Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Ale pokud tě lákají přírodňáky, tak je to rozumná volba. Porychlíš, získáš zkušenosti a otevře se ti brána do Hořic... A jako trénink si dáš nějakou agenturu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Skoro každej den je dneska kam vyrazit a svízt se. Tahle situace nahrává těm, řekněme, "nezávislejším a movitějším".. Vezme se nějakej (velkej) obnos peněz, dobrá motorka a investuje se mraky času a nic nebrání v tom jezdit a jezdit ...a hodně se zlepšit.
Ale za sebe říkám, že já se vyjezdil bez nějakýho velkýho cílenýho trénování právě ve Volný nad 600 za těch pár let. A ze začátku to skutečně byly cca jen 3 závody do roka včetně Hořic.. Nedám tedy na PČR dopustit, vždycky jsem se tam hodně hecnul a dalo mi to víc, než někdy nesmyslný kroužení půl dne dokola ..dávalo mi to větší smysl a možnost být u toho se skutečnejma mistrama ČR.. No vidina bojů o celkový první místo byla tehdy hodně vzdálená, ale jak jsou ve Volný povinný "čistky", čoek se tak nějak pomalu posouvá směrem ke špičce, až má najednou tu správnou motivaci
Jinak ježdění málo není, pokud si čoek připlatí, může se i s "B licencí" přihlásit do závodu MČR + AACup. A tam už je to mazec, fakt nekecám! Tohle nejde dost dobře srovnávat s agenturami, tyhle závody mají větší status a za to se hold musí připlatit na startovným Ono kolikrát toho času zase tolik nebylo, když čoek musel zvládnout 3-4 kvalifikace a třeba ještě závod v jednom dni. A další den warm-up, pokoukat na ostatní třídy a pak svůj další závod AA v neděli ...pěkně vyhecovanej z předchozího dne s pohárkem za 1.flek ve Volný ..mně to nepřišo nudný, spíš lákavý a motivující..
Jináč se tedy musíme shodnout, že s Peterem a jeho DA je ježdění a i zábava na nejvyšší úrovni, to zase jo! A vždycky mi vyšel vstříc, proto jsem letošní "pomalý" rok absolvoval převážně na jeho akcích.
Pokud bych mohl jmenovat TOP závody, který jsem kdy absolvoval, tak jednoznačně ty "ROAD RACINGOVÝ" a pro mě nej závod Hořice 2009! Uspět tam je pro mě to nejlákavější a nevím, co bych dal za pohár z Hořic nebo Těrlicka v litrový třídě.. Řekněme ještě o kousek vyšší level, než běžný okruhy ..v sázce je totiž hodně a ten pocit na startu na "běžný" silnici je nepopsatelnej.. Vlastně to skvěle funguje jako spolehlivý projímadlo, i několik hodin před startem
..no ty voe, to jsem se zase zasnil.. Nic, jdu zpátky do reality, vydělávat na barák, vy blázni okruhářský!