globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozvodovy retez
23.10.2010 v 11:58
potrebuju poradit mam cbr 600 F 93 pri nizkych otackach je rozvodak hlucny nevite nekdo jak ho dopnot? nebo jestli je potreba vymenit? pripadne kolik toho budu muset rozebrat abych se k nemu dostal.... mam 1. 4T .... predpokladam ze v servisu bych za to dal ranec jak prase :-/.... dik

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez

24.10.2010 v 07:31 | Nahoru | #1
Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez

24.10.2010 v 20:49 | Nahoru | #2
Stancek35> ahoj no tak to ti ani nahodou nepujde protoze ti vzdycky ostane nejakej ventil otevrenej a pri protazeni retezu na nej narazis kdyz sundas vacky (moc prace na vic to neni)muzes si s motorem tocit jak chces ale dej si pozor pri prutahu retezezu na to aby jsi udelal vzdy dve otacky klikou abys to neprehodil o 180 stupnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez

25.10.2010 v 15:05 | Nahoru | #3

Stancek35>Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.


Člověče, když čtu tvůj popis, jak budeš roznýtovávat rozvoďák, tak mi mohu s klidem sdělit, že shodit ty vačky už je opravdu jednodušší. Už jen to protažení pod spodním kolem (předpokládám máš na mysli klikovku) není nic moc, asi tam nebude 2x místa. Jinak záleží na typu řetězu, nejsem si jist, jestli se nedodávají už snýtované (nevím to, protože ventily jsem dělal, rozvoďák je zatím původní). Ale to stejně nehraje roli, protože napínák stejně jen tak nepovolíš, protože tak, jak je, je v maximálně povolené poloze (napíná řetěz). Teprve, až ten řetěz sundáš, povolíš napínák do maximální polohy. Předpokládám, že konstrukce na CBF600 se od VFR moc lišit nebude, takže při montáži ho přípravkem nebo šroubovákem stáhneš (na šroubovák budeš potřebovat pomocníka), nasadíš řetěz, povolíš napínák a protočís motor (ve směru hod. ručiček), aby ti napínák chytl ten průvěs motoru. Pak ještě několikrát protočit, jestli jsi to sesadil dobře a nechytáš ventily. Není to nic těžkého, ale je dobré si stáhnout manuál (pokud nerozumíš anglicky, pak jako by jsi ho neměl) a počítat s tím, že když to děláš poprvé, je to práce tak na +/- víkend.

(reakce na) rozvodovy retez

26.10.2010 v 10:22 | Nahoru | #4

Stancek35>Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.



...problém je hlavně v tom, že neprotáhneš řetěz mezi rozvodovejma kolama a vodítkem řetězu, prostě vačky musej dolu...kliku si pak nastavíš značkou proti snímači, vačky nastavíš podle značek a podle počtu čepů řetězu, spojíš řetěz, snejtuješ a je to...neznám tě, netvrdím že se to nedá zvládnout, ale naprostýmu laikovi bych nedoporučoval provádět to sám...ale ty sám musíš vědět nakolik jsi šikovnej...určitě k tomu budeš potřebovat slušnej vercajk, momenťák atd. ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist