![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
bobus píše: Progear> Máš na 100% pravdu, při přibližně stejném čase je jezdec na litru pomalejší v zatáčkách a rychlejší na rovině, kdy může "brzdit" i rychlejšího "šestkaře". Tahle situace se ale může objevit u dvojic, kdy "šestkař" jede Brno za 2:30 nebo 2:10, když "litrař" bude jen o cca 3 až 5 vteřin pomalejší. To by pak i "litrař", kterej jede 2:13 měl raději jezdit "šestikio", aby nepřekážel. S tím asi nic nenaděláš.
..asi jsem hloupej, ale nerozumím.. Proč by měli všichni jet na šestce? To bysme za chvíli mohli polemizovat o tom, že R6 má nejlepší závodní předpoklady, tak by ji měl každej jet.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Nechceme přece nudu, bavíme se a o zábavě to je.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Navíc, pokud půjdu do důsledku, dnešní šestka je na tom s poměrem váha/výkon o dost líp, než starší litr. A nazývat "lemrou" někoho, kdo jede Brno za 2:13 na litru..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
A k vyrovnanosti "šestkaře" a "litraře" na trati mám jen jedinou pomoc - jeď soutěž s kubaturou, do který patříš, aby si nebyl pohoršen strašným neumětelstvím "litrařů".
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Tak to zkrátka je, i WSBK motorka je na vrcholu zatáčky pomalejší, než SSP. No a co!? Jinej stroj umožňuje jinej jízdní styl a je to i nutnost jet jinak, jináč bysme mohli pěkně tvrdě s litrem dopadnout na zem.. A věř mi, že litrař, co jede Brno za 2:10 ujede šestkařovi, co ho jede za 2:12 a zdržovat ho fakt nebude
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Jde o to, že když třeba při volnejch jízdách (tam je to jedno) nebo CEC (tam už to jedno není) dojede "šestkař" "litraře", kterej je jen o málo pomalejší, tak má "šestkař" problém, protože v zatáčce sice "litraře" předjede (ale ne v každý zatáčce), ale ten mu to na rovině vrátí a tak je to pořád dokola. Výsledkem je, že "šestkař" pak jezdí o 2-3 vteřiny pomaleji než by mohl. Jedná se samozřejmě o to, kdy rozdíl časů není moc velikej.