1 reakcí na tento příspěvek Dopravní značení a vznik kolizních situací
2 reakcí na tento příspěvek Dopravní značení a vznik kolizních situací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dopravní značení a vznik kolizních situací
karf>No jako luxus je jet kolem prahy od brna na teplice po takzvaném okruhu. sjedeš z dálnice, značka 50, 80...najedeš na jinou, jedeš 80, všichní jedou 70. ok, ubereš. a najednou jako když střelí kolem tebe všichní lítají minimálně kilo. OK za chvíli 50ka. nic. všichní jezdí jak paka, sjedeš na jinou a všichní jedou 50. vidíš značku 50 a všichní jedou 50 až do chvíle, kdy mineš cosi co obvykle bývý radar a všichní hned jedou kilo. no nechápu. prej Praha se to jmenuje
Jen si zapomněl dodat, že ti jelimani co takhle jezdí mají v drtivé většině mimopražskou RZ a zoufale se drží v prostředním pruhu....
Jinak souhlasím, že značení má být co nejjednoduší aby ho i blb pochopil a neodvádělo ho od soustředění na techniku jízdy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dopravní značení a vznik kolizních situací
Sema>Jen si zapomněl dodat, že ti jelimani co takhle jezdí mají v drtivé většině mimopražskou RZ a zoufale se drží v prostředním pruhu....
..drží se samozřejmě zoufale v prostředním pruhu ,protože nechce překážet těm ultraspěchajícím a svítícím vším možným (abyseneposrali) a hledá ten svůj kýžený sjezd ((aby ho nepřejel,protože se nechce celej den motat v čurákově )) ,který maj samozřejmě pražáci vyježděnej a naučenej ...tak proto ...ale to je na jinou debatu ....mně taky nevaděj pražáci v Pelhřimově...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dopravní značení a vznik kolizních situací
Naposledy editováno 26.10.2010 19:27:27
1 reakcí na tento příspěvek Dopravní značení a vznik kolizních situací
Ale typická situace-jedu furt směrem na nějaké město,pořád,pořád,najednou T křižovatka a doprava,doleva směrovka na nějaké vesnice.Nebo nikde nic.A teď si vyber,kam jet.
A to je naprosto běžným jevem.Podle čísel silnic se taky orientovat nedá,protože na většině cedulí chybí.Kruháče jsou označené předem a když si to nezapamatuju,tak jsem v háji,protože jednotlivé výjezdy už směrové cedule taky nemají.
A takhle je to se vším.Pár let jsem jezdil po celé Evropě s kamionem a s každým jsem se shodl,že v čr buď po paměti a tam,kde to neznám,tak jedině s mapou na volantu.
Za naprostou špičku v orientaci díky značení považuju Anglii.Kdo tu byl,tak mi musí dát za pravdu.
-před kruháčem jedna velká cedule s hlavnímy směry a čísly silnic,druhá cedule s místními cíly
-každý výjezd zvlášť označený-když nevím,tak kruháč objedu klidně 2x a přečtu si,který výjezd kam vede
-orientace podle čísel silnic (po A1 do Stamfordu a pak A606 až do Nottinghamu)-žádná starost s pamatováním měst a vesnic,držím se jen čísla silnice
-směrové cedule jsou opravdu na každé křižovatce
-značky jsou čisté,reflexní a ve tmě odrazem doslova svítí
-odrazky na středové čáře
atd.atd.
E:písmenka
Naposledy editováno 26.10.2010 22:01:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dopravní značení a vznik kolizních situací
jujdys>Mě docela baví "přenosné značení" ( nevím odborný termín ) co používají např. stavbaři. Po šichtě zmizí a značky tam nechaj, ani je neotočí ... takže pak např. frčíš kilo po okresce a najednou rychle za sebou 70, 50, 30, ubereš a čučíš jak puk a čekáš jen to nejhorší než se stačíš vzpamatovat, tak omezení končí a nikde nic...
Jestli u vas omezeni nekde konci, tak to jste na tom jeste docela dobre... tady kolikrat ani nekonci.... kokoti jedni silnicarsky....
Stancek35>Jestli u vas omezeni nekde konci, tak to jste na tom jeste docela dobre... tady kolikrat ani nekonci.... kokoti jedni silnicarsky....
Jo, to je pravda, kolikrat tam nemaj neco jako "Konec vsech zakazu". Ale v tom pripade dle vyhlasky plni stejnou funkci nasledujici krizovatka za onim "omezenym" mistem, pac kdyz za ni uz nejsou stejne omezujici znacky znovu, tak uz omezeni neplati a vse je standartni.
Nicmene nutno uznat, ze ta "ukoncovaci" znacka je logictejsi reseni.
jujdys>Mě docela baví "přenosné značení" ( nevím odborný termín ) co používají např. stavbaři. Po šichtě zmizí a značky tam nechaj, ani je neotočí ... takže pak např. frčíš kilo po okresce a najednou rychle za sebou 70, 50, 30, ubereš a čučíš jak puk a čekáš jen to nejhorší než se stačíš vzpamatovat, tak omezení končí a nikde nic...
Přenosné dopravní značení je kapitola sama pro sebe.Do jisté míry i na takových značkách závisí naše životy.Je až s podivem,že instalaci značek ve valné většině provádí kopáči bez kvalifikace a také bez jakýchkoli souvislostí s dopravní situací před i za daným úsekem.Zato s notnou dávkou lahváčů.Po skomčení směny odjedou a značky i s výkopem nechají tak jak jim ruce upadnou.Do takovýho místa přijede cizinec nad ránem v mlze a je hotovo.Řidič nepřizpůsobil a nezvládl.To u nás platí!!!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dopravní značení a vznik kolizních situací
Sema>hlemejzd999> Á, Košetice u Pejhřimova. Vidíš, tos mi připomněl jednoho kamaráda, co od vás pochází.. A samozřejmě mi nevadí, když někdo jede v místě předepsanou rychlostí jakýmkoliv pruhem, ale já rozhodně nemám potřebu porušovat předpisy.. Když mi ale nějakej strejc blokuje prostřední pruh, tak buď ho budu předjíždět neúnosně dlouho, nebo budu muset jet rychle. Ani jedno dělat nechci. Když pojede v pravým, bude se mu na ten tebou zmíněný "kýžený sjezd" odbočovat mnohem líp, doleva tady sjezdy nemáme
on chce jet právě rovně a ne se nechat vyhodit na sjezdu ,kterej ještě nechce ...třeba když jedeš z dálnice do centra ,tak musíš v prostředku ,jinak pojedeš na Plzeň ,nebo před nuselákem ,jinak pojedeš do Podolí,nebo v Hloubětíně ,jinak pojedeš na černej most ...on třeba nehledá sjezd ,ale chce jet právě rovně a ví že v prostředním pojede rovně a když přijede na křižovatku ,tak pojede rovně ...když bude chtít odbočit do leva ,bude se srát celou dobu v levým pruhu .....tak to je ,no ....
hlemejzd999>on chce jet právě rovně a ne se nechat vyhodit na sjezdu ,kterej ještě nechce ...třeba když jedeš z dálnice do centra ,tak musíš v prostředku ,jinak pojedeš na Plzeň ,nebo před nuselákem ,jinak pojedeš do Podolí,nebo v Hloubětíně ,jinak pojedeš na černej most ...on třeba nehledá sjezd ,ale chce jet právě rovně a ví že v prostředním pojede rovně a když přijede na křižovatku ,tak pojede rovně ...když bude chtít odbočit do leva ,bude se srát celou dobu v levým pruhu .....tak to je ,no ....
...a jinak mně se jezdí po Praze dobře ,když vim ,kam jedu...