Téma: 300 ZGH 2011
 
24.10.2010 v 10:43
čau vám všem.........

aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:

300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník

ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........

musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí

už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku

často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme

mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH

nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím

práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci

nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí

debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat

mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili

nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd

ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu

změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí

někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí

ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce

vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční

ale alternativ na řešení je několik

takže diskutujme, diskutujte....

potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít

jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích

jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu

těšme se na 300 ZGH 2011

Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry

Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry

Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry

Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry

Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry

Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry

Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry

Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 22:47 | Nahoru | #1
přeneseno z jiného fora:
(líbí se mi to)

300 Zatáček
SPORT 125 závod na 6 kol
GP125 + GP250cc + SuperTwin závod na 10 kol
Supermono závod na 10 kol
OPEN600 závod na 12 kol
OPEN1000 závod na 12 kol
OPEN600 + OPEN1000 ZÁVOD "B" závod na 10 kol
(„B“ závod by měl své opodstatnění v případě, že zájem do hlavních závodů 600 a 1000 by byl tak velký, že by bylo nutné jet kvalifikace pro nedělní závod. Že to není nesmyslná varianta, se mnozí přesvědčili už letos. Někteří jezdci museli být odmítnuti a vzhledem k rostoucí popularitě Zatáček v zahraničí, lze očekávat i nadále zvýšený zájem cizinců. To ale není důvod, aby se i tito jezdci aktivně závodů zúčastnili)


Česká TT
klasik 175cc + klasik 250cc závod na 6 kol
Klasik 350cc + klasik 500cc závod na 6 kol
Sidecar závod na 6 kol
SPORT125 závod na 6 kol
SPORT250 závod na 6 kol
GP250 + GP125 závod na 10 kol
OPEN600 závod na 12 kol
OPEN1000 závod na 12 kol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

24.10.2010 v 22:56 | Nahoru | #2
Veronika-Suzuki>

..dobrá.....takže většina těchto strojů tedy TT by nejela?

B 01 — B 99 bílá černé Vintage 1920 — 1930
C 01 — C 99 černá bílé Post — Vintage do 350ccm 1931 — 1949
E 01 — E 99 černá bílé Post — Vintage přes 350ccm 1931 — 1949
F 01 — F 99 černá
bílé
Classic do 175ccm 1945 — 1967
H 01 — H 99 zelená
bílé
Classic do 250ccm 1945 — 1967
J 01 — J 99 modrá
bílé
Classic do 350ccm 1945 — 1967
K 01 — K 99 žlutá černé Classic přes 350ccm 1945 — 1967
L 01 — L 99 bílá černé do 50ccm do 1983
M 01 — M 99 černá bílé Sidekary do 1949
N 01 — N 99 žlutá černé Sidekary Classic — sedačky 1950 — 1967
P 01 — P 99 žlutá černé Sidekary Classic — klekačky 1950 — 1967
R 01 — R 99
černá
bílé
GP do 125ccm
1968 — 1978
R 01 — R 99 zelená
bílé GP do 250ccm 1968 — 1978
S 01 — S 99 modrá
bílé GP do 350ccm 1968 — 1978
S 01 — S 99
žlutá
černé
GP do 500ccm
1968 — 1978
T 01 — T 99 černá bílé Clubsport 125/2T
do 1978
T 01 — T 99
červená
bílé
Clubsport do 175ccm
do 1978
T 01 — T 99 zelená bílé
Clubsport 250/4T do 1978
U 01 — U 99 zelená
bílé Clubsport 250/2T do 1978
U 01 — U 99 modrá
bílé
Clubsport 350/4T 1 válec do 1978
V 01 — V 99
modrá
bílé
Clubsport do 350ccm
do 1978
V 01 — V 99 žlutá
černé
Clubsport 500/2V do 1978
W 01 — W 99 bílá
černé
Clubsport 750/2V do 1978
W 01 — W 99 žlutá
černé
Clubsport 500/víceválec
do 1978
X 01 — X 99
bílá
černé
Clubsport do 750ccm
do 1978
X 01 — X 99 bílá
červené
Clubsport do 1000ccm do 1978
Y 01 — Y 99 zelená bílé Sidekary GP do 500ccm 1968 — 1978
Z 01 — Z 99 zelená bílé Sidekary Inter 750/2T + 1000/4T do 1978
O 01 — O 99 - - Zvláštní kategorie

Naposledy editováno 24.10.2010 22:58:48
Téma je zamknuto


TOPlist