3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
Stancek35>Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.
Člověče, když čtu tvůj popis, jak budeš roznýtovávat rozvoďák, tak mi mohu s klidem sdělit, že shodit ty vačky už je opravdu jednodušší. Už jen to protažení pod spodním kolem (předpokládám máš na mysli klikovku) není nic moc, asi tam nebude 2x místa. Jinak záleží na typu řetězu, nejsem si jist, jestli se nedodávají už snýtované (nevím to, protože ventily jsem dělal, rozvoďák je zatím původní). Ale to stejně nehraje roli, protože napínák stejně jen tak nepovolíš, protože tak, jak je, je v maximálně povolené poloze (napíná řetěz). Teprve, až ten řetěz sundáš, povolíš napínák do maximální polohy. Předpokládám, že konstrukce na CBF600 se od VFR moc lišit nebude, takže při montáži ho přípravkem nebo šroubovákem stáhneš (na šroubovák budeš potřebovat pomocníka), nasadíš řetěz, povolíš napínák a protočís motor (ve směru hod. ručiček), aby ti napínák chytl ten průvěs motoru. Pak ještě několikrát protočit, jestli jsi to sesadil dobře a nechytáš ventily. Není to nic těžkého, ale je dobré si stáhnout manuál (pokud nerozumíš anglicky, pak jako by jsi ho neměl) a počítat s tím, že když to děláš poprvé, je to práce tak na +/- víkend.
Stancek35>Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.
...problém je hlavně v tom, že neprotáhneš řetěz mezi rozvodovejma kolama a vodítkem řetězu, prostě vačky musej dolu...kliku si pak nastavíš značkou proti snímači, vačky nastavíš podle značek a podle počtu čepů řetězu, spojíš řetěz, snejtuješ a je to...neznám tě, netvrdím že se to nedá zvládnout, ale naprostýmu laikovi bych nedoporučoval provádět to sám...ale ty sám musíš vědět nakolik jsi šikovnej...určitě k tomu budeš potřebovat slušnej vercajk, momenťák atd. ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |