DJwasabi>Teda nechápu jak můžete bejt takle necitliví!!Vždyť žena je jako kniha, i když si jich přečetl jakkoliv mnoho, nikdy nevíš co přinese ta, kterou právě čteš..Jste takový hulváti..Pravý cit pro vás nic neznamená!!Protože láska má svůj vlastní tisícistránkový návod, jen škoda, že vy jste si ho nepřečetli až do konce!
Verčo01 promiň, musel jsem se tě zastat, já už jsem holt taková citlivá povaha..čekám na PM.
Trochu pozdě, ale přece...
Teda čumím jaká valí mezi omladinou romantika
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
[img]
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
[img]
[img] ses ty ? kde to je? ja chci taky ja sel trochu do vzduchu uz parkrat, nejvic na 954rr u Bardejova, tam se mi motorka tocila dozadu a po dopadu dopredu sem si malem prolomil zapesti, narazil vercajk a se skucenim pokracoval v leze nemohoucne na masine dal
tady mam muj slavnej nacrtek
poli46> jj tak vtom případe mi jde na 6ku ve 250ti taky.. mam to vyzkoušený super zážitek.. horizonty miluju
Nejhorsi je, kdyz jedu treba s dalsima motkama nejakou pohodu na okresce, zarazeno za 6, 120-130, klidek a najednou znicehonic horizont a nez stihnu podradit na 2 nebo 1, tak uz sem za nim, kurnik. To ted pred 14 dnema sem to zazil asi 3x behem 10 minut a uz sem byl dost vytocenej, ale pak sem dalsi uz stihnul a uklidnilo me to.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
Naposledy editováno 05.11.2010 20:53:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
pilot84>Moje pokusy.. Ještě by to asi chtělo trochu větší úhel?
To je uz slusny. Ten uhel musis citit sam, ze uz se to jakoby i snazi prehoupnout dozadu a ubranim to jde zas zpatky a pridanim zas dozadu, takovy vrkani polynem kdy v prumeru uz nezrychlujes.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
dareckov>Jen tak mimochodem, co se tím ježděním po zadním sere? Teda naco je vyvíjena větší zátěž než při normální jízdě?
Kdyz nedopadas prudce zpet, tak jen spojka a retez, ale me vydrzely dycky uplne normalni kilometraz nez kdyz sem po zadnim nejezdil. Takze nic.
Kdyz dopadas tvrde, tak trpi vic krk rizeni a u Yamah predni rafek, ktery je moc mekky. Potom u 954rr se vyhnulo zaveseni chladice a me na ZX9 prasknul, kdyz sem ale dopad po zarazeni neutralu fakt tvrde.
Obcas ale dopadnu tvrde, kdyz se najednou prede mnou neco stane a ja chci prudce dolu abych mohl reagovat a jen zavru plyn, to je taky pecka. Ale to je tak jednou za rok.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
poli46>lukaR1: jezdit jezdit a zase jezdit.. jen tak se to naučíš.. základ ti tady řekne hodně lidí.. ale uvědomit a skusit už si to musíš sama.. taky jsem to neuměl hned.. chce to skoušet... ty máš ten problém že máš malej ůhel a musíš jí moc nakládat a hodně ti to zrychluje viď? teda pokud jsem to správně pochopil...
presne tak strasne me to rychluje !!!a bojim se ze se prevrati .1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
poli46>tak to znamená že ji nemáš v dostatečnym ůhlu.. dostaň jí do takoví vejšky aby jsi přidávala plyn uplně minimálně.. já když chci jet na efekt .. tak v 50ti jí vyspojkuju a okamžitě jí postavim a pak už jen držim plyn ... a cca 1 tic otáček před omezovačem mam rezervu při dapadu aby nešla na tvrdo..
tak jo skusim ji zvedat v tech 50 a zvednout ji hned jako ty kdyz jsi me to ukazovol ja ji zvedam v 39 -42 km.skusim od tech 50 a vys no a kdyz no tak spadnu, no co se da delat jde jenom o to ze nejsem zvykla ji mit tak vysoko .a poprve to je o leknuti atd....Naposledy editováno 06.11.2010 17:56:52