globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie
14.11.2010 v 09:19
Zdravím! Mám takový dotaz,včera sem dovezl CBRko 02 a po 3 startu byla baterka mrtvá,ani jednou neotočila a 2 starty v pohodě.

Tak sjem ji dal na nabíječku a chytala,tak sem byl zvědav co udělá dnes ráno. Překvapivě naskočila. Jenže druhý start uplně mrtvá.

Proměřil jsem ji a když bežela má 14,3V a druhý start 12,2V.

Tuším že budu buset koupit novou baterku YUASA YTZ10S.

Asi by to nemělo být nic jinýho jako regulator dobijeni atd,nevím jak dlouho stála bez dobití.

Díky za rady

Baterie

14.11.2010 v 09:22 | Nahoru | #1
baterka kaput

Baterie

14.11.2010 v 09:28 | Nahoru | #2
a otázka zní jak?



Naposledy editováno 14.11.2010 10:24:11

Baterie

14.11.2010 v 09:34 | Nahoru | #3
Ještě, že mám obojí nový

Baterie

14.11.2010 v 09:40 | Nahoru | #4
Tak si ještě tou baterkou zkurvi regulátor a pak nadávej na hondy

Baterie

14.11.2010 v 09:55 | Nahoru | #5
Ta batarka je vyřízená. Jedna věc je že si jí měřil když když byla dobíjena (14,3V takže dobíjení na cbr ti správně funguje) ale druhá věc je že ty potřebuješ měřit pod zátěží startéru a znát její pokles při startu.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

14.11.2010 v 10:11 | Nahoru | #6
možná budeš mít stejný problém jak jsem měl já. Baterka a vlastně vše se zdálo absolutně OK, jenže jak píšeš, pár startů a pak už neotočila se startérem. všechno jsem zkoušel měřit až mi vyšlo něco neuvěřitelnýho. Regulátor dobíjení mi fungoval jen cca 5 minut než se rozpálil tak, že přestal prostě jít a usměrnoval napětí na 0 V - takže baterka se do 5 minut po startu dobíjela a po 5 minutách se začala neskutečně vybíjet... ve finále jsem měnil regl, taky jsem koupil novou baterii, ale ještě jsem ji tam nedal a ta statrá vesele najíždí další a další tisíce kilometrů bez problému ... takže proměř pořádně než koupíš novou a zjistíš že to baterkou být nemusí, upřímě si myslím, že to baterkou nebude, protože kdyby byla tak špatná jak píšeš, rozhodně by nevydržela přes noc a ráno na to motku natočila !!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

14.11.2010 v 10:24 | Nahoru | #7
Petrguss> A to se ti stalo na Caponordu? To už by byl druhej se špatným regulátorem co vím Psal že baterku nechával přes noc na nabíječce né v motorce. Navíc se mi zdá že regulátor (jako součátku - a né hodnoty jím vyprodukované) se v podstatě nedá měřit pouze na průchodnost jednotlivých fázi ( Multimetrem - zkouška diod) což může být docela zavádějící a nebo se speciálním zařízením na kterým vidíš v kolika V se regulátor zkratuje ten ale nemá víc než 90% servisů motocyklů v ČR. Můj názor je špatná baterie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

14.11.2010 v 10:38 | Nahoru | #8
Mišák-GS> jojo na Capoušovi, no psal toto: "Tak sjem ji dal na nabíječku a chytala,tak sem byl zvědav co udělá dnes ráno. Překvapivě naskočila. Jenže druhý start uplně mrtvá. "

takže podle mě ji dal přes den nabít, pak dal do motky, motka chytla, takže ji nechal přes noc stát a ráno znovu chytla - tak jsem to tedy pochopil. Napsal jsem jakou zkušenost jsem měl já, a tak jak to popisuje je to hodně podobné... Měřil jsem to a zkoumal asi 14 dnů a když koukneš na muj deník motorky, tak uvidíš, že jsem šel od začátku do konce - od altíku k baterce a opravdu to byl regl, kopil jsem za 2t. jetý (nový stojí 6t.) a je po problému. změřil jsem to jednoduše (jsem ale v tomto oboru amatér) nicméně jsem problém vyřešil dobře. nejdřív jsem zjistil že byl spečený konektor na altíku (bolest aprilií) - takže šlo ven jen 2 fáze místo 3 - orpaveno a myslel jsem, že je po problému s dobíjením, jenže pak jsem měl to samé co píše Matesík a po dlouhým bádání, že sem tam regl ukazuje normálně a sem tam ne jsem zjistil, že když se zahřál tak prostě dával napětí 0 V a tím se vybíjela baterka a až bylo v baterce cca 8V tak mi motka zdechala sama a bylo vyřešeno.

(reakce na) Baterie

14.11.2010 v 10:58 | Nahoru | #9
Petrguss> Přečsně tak,nabil jsem ji ,odpojil od nabíječky a dal do garáže. Ráno jsem přišel a chytla na drz. Jenžře druhý start uúplně vyšťavená..

Tak buď to bude baterkou nebo regulátorem.. Jenže teď nechci koupit novou baterku za 3 táci abych ji zničil,pač ta co tam je když se dobije je ok.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

14.11.2010 v 15:41 | Nahoru | #10
Tak kdyby někdo měl nějakou podobnou zkušenost napište Díky

2 reakcí na tento příspěvek Baterie

14.11.2010 v 17:03 | Nahoru | #11
Baterka. Ty potvory můžou odejít ze dne na den, nedávno jsem taky měnil. Baterka byla plně dobitá (podle nabíječky i měření voltmetrem), když jsem ji dal do mašiny tak při startu kleslo napětí až někam k 5V, takže mrtvola... koupil jsem novou baterku a bylo to. Jinak si nemyslim, že zrovna u takový masovky jako je CBR budeš potřebovat na novou baterku "3 táci" jak píšeš, spíš bych řek tak litr....

(reakce na) Baterie

14.11.2010 v 18:37 | Nahoru | #12
Já bych tam taky koupil tu YUASu, jestli máte někdo jiné zkušenosti tak mu poraďte jinou která tam může být za míň peněz

Naposledy editováno 14.11.2010 19:27:27

(reakce na) Baterie

14.11.2010 v 19:17 | Nahoru | #13
Matesík> poradim jen toto: nabij baterku na nabiječce. nech ji přes noc stát v motorce. ráno přijď, připoj na ni multimetr na měření napětí a nastartuj - sleduj při startování úbytek a taky po nastartování - měl by jsi tam mít max cca do 14,2V (jak mě vyškolilo moje moto) nech nastartováno apon 5 minut a měř stále. pokud ti napětí, které přichází od reglu a měříš ho na baterii při motoru v běhu klesá (tzn. baterce bude klesat nebo najednou uplne spadne na cca 11-12V) - tak régl nedává. Pokud to tak bude, tak odpoj regl a změř napětí, které ti jde třemi dráty do reglu - mělo by to být cca 60V při každém měření- ty tři dráty se měři mezi sebou. pokud ti všechna tři měření vyjdou stejně tedy cca 60V, tak je alternátor ok, pak zkus nový resp. půjčený regl a měř znovu. pokud to budeš mít stejné tak je problém bud v baterii nebo ve vedení... Jinak regulátor u hondy je relativně běžná věc...

edit: čtu to po sobě a nevím jak jsem na to přišel, ale od altíku místo těch 60V tam má být 30V (střídavé napětí)

Naposledy editováno 14.11.2010 19:24:14

(reakce na) Baterie

15.11.2010 v 05:21 | Nahoru | #14

-vodník->Baterka. Ty potvory můžou odejít ze dne na den, nedávno jsem taky měnil. Baterka byla plně dobitá (podle nabíječky i měření voltmetrem), když jsem ji dal do mašiny tak při startu kleslo napětí až někam k 5V, takže mrtvola... koupil jsem novou baterku a bylo to. Jinak si nemyslim, že zrovna u takový masovky jako je CBR budeš potřebovat na novou baterku "3 táci" jak píšeš, spíš bych řek tak litr....



Jenomže měřením voltmetrem je asi tak věrohodné a vypovídá o kapacitě aku asi jako rozumí Kateřina Biomasa biomase totéž nabíječka

O pravém stavu akumulátoru vypoví pouze a jen zátěžový voltmetr. Který se dá vpodstatě nasuplovat startérem a voltmetrem při startování nesmí jít napětí na aku pod 10V, pokud jde napětí pod 10V, je aku buď pouze vybitý anebo je kaput!

Baterie

18.11.2010 v 22:42 | Nahoru | #15
http://motoride.sk/?ID=418
Mrkněte se na tohle,je to docela přehledný. Jinak mi taky odešla v létě baterka na cebru a koupil jsem gelovku za litr a vesele jezdím dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 Včera v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta


TOPlist