Téma: Uklidneni RM 250?
 
13.11.2010 v 22:14
Potreboval bych poradit jak uklidnit 250 2T. nevyhovuje mi prubeh motorky ale vzhledem k tomu ze se masina vali rok v garazi tak proc ji nevyuzivat - prodavat to za par drobnych nema moc cenu a ja nemam finance ted na rozhazovani.

potreboval bych utlumit vrsek a idealne pridat na spodku nebo stredu otacek ...napada me - vyfuk, privera,...co s tim? cilem je investovat co nejmin :) cili vyfuk za 10 se mi nelibi...

prosim o konkretni a vecne rady. kup si 4T nepotrebuji zbytek RMZ jiz mam diky

1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?

13.11.2010 v 22:28 | Nahoru | #1
Ja myslim, ze nejlevnější bude dát o něco tlustší těsnění pod válec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uklidneni RM 250?

17.11.2010 v 13:44 | Nahoru | #2
Všichni co "endurizovali" crossy, postupovali ve čtyřech krocích - všechno to tu už padlo:

1. větší magneto a nebo závaží: STEAHLY. Hlavní result tohohle řešení je to, že se ta motorka pak tolik neseká - není to hrk za plynem a po zavření prudká decelerace. Motorka je pak taková elastičtější - přibude setrvačnosti a to se potom odráží při přejezdech těžkých pasáží - kořeny, kameny, .....
2. přenastavení přívěry - ta umí hodně. Mimochodem - to že přirovnáváš tu Suzu ke staré zetce bez přívěry mi značí, že teď tam bude něco fakt špatně. Podle mně nefunguje vůbec........
3. Výfuk: na 250 Zuzku je teď asi nejlepší FMF Gnarly Pipe. Já jezdil kdysi na kolenu Messico. Druhá část je tlumivka - co nejdelší a pokud možno označená jako Spark Arrestor
4. Sekundár - když už ji zklidníš navrchu, přidáš střed a spodek, je nejlépe mototku zrychlit na sekundáru.

asi nějak tak.....

Naposledy editováno 17.11.2010 14:00:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist