Téma: Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
 
16.11.2010 v 07:34
Docela by mě zajímalo, která agentůra se vám líbila tenhle rok a popř proč. U mě to je jednoduchý - Bikers cup od Racetrack.cz. Protože bylo super počasí, super pohoda, v pohodě lidi a vyhrál jsem u nich nejvíc cen . Na DA racing jsem tenhle rok nebyl, ale minulý rok byli dobří a IV racing je super - dobrá atmosféra, úroveň..., ale chtělo by to trochu okořenit, třeba těma lepšíma cenama.

Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
Anketa: Která agentůra byla pro vás v roce 2010 nejlepší?
Racetrack - bikerscup
51%
18
jiná agentůra
0%
0
IV racing - CEC a CEC2
23%
8
DA racing
20%
7
Prospeed
3%
1
Action Bike
0%
0
Bike Promotion
0%
0
Mototravel
0%
0
Eybis
3%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 09:58 | Nahoru | #1

bobus píše: Progear> Máš na 100% pravdu, při přibližně stejném čase je jezdec na litru pomalejší v zatáčkách a rychlejší na rovině, kdy může "brzdit" i rychlejšího "šestkaře". Tahle situace se ale může objevit u dvojic, kdy "šestkař" jede Brno za 2:30 nebo 2:10, když "litrař" bude jen o cca 3 až 5 vteřin pomalejší. To by pak i "litrař", kterej jede 2:13 měl raději jezdit "šestikio", aby nepřekážel. S tím asi nic nenaděláš.



..asi jsem hloupej, ale nerozumím.. Proč by měli všichni jet na šestce? To bysme za chvíli mohli polemizovat o tom, že R6 má nejlepší závodní předpoklady, tak by ji měl každej jet.

Nechceme přece nudu, bavíme se a o zábavě to je. Proto máme rozmanitý motorky a jedeme na tom, co nám dává největší zábavu. A to je pro mě motorka odvozená od SBK. Pro někoho dalšího zase vytočenej SSP..

Navíc, pokud půjdu do důsledku, dnešní šestka je na tom s poměrem váha/výkon o dost líp, než starší litr. A nazývat "lemrou" někoho, kdo jede Brno za 2:13 na litru.. Nechápu!

A k vyrovnanosti "šestkaře" a "litraře" na trati mám jen jedinou pomoc - jeď soutěž s kubaturou, do který patříš, aby si nebyl pohoršen strašným neumětelstvím "litrařů".
Tak to zkrátka je, i WSBK motorka je na vrcholu zatáčky pomalejší, než SSP. No a co!? Jinej stroj umožňuje jinej jízdní styl a je to i nutnost jet jinak, jináč bysme mohli pěkně tvrdě s litrem dopadnout na zem.. A věř mi, že litrař, co jede Brno za 2:10 ujede šestkařovi, co ho jede za 2:12 a zdržovat ho fakt nebude

(reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 10:41 | Nahoru | #2
Perňa_81> Dobře si mu to vysvětlil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

13.12.2010 v 13:03 | Nahoru | #3
Perňa_81> Pokud tomu chceš rozumět, musíš si přečít všechny navazující příspěvky a ne jen konec,.
Jde o to, že když třeba při volnejch jízdách (tam je to jedno) nebo CEC (tam už to jedno není) dojede "šestkař" "litraře", kterej je jen o málo pomalejší, tak má "šestkař" problém, protože v zatáčce sice "litraře" předjede (ale ne v každý zatáčce), ale ten mu to na rovině vrátí a tak je to pořád dokola. Výsledkem je, že "šestkař" pak jezdí o 2-3 vteřiny pomaleji než by mohl. Jedná se samozřejmě o to, kdy rozdíl časů není moc velikej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist