![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Tam jsem poprvé viděl, jak moc jede BMW. Na čtvrtém horizontu jsme s Lubošem jeli vedle sebe a během těch snad 400 metrů do následné pravé mi ujel o dobrých 20 metrů! Tfujtajksl s těma překoňovanýma litrama...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
bobus píše: vldouš> Kdo to nezažil, tak si to asi nedovede představit. Je to prostě tak, že pokud máš v šestce cca 125 PS a "ten druhý" v litru 185, tak tě prostě nejpozději na 100 metrech za zatáčkou "udělá" a pokud brzdí pozdě, tak ho ty na brzdy prostě nepředjedeš a dostaneš se před něj až v zatáčce (a to nepůjde v každý zatáčce) a když už ho předjedeš, tak ti to zase na rovince vrátí. Pořád se jedná o situaci, kdy je "litrař" na kolo jen o trochu pomalejší než "šestkař" a oba jedou bez vyvolávání krizovek. Střelec na šestce samozřejmě mrdala na litru dá v pohodě.
Tak já mám s tímhle problém u ostatních litrů, co maj o 20PS víc. Jízdní styl je stejnej, brzdy cca taky a jsou jen určitý pasáže, kde jsem rychlejší. Tak a co vymyslet?? Na R1 se 193PS jsem předjížděl stylem, že jsem už jinak najel zatáčku, abych mohl na výjezdu dřív na plyn a pak jsem zkrátka stejně silnou motorku "zaříz" na rovině nebo na brzdy..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Letos jsem měl o cca 20PS míň a věř mi, že už to takhle prostě nejde.. Ale že bych někde kvůli tomu "plakal".. A to tvoje předjíždění v zatáčkách, to fakt nevím..a nevidím zase tak často. Na brzdy, na výjezdu, volbou jiný stopy ano. Ale v zatáčce předjet o 2s pomalejšího litra?? Jsou jiný místa na předjetí a nemusím tak riskovat. A větší rychlost na vrcholu zatáčky neznamená, že jsi ji celou projel rychleji. To by si všichni ti "klopiči" měli uvědomit. A právě u litra je rozdíl nájezd-vrchol-výjezd větší, než u plynulejší šestky.
A letos na CECu jsem si nevšimnul, že by se mnou Pončík měl problém, když jel o 2s v závěru závodu rychleji. Protože ví, kde má předjet, abych ho už neohrozil na rovině. A ono, co si budeme povídat, nakoňovaná a o 15kg lehčí šestka s lehčím pilotem zase až tolik neztrácí na V2 se 170PS a "vyžraným" 80kg panďuláčkem za řidítkama.. Vař s tím co máš!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)