globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
 
29.10.2010 v 15:58
Ahoj,

je mi 24, řidičák na motorku mi teprve tisknou na úřadě. Na osobáku a náklaďáku mám najeto asi 200 000 km bez nehody a chci si v nejbližší době koupit motorku. V autoškole jsme jezdil na Banditovi 650 o kterém jsem také přemýšlel, ale konkrétně jsem si po pročtení všech fór, recenzí, článků a diskusí vybral Yamahu Fazera 600. Chci na něm tu novější masku, takže to bude ročník (2001)2002-2003. Cenově optimálně do 65 000(max 70 000). Čekal jsem s vybíráním až dokončím autoškolu, abych měl nějakou jistotu a zkušenost, že ji při zkoušení nepoložím.
Dnes jsem se konečně odhodlal jít zkusit moji vysněnou žlutou barvu, které moc není... Bylo mi sděleno v telefonu, že motorka rok a půl stála v garáži, tak že měnili baterii za novou, jelikož byla mrtvá. Že chytá na drc, ale že bude potřeba asi seřídit motor. Najeto 27 000, cena 61 000, rok 2002, tak tam jedu. Po příjezdu vidím motorku bez sedla, baterka na nabíječce. Mechanik táhne motorku ven, pokládá na stojan a startuje. Motorka ani škyt. Chvíli zmateně pobíhá okolo motorky a startuje znovu. Po 10ti sekundách trápení motorka naskočí, otáčky skáčou jako šílené, ale běží... Na pohled všechno v pořádku, ale gumy zralé na výměnu. Z prostoru pod sedadlem trčí nějaká průhledná hadička, která není nikam zapojena. Po 5ti minutách zkouším stáhnout sytič, leč motorka chvíli kucká a chcípne. Mechanik říká, že asi svíčky, že kdybych se chtěl projet, tak musím zavolat dopředu a že na to mrkne co s tím je. Tvrdil mi, že náplně není třeba měnit po té době co stála, ani seřizovat netřeba. Bylo na mě pohlíženo jako někoho, kdo jej obtěžuje myšlenkou, že by motorka snad měla být provozu schopná a připravená na vyzkoušení za 61 000kč, které mimochodem chtěl na stůl jako zálohu za vyzkoušení, ke kterému už asi nedojde... Toť má první zkušenost s prodejcem moto ))

Myslíte si že ta motorka za něco stojí? Minimálně za tu cenu, že je regulérní? Měl bych se ještě ozvat?

Jinak mám prosím ještě jednu otázku: Začalo mě hlodat proč si nekoupit ten novější model s výfukem nahoru(2004 a výš), tak se chci zeptat jestli to není v něčem na prd ten výfuk nahoře? Já zhruba koukal na ceny dílů, a ano, jsou dražší, ale je nějakej jinej rozdíl jestli koupím rok 2003 nebo 2004?

Předem děkuji za odpovědi a snad to nebylo moc dlouhé povídání

Uzavřeno 22.11.2010 v 09:48 uživatelem Luky_

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš

31.10.2010 v 12:33 | Nahoru | #1
Hm, ze všech argumentů mi vyplývá, že to stejně je u každého stroje a řidiče jinak. Ale když koukám na motorku z roku 2001 s 30 000km a na motorku z 2004 s 30 000km, pak na motorku z 2008 s 30 000km, tak je to divné no. Takže asi GOOD LUCK pro mě... Neviděl jsem skoro jedinou motorku, která by nebyla dovezená... tzn. aji kdyby ji nepřetočil čech,tak to udělal někdo už předtím a ten čech muže byt poctivej, ale stejně prd vim.

(reakce na) Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš

31.10.2010 v 12:46 | Nahoru | #2
Luky_> Právě proto si vem někoho s sebou. Ale rozhodně poznáš jestli jsou gumy na stupačkách ošoupané až běda a na tacho 10 tis. km -víš,že něco je špatně.
Řetězová sada pokud už je vyměněná-tak víš že motorka nemá najeto jen 15tis. km.(bavíme se o 600 a jejím krouťáku)
Omrkni ohmatané rukojeti na řidítkách, pokud jsou na moto ještě origo gumy, nebo už výměna(origo můžou na 600 vydržet někomu i 20 tis. km.
Pokud byla motorka bouraná, je možné že jezdila o sezonu méně, ale zase je třeba dobře se informovat na daném modelu-co podléhá destrukci a jinak hledat běžné věci podléhající zkáze.
Když se podíváš na motorku zezadu, pokud je po havárii(myslím tím i to padání za stojánku )tak je celkem umění vyrovnat podsedadlák tak aby to nebylo poznat.
Těch věcí je hodně, které ti nastíní, co se z tou motorkou dělo a jaký byl asi majitel.
Rozhodně je dobré mít s sebou kritika, který nepodlehne kouzlu:" Jeee ta je krásná-tu chci"!
Pokud si vezmeš s sebou kohokoliv, kdo už někdy spravoval motorku po havárii, tak bude vědět, kde se dívat a jestli má motorka najeto 20 tis. nebo 50 tis. km zkušený borec v 90% pozná, pokud tam není vyměněno půl mašiny-což nikdo nedělá-nějaký blbec to vždycky koupí tak jak to je!!!!
Hodně štěstí!
Téma je zamknuto


TOPlist