snadná ovladatelnost. Mám ji vysloveně rád. Cruiser se těžko lámal do zatáček. Kolem 110 bez problému, spotřeba tak 4,5l. Mám teda otevřenou. Se zavřenou už to asi taková sláva nebude. Na druhou stranu vypadá dost malá, péro ti to moc neprodlouží, to musíš mít svoje charisma. Jezdím většinou sám, manželce už to až tak moc pohodlné nepřipadá. Na motorkách s nohama dopředu mě (a nejenom) po delší jízdě bolí kostrč. Stačí na chvíli zastavit a protáhnout se. Takže pokud chceš opravdu "čoprovat", pohodička, žádnej kvalt, sem tam zastavit, super motorka. Pro dynamickou, sportovnější jízdu bych ovšem bral něco jiného.

GS 500 vs. Virago 535

16.11.2010 v 23:48 | Nahoru | #24
Chce to vyzkoušet, co Ti sedne líp, jak už psali, sou to uplně jiný motorky. Kamoš má tu Suzuki, ale je trošku větší, přes 180 a vypadá na tom jak vosa na bonbonu. Já bych osobně bral Virážku. Ze začátku sem ju chtěl taky, ale nakonec sem pořídil Intrudera a naprostá spokojenost. Chce to prostě zkusit, co Ti sedne líp, takhle je těžko radit.

(reakce na) GS 500 vs. Virago 535

17.11.2010 v 07:59 | Nahoru | #25
John18> doporučuju 535 do zatáček je supr teda snad nejobratnější z čoprů maximálka je 160km/h 400km za den není problém ujet,
velice nenáročná motorka,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535

17.11.2010 v 08:34 | Nahoru | #26
John18> Měl jsem 535ku, okolo komína skvělá, občas výlet kolem 200-300 km, převážně 80-110 km/h, ale uměla i "rychlejší" přesuny kolem 130 km/h z Prahy do Liberce po rychlostní a nebyli jsme brzdou, jezdili jsme s Banditem a Stromem, téměř vždy ve dvou.

(reakce na) GS 500 vs. Virago 535

17.11.2010 v 09:27 | Nahoru | #27
Na GS se dá víc vyblbnout, je to taková mrštná koza. Ale sedadlo je jak žiletka, spolujezdec tam dost trpí. Virago je pohodlnější a nejede špatně, líp tahá odspodu. Na údržbu jsou obě jednoduché a všechno je dobře přístupné.

GS 500 vs. Virago 535

17.11.2010 v 10:10 | Nahoru | #28
Jestli chceš spolehlivost a užít si jízdu tak ber GS 500, jestli chceš na motorce vypadat jak šašek a furt opravovat ber Virago.

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535

17.11.2010 v 10:37 | Nahoru | #29
Jak už zde zaznělo, srovnáváš jablka s hruškami, nicměně s oběma stroji mám spoustu zkušeností, tak se je pokusím nějak shrnout.

GS500:

++++ - Při správném seřízení nízké provozní náklady, při rychosti do 110 je možné dostat spotřebu i na 3.5l/100km
- snadná údržba, relativně snadná přístupnost většiny komponent
- předvídatelné jízdní vlastnosti, obratná a svižná, motor je čitelný

---- - pro někoho malá velikost a tím pádem nepohodlný posez
- elektroinstalace s pouze jednou pojistkou, složitější hledání závad při poruše
- ventilová vůle se seřizuje kalibrovanými podložkami, takže někdy práce navíc při problémech se sháněním potřebných rozměrů, horší přístup k rozvodovému řetězu
- řetěz jako sekundární převod a s tím spojené nároky na adekvátní údržbu
- někdy mi přijde v zatáčkách trochu "vratká", s tendencí přepadávat
- spousta lidí na ní začíná, a tak je problém sehnat motorku, která nebyla havarovaná a nestočená, je třeba dávat si pozor při výběru a koupi

Virago XV535:

++++ - vzhledem k tomu, že je to chopper, se na něm dá dělat spousta úprav, šperkování apod. zkrátka je relativně lehké udělat unikátní kousek dle svého gusta
- pohodlný posez, možno ujet bez problémů 1000km za den
- výborné jízdní vlastnosti, řídí se prakticky silou vůle, naklápění do zatáček je jakoby samočinné
- živý a pružný motor, na danou kategorii a objemovou třídu výborná akcelerace, možnost jet trvale rychlostí 125 - 140km/h, motor snáší silné podtočení
- jednoduše, logicky a přehledně řešená elektrika s rozdělením na více okruhů, snadno přístupné pojistkové pouzdro po sejmutí sedla
- relativně jednoduché seřízení ventilů štelovacími šrouby
- dvě propojené nádrže (hlavní je pod sedlem) s elektrickým čerpadlem a solenoidovým ventilem pro přepínání rezervy (ovládá se pohodlně a bezpečně přepínačem pod tlačítkem starteru) u většiny u nás dostupných kusů, byly i verze s falešnou horní nádrží nebo klasickou kontrolkou rezervy místo přepínání
- výborná přístupnost k jednotlivým dílům při opravách (snad s vyjímkou výfukového ventilu zadního válce)
- možnost relativně jednoduchého získání dobrého zvuku otevřením koncovek (vykuchnutím tlumicích vložek - řešilo se na jiných vláknech)
- kardan jako sekundární převod - bezúdržbový a skoro vždy přežije zbytek motorky
- vysoká spolehlivost, při slušném zacházení prakticky bezporuchová mašina

---- - i přes použití dvou nádrží relartivně malá zásoba paliva, je možno ujet obvykle jen 150 - 180km do přepnutí na rezervu, nemluvě o starých verzích s jednou nádrží pod sedlem
- u starších kusů s velkým počtem najetých km někdy problémy se startovací volnoběžkou
- při dlouhých cestách, zvlášť se silnějšimi mašinami a zvláště v horách někdy výkon motoru přece jen už nestačí
- pro někoho nepohodlné zadní sedlo
- regulátor umístěň viditelně zvenku, má unikátní tvar a v případě poruchy je origo kus drahý, je potom lepší jej tam nechat a někam jinam připasovat VAPE
- hlučnější, "cvakající" motor, toto je způsobeno konstrukcí rozvodu - vahadlo při zdvizích "poskakuje" v rozsahu boční vůle na své hřídeli - toto se nedá rozumně řešit
- v případě poruchy kardanu drahá oprava
- na pětistovku větší spotřeba (málokdy se povede dostat pod 5l/100km)

Naposledy editováno 17.11.2010 10:41:41

GS 500 vs. Virago 535

17.11.2010 v 13:07 | Nahoru | #30
Gs pohodlný a super do začátku!Hnojku nech duchodcum
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 Včera v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73


TOPlist