Tak sjem ji dal na nabíječku a chytala,tak sem byl zvědav co udělá dnes ráno. Překvapivě naskočila. Jenže druhý start uplně mrtvá.
Proměřil jsem ji a když bežela má 14,3V a druhý start 12,2V.
Tuším že budu buset koupit novou baterku YUASA YTZ10S.
Asi by to nemělo být nic jinýho jako regulator dobijeni atd,nevím jak dlouho stála bez dobití.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
takže podle mě ji dal přes den nabít, pak dal do motky, motka chytla, takže ji nechal přes noc stát a ráno znovu chytla - tak jsem to tedy pochopil. Napsal jsem jakou zkušenost jsem měl já, a tak jak to popisuje je to hodně podobné... Měřil jsem to a zkoumal asi 14 dnů a když koukneš na muj deník motorky, tak uvidíš, že jsem šel od začátku do konce - od altíku k baterce a opravdu to byl regl, kopil jsem za 2t. jetý (nový stojí 6t.) a je po problému. změřil jsem to jednoduše (jsem ale v tomto oboru amatér) nicméně jsem problém vyřešil dobře. nejdřív jsem zjistil že byl spečený konektor na altíku (bolest aprilií) - takže šlo ven jen 2 fáze místo 3 - orpaveno a myslel jsem, že je po problému s dobíjením, jenže pak jsem měl to samé co píše Matesík a po dlouhým bádání, že sem tam regl ukazuje normálně a sem tam ne jsem zjistil, že když se zahřál tak prostě dával napětí 0 V a tím se vybíjela baterka a až bylo v baterce cca 8V tak mi motka zdechala sama a bylo vyřešeno.
Tak buď to bude baterkou nebo regulátorem.. Jenže teď nechci koupit novou baterku za 3 táci abych ji zničil,pač ta co tam je když se dobije je ok.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie
2 reakcí na tento příspěvek Baterie
edit: čtu to po sobě a nevím jak jsem na to přišel, ale od altíku místo těch 60V tam má být 30V (střídavé napětí)
Naposledy editováno 14.11.2010 19:24:14
-vodník->Baterka. Ty potvory můžou odejít ze dne na den, nedávno jsem taky měnil. Baterka byla plně dobitá (podle nabíječky i měření voltmetrem), když jsem ji dal do mašiny tak při startu kleslo napětí až někam k 5V, takže mrtvola... koupil jsem novou baterku a bylo to. Jinak si nemyslim, že zrovna u takový masovky jako je CBR budeš potřebovat na novou baterku "3 táci" jak píšeš, spíš bych řek tak litr....
Jenomže měřením voltmetrem je asi tak věrohodné a vypovídá o kapacitě aku asi jako rozumí Kateřina Biomasa biomase totéž nabíječka
O pravém stavu akumulátoru vypoví pouze a jen zátěžový voltmetr. Který se dá vpodstatě nasuplovat startérem a voltmetrem při startování nesmí jít napětí na aku pod 10V, pokud jde napětí pod 10V, je aku buď pouze vybitý anebo je kaput!
Mrkněte se na tohle,je to docela přehledný. Jinak mi taky odešla v létě baterka na cebru a koupil jsem gelovku za litr a vesele jezdím dál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | Včera v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |