globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
30.10.2010 v 19:17
Měl bych dotaz na všechny majitele zmíněných R1ček. Sem tam se dočtu o tom, že tenhle model žere olej, ale hlavně o tom, jak se na ní sere převodovka. zajímalo by mě, jestli to je pravda nebo to není zase tak horké. Po dlouhém snažení se mi podařilo prodat fazera a mám na tuhle R1čku políčeno. /taksitokurvavygůgli jsem zkoušel, ale témat o žraní oleje je tu jak hovínek a blbě se v tom dá vyznat, takže reagujte prosííím jen k tématu a pokud tohle téma někoho svědí a obtěžuje, ať na něj nereaguje! beztak je zima a ježdění už téměř odzvonilo/
Předchozí
1 2
Následující

poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 18:22 | Nahoru | #31
Tak jsem to našel doporučuju si přečíst i VINCENZA ať se něco dozví, je tam nakopčenej i ten test

Jsou tam i názory a postřehy dnes už zesnulého Ulv. smutný když si čtu příspěvek od někoho kdo tu již není, ačkoliv jsem ho osobně bohužel neznal tak na netu to byl moc dobrej kluk s dobrýma názorama.

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=76276&fid=5&&pgr=1

Naposledy editováno 31.10.2010 18:27:02

1 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 18:28 | Nahoru | #32
Za mě.Nikdy jsem nedolil ani decku od výměny do výměny.Převodovka bez problémů.Dle mého názoru je Yamaha 02-03 dizajnově úplně jinde než GSXR.Pokud nejsi okruhovej střelec,tak si myslim že je to výkonově dostačující moto pro normálního smrterlníka,které málokdo v běžném provozu využije.

poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 18:33 | Nahoru | #33
Zde cituji z testu "Yamaha R1 překvapila výborným zpracováním a motorem který táhne odspodu jako žádný jiný"

PetrR1> ten design je opravdu někde jinde, pro někoho je lepší a pro někoho horší. Pokud jí šetříš tak žrát olej ani nemusí, pokud jí držíš pořád nad 8tis.ot. až nahoru tak nevěřím že si neveme, každá R1 02-03 si tak vzala i když byla čerstvě zajetá. Jen to majitelé občas nechtěj přiznat

Naposledy editováno 31.10.2010 18:35:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 18:46 | Nahoru | #34
GRASSEL> Tomu já se nebráním,ale říkám ti své dojmy.
Je možné že R1 03 táhne líp jak K3-já na K3 nejel nemůžu srovnávat. Jen jsem řekl,že R1 03 kterou jsem já zkoušel ve srovnání s mojí R1 měla slabší spodek.
Jinak ten test, který zmiňuješ mám taky v tištěné podobě a výsledek toho testu je R1 a K3 za motor 5 hvězdiček, jinak ten test v konečném výsledku K3 vpodstatě vyhrála.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 18:55 | Nahoru | #35
Boss.trx850> Ono je totiž možný že něco měla s přívěrou protože jinak táhne odspoda podstatně víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 19:45 | Nahoru | #36
GRASSEL> Samozřejmě,souhlasím,že co člověk to názor.Musím ale přiznat,že pro mě je to vhzledově hodně zajímavá motorka.Řekl bych,že nadčasová,proto jsem si ji taky vybral.Už jsem ji viděl hodněkrát,ale ještě mě neomrzela,což je umě docela divný.Samozřejmě,že pokud by dostávala pořád čočku ve vysokých otáčkách je pravděpodobný,že něco pápne,asi jako každá.Tady u Nás po těch prdelích to ani nějak moc nejde držet ji pořád nad 8 tis.,takže nemohu posoudit.Jen tak mezi námi,kolipak Ti bere to Tvoje GSXR-ale pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 19:50 | Nahoru | #37
PetrR1> Já si taky myslím že ta R1 je nadčasová a odvážná ale zrovna to pro mě moc není, i když se mi líbí

Popravdě než byla seřízená tak mi brala cca 2dc na 1000km po předchozím majiteli. Po tom co v zimě šla na kompletní seřízení atd. Tak mi v měrce zmizlo cca 1mm na 1000km. A to upozorňuju že GSXR prakticky nepustím pod 8tis. (ani v zatáčkách) a beru jí pořád u držky. Ovšem na druhou stranu všechny moje motorky naopak dostávaj maximální péči a každej rok kompletní servis.
Když jezdím s GSXR vlažně, což znamená svižně ale ne palici tak si neveme nic

Stejně tak jsem to měl s ostatníma motorkama, než jsem je nechal seřídit tak si něco vzali, pak už nic Krom teda RSV, ta je známá že si prostě olej bere a mě ho při tom tempu žrala dost

Naposledy editováno 31.10.2010 19:51:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 21:31 | Nahoru | #38
GRASSEL> Až budeš starší tak ubereš.Já už radši jen vlažně-svižně ,proto mi asi nic nebere Jinak,co tady občas čtu Tvoje příspěvky,tak vypadá že se vyznáš.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 22:04 | Nahoru | #39
PetrR1> Čéče já si to nemyslím rád se projedu tak i tak, záleží na náladě ale prostě jsem asi odjakživa takovej zlobivej kluk ve všem a žiju tak trochu bláznivě. Můj názor je že i hodně rychle se dá ject relativně bezpečně. Já asi jinak jezdit neumím než rychle. Myslel jsem že narození syna mi změní styl jízdy ale není tomu tak, jezdím furt stejně. Sednu na motorku a je to tak trochu jinej svět kde nikdo není, jen já a mašina......těžko se to popisuje. Jezdím od 4let, od 16ti let na sportech a řekl bych že jsem čím dál větší blázen než že bych zpomalil. I když je fakt že někdy když jsem z motorky slez jsem si sám řekl.........Zbynďo, asi by bylo dobrý ubrat.......jenže ono to fakt asi nejde.
Můj názor je ten ať každej jezdí na to na co má, ať už je to rychle nebo pomalu tak hlavně na jeho možnosti, to je asi hlavní základ ze základů přežití na motorce.

Nevím jestli se vyznám jen když mám k něčemu co říct tak to řeknu ale díky

(reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 22:53 | Nahoru | #40
GRASSEL> Jo tam se zepár informací najde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

1.11.2010 v 23:33 | Nahoru | #41
GRASSEL> Já myslim,že ten věk z 90% hraje podstatnou roli.Člověk se časem hodně mění,aniž by si to připouštěl,nebo to chtěl.Taky jsem si byl v pětadvaceti jistej,že mi nic nezmění.Bohužel na hodně věcí jsem po čase změnil názor.To prostě přijde samo a nic s tím neuděláš kdyby ses posral.Já mam teda děti tři,takže už tu musí bejt z mojí strany nějaká zodpovědnost.Bylo by ode mě sobecký nějak moc riskovat a tak to radši moc nepřehánim i když musim přiznat,že trochu víc zatáhnout za ten heft se nedá odolat.V žádným případě to neber tak,že chci poučovat nebo tak něco.To vůbec ne.Je to jen moje zkušenost Samozřejmě s tebou souhlasim,ať si každej jezdí podle svýho uvážení a schopností. čus

(reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

2.11.2010 v 19:59 | Nahoru | #42
PetrR1> Musím teda říct, že mám naprosto opačnej dojem, co se týká věku - lidi co s nima jezdím mají ke 40ti a těžce jim nestačím(na Fazeru je to sice pochopitelné, když mají litrové sporty, ale neřekl bych, že se to nějak razantně změní s R1). Možná v zatáčkách budu líp stíhat, protože doteď mě ten Fazer s náklonem dost limitoval, ale já nemám třeba moc koule na předjíždění a přitom v poměrně silném provozu jezdíme často atd...

(reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

9.12.2010 v 19:24 | Nahoru | #43
PetrR1> Přesně jak píšeš mám stejnou zkušenost se svojí Máňou. Nikdy jsem olej nedolíval ani deci. Jen měnil. A kolik jsem nalil tolik jsem vylil. Převodovka úplně OK. Jezdím slušně většinou řadím se spojkou a zbytečně motor nehuntuju. Pořádně zahřát motor to je základ a pro mě ZÁKON staré školy
Občas se svezu i na okruhu občas i po zadním a problém veškerý žádný. Mám najeto 26tis. km poctivých. Žádné stáčení či jiné prasečiny (původ ČR). Je to velice spolehlivá moto, krásná a vše je o tom jak se k motocyklům (nejen k něm obecně) chováš! Můžeš mít nejspolehlivější moto dle testů na světě, ale blbuvzdorná není žádná. Lidský faktor nadělá největší škody
Já za sebe můžu tento stroj jen DOPORUČIT. Čekám rodinu tak doufám, že jí nebudu muset prodat je to prostě mazel, který mě nikdy nezradil!
Ať autor téhle diskuze dobře vybere a dělá mu jen radost jako mě

(reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

9.12.2010 v 19:32 | Nahoru | #44
GRASSEL> kolik si měl držkopádů? Já si taky říkal po posledním zpomalím, ale ne vždy se mi to daří Ale na druhou stranu zas bezmozek nejsem (tím se nechci nikoho dotknout) . Spíš jsem začal zkoušet jiné prvky a tím pádem ubral na rychlosti. Když to tak po sobě čtu je to pokaždé jinak. Vždy když se snažím defiavat a pak sednu na moto tak je to pokaždé jinak o pocitu. jak píšeš srosteš s moto a jedeš. Ale po zkoušenostech už mám určitý respekt.
Smrt si nevybírá.
Hodně šťasných km.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35669 Dnes v 00:36 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist