globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CR 500 Studenej start
4.11.2010 v 22:19
Zdar lidem co maj CR 500, prosím aby na toto forum nechodili lidé s výroky CB jako CR. Děkuji
A teď k problému.
Jsem majitel CR 500. Tedy spíše CR 500 SM. Je to kit na 560 ccm. Karburátor MIG. Problem je studený start. Respektive svíčka při startech. 1 závada - minulá svíčka BRISK nějaký BR vydržela jezdit 15 minut. 2 závada - Startování je hop nebo trop - mám asi 3 šlápnutí . nechytne nejedu i kydbych se posral. Technická řešení sem zřejmě nepište ( mechanika motoru je vyřešena( potřeboval by spíše zkušenost ze svíčkama a startováním jako metodice) díky.

CR 500 Studenej start

4.11.2010 v 22:44 | Nahoru | #1
jestli máš fakt CR 500 dvoutakt tak to potěš pánbůh.To je nechutná mrcha Měl jsem jí chvilku ale z toho mě vytrestala snad za všechno Pokud jí zvládáš tak klobouk dolů

CR 500 Studenej start

5.11.2010 v 09:08 | Nahoru | #2
On má dokonce CR 560 a má to na Motardu jestli dobře chápu, každopádně mám jen 300 ve 2T a taky se to umí vztekat, takže za mě taky klobouk dolů

E: a promiň za spam, ale aspoň to uvidí více lidí

Naposledy editováno 05.11.2010 09:09:22

1 reakcí na tento příspěvek CR 500 Studenej start

5.11.2010 v 11:58 | Nahoru | #3
A dáváš tam správnou svíčku? Kopeš první bez klíčku? Kopeš se sytičem, nebo plynem?

(reakce na) CR 500 Studenej start

5.11.2010 v 13:16 | Nahoru | #4

Barney>A dáváš tam správnou svíčku? Kopeš první bez klíčku? Kopeš se sytičem, nebo plynem?


Bez klíčku... ...

CR 500 Studenej start

5.11.2010 v 13:29 | Nahoru | #5
Crossky spínačku asi nemaj... Nějak mi to nedošlo

Naposledy editováno 05.11.2010 15:21:11

CR 500 Studenej start

5.11.2010 v 14:52 | Nahoru | #6
Nejlepší by bylo poradit se s někym kdo jezdí motocross a opravdu se v tom vyzná,ikdyž kdo jezdí s CR 500 tak je docela telentován co se týče startování tak 5x prošlápni lehce a po 6té na to skus hopsnout

CR 500 Studenej start

5.11.2010 v 15:59 | Nahoru | #7
to vás tu moc nebude ,, anebo bude ale nemají ruce na psaní

1 reakcí na tento příspěvek CR 500 Studenej start

7.11.2010 v 18:29 | Nahoru | #8
nemáš moc velkej volnoběh? mě to s plynem nebo se zvýšenám volnoběhem nikdy nenaskočí... a co se týče startování tak 3-4x prošlápnout lehce a pak se na to shoupnout co nejrychleji a jde na první studená i teplá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 500 Studenej start

8.11.2010 v 10:48 | Nahoru | #9
Wee.man.c>
No rozvíjí se to tu dobře, i když zatím žádná převratná rada. Takle - ono při strartování není velkej prostor laborovat. Wee man má recht. Pokud je šoupě moc otevřená strhne to málo paliva a je to pro start chudý - proto je tam sitič. Vidím ale problém v klice. Kit je totiž udělanej zdvihem (excentrickým čepem v klice se zvětšil zdvih) měl jsem dojem že by to mělo plnit lépe ale asi to až tak pravda nebude - Ted je namontována NGK BR9 EG tuším - je to kroskovej standard, nic spešl. Tak uvidíme

[img]

CR 500 Studenej start

8.11.2010 v 17:01 | Nahoru | #10
a co takhle stříknout do spalovacího prostoru trochu benzínu? Když už jsem měl vyběhanej píst a byla zima, tak tohle byla spolehlivá metoda

(reakce na) CR 500 Studenej start

8.11.2010 v 17:03 | Nahoru | #11
KUBULA> mimochodem, jak jsi na ní řešil ty plasty aby to sedělo?

2 reakcí na tento příspěvek CR 500 Studenej start

8.11.2010 v 18:07 | Nahoru | #12
Jsou to CRfa O7 - no horkovzduška, nůžky, hodinka dvě práce. Nějakou držáky jsou dodělaný. S tím přechlastáním to samozřejmě funguje - ale bonus tédle motorky je, že je na papírech - asi jediná v republice a když někam dojedu, nechce se lízd do fitrboxu nebo šroubit svíčku.

2 reakcí na tento příspěvek CR 500 Studenej start

8.11.2010 v 22:59 | Nahoru | #13
Zrovna NGK jsou na uchcání nejnáchylnější.

(reakce na) CR 500 Studenej start

8.11.2010 v 23:05 | Nahoru | #14
Barney> Já teda jezdím asi 5tým rokem jen NGK, a nikdy sem je neulil ani "neodešly". Jak ve dváce tak teď v 250

edit: Tak mít tuhle svini na papírech je celkem solidní A teda koukám, že je někomu 500 málo a ještě si přidá Mě stačí ta 250 a sem z toho celý vytahaný

Naposledy editováno 08.11.2010 23:08:34

(reakce na) CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 08:45 | Nahoru | #15
Barney> Není pravda. Používám NGK roky jak na dvoutaktu tak na čtyřtaktu a s ulitou svíčkou jsem nikdy problém neměl. Vždy hodně záleží na nastavení karbecu, správna směs je hlavně při studeném startu polovina úspěchu .

(reakce na) CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 08:53 | Nahoru | #16

KUBULA> a když někam dojedu, nechce se lízd do fitrboxu nebo šroubit svíčku.



a nepsal jsi náhodou že je problém jen při studeným startu? Tak si vždycky uděláš takovou předstartovní rozcvičku se svíčákem a stříkačkou a pak to při vyjížďce hlavně nenechat nikde vychladnout

no ale vážně už by ses mohl přestat za CR stydět a přijet taky někdy na kafe ... neboj svíčák a stříkačku mám muhehe

Naposledy editováno 09.11.2010 08:55:30

CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 10:03 | Nahoru | #17
Tak to mi se všechny NGK vysraly, přitom podle barvy svíčky směs ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 17:26 | Nahoru | #18
KUBULA> a jak hodně to nesedělo? Aby to pak neskončilo pomrvenejma plastama a motorka stejně holá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 18:19 | Nahoru | #19
pospa5> Zadní blatník nepasuje vůbec, je tak zkrácenej originál CR 250 99, boky jsou skoro c pohodě, je tam ale jinej chladič tak nevím jak s originálníma dvěma. Předek v klidu to je jasný, tabulky byly horší ale taky to šlo, a plast na filtrbox je vyrobenej celej novej, ten byl nejhorší.

1 reakcí na tento příspěvek CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 19:11 | Nahoru | #20
no co se týče svíčky musím dělat reklamu BRISKu drží to furt!! NGK se mi pokaždé ulila no zkusil bych si pohrát s jehlou a tryskama tak by se to mělo lépe plnit jinak máš krásnou motku moc závidim ty papíry !!

(reakce na) CR 500 Studenej start

9.11.2010 v 20:21 | Nahoru | #21
Wee.man.c> Tak nejsem sám s touhle zkušeností na NGK

(reakce na) CR 500 Studenej start

7.12.2010 v 09:45 | Nahoru | #22
KUBULA> Ngk tam mám BR8EG jezdim jí ve čtyrkole a zhruba 2 svíčky do roka... V motorce mám už snad dva roky Brisk n17c a nemůžu jí nic vytknout. Na brisk mám karburátor otáčku a 3/4 na bohatosti a jehlu na druhým zářezu a pohoda, na NGK otáčka a 1/4 a jehlu ůlpně dole.Zkoušel jsem i dvě i tři i čtyři otáčky, jede to jak ta mrcha , ale startování bylo jak na slepo vjet do křižovatky, startuju to kousek za horní úvratí, aby se to trochu roztočilo než mě to zkusí zastavit nohu, prvně bez plynu a na sytič, když cejtím rozdíl v kompresy na nakopávačce, vím , že benál tam už je tak dám čtvrt plynu a dupnu....

CR 500 Studenej start

13.1.2011 v 10:47 | Nahoru | #23
mam tam briska LR 12C .......no problem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výbrus u p.vyroubal smržice Honda CR 500 wero 3 10.3.2023 v 21:50 DoktorJawa
honda díly Honda CR 500 kakasek 4 7.7.2020 v 21:38 milonovo
Vidlice KYB PSF rada Honda CR 500 kakasek 0 10.9.2019 v 13:20 kakasek
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
pomoc s dolazením podvozku Honda CR 500 kakasek 0 3.4.2019 v 15:57 kakasek


TOPlist