Téma: Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
 
16.11.2010 v 07:34
Docela by mě zajímalo, která agentůra se vám líbila tenhle rok a popř proč. U mě to je jednoduchý - Bikers cup od Racetrack.cz. Protože bylo super počasí, super pohoda, v pohodě lidi a vyhrál jsem u nich nejvíc cen . Na DA racing jsem tenhle rok nebyl, ale minulý rok byli dobří a IV racing je super - dobrá atmosféra, úroveň..., ale chtělo by to trochu okořenit, třeba těma lepšíma cenama.

Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
Anketa: Která agentůra byla pro vás v roce 2010 nejlepší?
Racetrack - bikerscup
51%
18
jiná agentůra
0%
0
IV racing - CEC a CEC2
23%
8
DA racing
20%
7
Prospeed
3%
1
Action Bike
0%
0
Bike Promotion
0%
0
Mototravel
0%
0
Eybis
3%
1

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 15:03 | Nahoru | #1
vldouš> Kdo to nezažil, tak si to asi nedovede představit. Je to prostě tak, že pokud máš v šestce cca 125 PS a "ten druhý" v litru 185, tak tě prostě nejpozději na 100 metrech za zatáčkou "udělá" a pokud brzdí pozdě, tak ho ty na brzdy prostě nepředjedeš a dostaneš se před něj až v zatáčce (a to nepůjde v každý zatáčce) a když už ho předjedeš, tak ti to zase na rovince vrátí. Pořád se jedná o situaci, kdy je "litrař" na kolo jen o trochu pomalejší než "šestkař" a oba jedou bez vyvolávání krizovek. Střelec na šestce samozřejmě mrdala na litru dá v pohodě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 15:15 | Nahoru | #2
bobus> Hele už to neřeš a hlavně 185 koní každej v litru taky nemá. Podívej se na ty kluky dvouválový, co by dali za to tam mít alespoň 180.

(reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 15:23 | Nahoru | #3
bobus> To je fakt na nekonečnou debatu... Ani to nemusí být šestka vs litr. Stačí když někdo sedlá BMW a má o dacet koní víc jak ty. To zažil na Slovači Přemek Glinz na svojí sůze, když se snažil předjet Luboše Doupala na BMW. Během kola se pracně dostal před něj a na cílovce ho Luboš předjel... a tak pořád dokola, až jsem je dojel já a předjel oba...
Tam jsem poprvé viděl, jak moc jede BMW. Na čtvrtém horizontu jsme s Lubošem jeli vedle sebe a během těch snad 400 metrů do následné pravé mi ujel o dobrých 20 metrů! Tfujtajksl s těma překoňovanýma litrama...

(reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 16:29 | Nahoru | #4
bobus>
přesně o tomhle celou dobu mluvím, nic víc, nic míň...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

14.12.2010 v 11:59 | Nahoru | #5

bobus píše: vldouš> Kdo to nezažil, tak si to asi nedovede představit. Je to prostě tak, že pokud máš v šestce cca 125 PS a "ten druhý" v litru 185, tak tě prostě nejpozději na 100 metrech za zatáčkou "udělá" a pokud brzdí pozdě, tak ho ty na brzdy prostě nepředjedeš a dostaneš se před něj až v zatáčce (a to nepůjde v každý zatáčce) a když už ho předjedeš, tak ti to zase na rovince vrátí. Pořád se jedná o situaci, kdy je "litrař" na kolo jen o trochu pomalejší než "šestkař" a oba jedou bez vyvolávání krizovek. Střelec na šestce samozřejmě mrdala na litru dá v pohodě.



Tak já mám s tímhle problém u ostatních litrů, co maj o 20PS víc. Jízdní styl je stejnej, brzdy cca taky a jsou jen určitý pasáže, kde jsem rychlejší. Tak a co vymyslet?? Na R1 se 193PS jsem předjížděl stylem, že jsem už jinak najel zatáčku, abych mohl na výjezdu dřív na plyn a pak jsem zkrátka stejně silnou motorku "zaříz" na rovině nebo na brzdy..
Letos jsem měl o cca 20PS míň a věř mi, že už to takhle prostě nejde.. Ale že bych někde kvůli tomu "plakal".. A to tvoje předjíždění v zatáčkách, to fakt nevím..a nevidím zase tak často. Na brzdy, na výjezdu, volbou jiný stopy ano. Ale v zatáčce předjet o 2s pomalejšího litra?? Jsou jiný místa na předjetí a nemusím tak riskovat. A větší rychlost na vrcholu zatáčky neznamená, že jsi ji celou projel rychleji. To by si všichni ti "klopiči" měli uvědomit. A právě u litra je rozdíl nájezd-vrchol-výjezd větší, než u plynulejší šestky.

A letos na CECu jsem si nevšimnul, že by se mnou Pončík měl problém, když jel o 2s v závěru závodu rychleji. Protože ví, kde má předjet, abych ho už neohrozil na rovině. A ono, co si budeme povídat, nakoňovaná a o 15kg lehčí šestka s lehčím pilotem zase až tolik neztrácí na V2 se 170PS a "vyžraným" 80kg panďuláčkem za řidítkama.. Vař s tím co máš!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist