globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
 
29.10.2010 v 15:58
Ahoj,

je mi 24, řidičák na motorku mi teprve tisknou na úřadě. Na osobáku a náklaďáku mám najeto asi 200 000 km bez nehody a chci si v nejbližší době koupit motorku. V autoškole jsme jezdil na Banditovi 650 o kterém jsem také přemýšlel, ale konkrétně jsem si po pročtení všech fór, recenzí, článků a diskusí vybral Yamahu Fazera 600. Chci na něm tu novější masku, takže to bude ročník (2001)2002-2003. Cenově optimálně do 65 000(max 70 000). Čekal jsem s vybíráním až dokončím autoškolu, abych měl nějakou jistotu a zkušenost, že ji při zkoušení nepoložím.
Dnes jsem se konečně odhodlal jít zkusit moji vysněnou žlutou barvu, které moc není... Bylo mi sděleno v telefonu, že motorka rok a půl stála v garáži, tak že měnili baterii za novou, jelikož byla mrtvá. Že chytá na drc, ale že bude potřeba asi seřídit motor. Najeto 27 000, cena 61 000, rok 2002, tak tam jedu. Po příjezdu vidím motorku bez sedla, baterka na nabíječce. Mechanik táhne motorku ven, pokládá na stojan a startuje. Motorka ani škyt. Chvíli zmateně pobíhá okolo motorky a startuje znovu. Po 10ti sekundách trápení motorka naskočí, otáčky skáčou jako šílené, ale běží... Na pohled všechno v pořádku, ale gumy zralé na výměnu. Z prostoru pod sedadlem trčí nějaká průhledná hadička, která není nikam zapojena. Po 5ti minutách zkouším stáhnout sytič, leč motorka chvíli kucká a chcípne. Mechanik říká, že asi svíčky, že kdybych se chtěl projet, tak musím zavolat dopředu a že na to mrkne co s tím je. Tvrdil mi, že náplně není třeba měnit po té době co stála, ani seřizovat netřeba. Bylo na mě pohlíženo jako někoho, kdo jej obtěžuje myšlenkou, že by motorka snad měla být provozu schopná a připravená na vyzkoušení za 61 000kč, které mimochodem chtěl na stůl jako zálohu za vyzkoušení, ke kterému už asi nedojde... Toť má první zkušenost s prodejcem moto ))

Myslíte si že ta motorka za něco stojí? Minimálně za tu cenu, že je regulérní? Měl bych se ještě ozvat?

Jinak mám prosím ještě jednu otázku: Začalo mě hlodat proč si nekoupit ten novější model s výfukem nahoru(2004 a výš), tak se chci zeptat jestli to není v něčem na prd ten výfuk nahoře? Já zhruba koukal na ceny dílů, a ano, jsou dražší, ale je nějakej jinej rozdíl jestli koupím rok 2003 nebo 2004?

Předem děkuji za odpovědi a snad to nebylo moc dlouhé povídání

Uzavřeno 22.11.2010 v 09:48 uživatelem Luky_

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš

29.10.2010 v 21:04 | Nahoru | #1

Stewe>Ale jo...vlastně to hrozně pálí a nejlíp to vědí ti co FZ6 nemají Vlastně je lepší mít výfuk bokem a tavit si o něj podrážku.

Jak si jednou zvykneš na výfuky pod sícem, tak už nebudeš chtít laufy inde



Kolik je pak místa pod sedlem ? Vlezou se alespon základní veci + 0.5l petka ?

(reakce na) Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš

30.10.2010 v 01:56 | Nahoru | #2
Je fakt, že pod sedlem na novějším typu je místo na nářadí a tak na hadr, petku tam nenarveš.
Každ. přitlač bůra a máš 04, mám ji a prdel si negriluju (jen když míjim policejní radar) a vzadu se ty vozit nebudeš. Aspoň budeš mít babu pěkně žhavou až dojedete .
Na tebou zmíněnej stroj bych se vykálel.

(reakce na) Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš

30.10.2010 v 08:26 | Nahoru | #3

Jura.S>Kolik je pak místa pod sedlem ? Vlezou se alespon základní veci + 0.5l petka ?



Místa tam v Yamaze moc neudělali. Mám tam origo nářadí, můj univerzální šroubovák, balíček stahovacích pásek, lékárnu, vestu a kus hadru prostor pod sedlem je ovlivněnej svodem, kterej vede pravou stranou

ED: koupil jsem si jinej zavazadlovej prostor
[img]

Naposledy editováno 30.10.2010 08:30:16
Téma je zamknuto


TOPlist