globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlneni po vymene lozisek rizeni
8.11.2010 v 21:00
Tak jsem vymenil loziska v rizeni protoze byli vymackany a jel nacelej den pryc a v pulce mi to zacalo klepat tak jsem to hned druhej den trochu dotahnul ale ted se mi to zase vlni jako krava kdyz jedu kolem 130kmh a zatacim tak se to rozvlni a je to fuckt o drzku. Tak nevim jestli jsou ty loziska dotazeny moc a nebo malo. Co myslite? Dik Martas

Jestli mi poradi pulka lidi ze malo a pulka ze moc tak z toho bude porad jelen
Anketa: Tak jak to teda je?
Utazeny moc
48%
13
utazeny malo
52%
14

2 reakcí na tento příspěvek Vlneni po vymene lozisek rizeni

9.11.2010 v 16:43 | Nahoru | #1
Zvedni to kolem do vzduchu, zkoušej hejbat s řidítkama. Když je lehce otočíš, měli by s mírným třením spadnout na doraz. Né zcela volně ale ani ne ztuha. Pozor, utáhnutím té matice přes brejle a štelovací matici to ložisko taky ještě kousek dotáhneš. Pokud se to cestou povolí, protože něco nebylo zcela dotáhlé, tak ihned dotáhnout. Jízdou se zcela volným ložiskem, kdy se vidlice trochu vaklá (nesouosost), to ložisko zkurvíš klidně už po 100km.

Řidítka se za jízdy sami stabilizují geometrií řízení. Pokud musí stabilizační síla překonat významnou třecí sílu, než se řidítka pohnou, výsledkem je kmitání. S motorkou, co funguje dobře, můžeš dělat obloučky a kličkovat po silnici jenom přenášením váhy bez držení se řidítek. Pokud to teda není chopper, nebo jiná šílenost, kde měli konstruktéři jiné cíle.

(reakce na) Vlneni po vymene lozisek rizeni

9.11.2010 v 22:53 | Nahoru | #2

Deadman>Zvedni to kolem do vzduchu, zkoušej hejbat s řidítkama. Když je lehce otočíš, měli by s mírným třením spadnout na doraz. Né zcela volně ale ani ne ztuha. Pozor, utáhnutím té matice přes brejle a štelovací matici to ložisko taky ještě kousek dotáhneš. Pokud se to cestou povolí, protože něco nebylo zcela dotáhlé, tak ihned dotáhnout. Jízdou se zcela volným ložiskem, kdy se vidlice trochu vaklá (nesouosost), to ložisko zkurvíš klidně už po 100km.

Řidítka se za jízdy sami stabilizují geometrií řízení. Pokud musí stabilizační síla překonat významnou třecí sílu, než se řidítka pohnou, výsledkem je kmitání. S motorkou, co funguje dobře, můžeš dělat obloučky a kličkovat po silnici jenom přenášením váhy bez držení se řidítek. Pokud to teda není chopper, nebo jiná šílenost, kde měli konstruktéři jiné cíle.



přesně tak

(reakce na) Vlneni po vymene lozisek rizeni

10.11.2010 v 01:22 | Nahoru | #3

Řidítka se za jízdy sami stabilizují geometrií řízení. Pokud musí stabilizační síla překonat významnou třecí sílu, než se řidítka pohnou, výsledkem je kmitání. S motorkou, co funguje dobře, můžeš dělat obloučky a kličkovat po silnici jenom přenášením váhy bez držení se řidítek. Pokud to teda není chopper, nebo jiná šílenost, kde měli konstruktéři jiné cíle.



jojo to je pravda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 11 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 17.4.2024 v 11:20 MedWed
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 2 17.4.2024 v 09:24 ja1
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar Gugun 6 8.4.2024 v 11:32 staroch30


TOPlist