globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak mám cez zimu čo robiť...
21.10.2010 v 19:41
Ahoj tak som si na zimu kúpil staršiu Yamahu Thunderace 1000 a chcem ju cez zimu dať do kopy je totiž dosť zanedbaná. Máte niekto skúsenosti z tímto typom Yamahy ???


Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 19:52 | Nahoru | #1
Ahoj co by jsi potřeboval?

2 reakcí na tento příspěvek Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 20:07 | Nahoru | #2
Ahoj chcel by som vediet či je to u tohto typu normalne že sú všetky kapotáže z laminátu... Príde mi to že je moc krehký a skoro sa láme nerobily ich aj z plastu ?

Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 20:14 | Nahoru | #3
Já mám z plastuu tebe asi předchozí majitel orig. kapotáž rozbil a pak je nahradil laminem js ou levnější.

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 20:16 | Nahoru | #4
hellsbikers.cz> Ahoj, tak mě napadá, jestli ta Yamaha není koupená od Plzně?Tedy vyměněná za Horneta? Dan

Naposledy editováno 21.10.2010 20:24:13

Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 20:25 | Nahoru | #5
Jak píše Everest, laminátové kapota nejso 100% originál...

Jinak je to 5-ti ventil, takže višší spotřeba olej, víc ti sdělí její majitelé...

Naposledy editováno 21.10.2010 20:28:40

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 20:37 | Nahoru | #6
hellsbikers.cz> Jak píše 2stroke olej ráda.Je to stará máša,tak bych hlavně změřil tlaky. Jak vypadal airfiltr a svíčky?Je tam vařený chladič?

1 reakcí na tento příspěvek Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:11 | Nahoru | #7
B12 Ahoj ano je to ona bola to výmena ale papierovo sme to spravily akože kúpa a predaj... máš niejaké info o tej motorke ? Podla toho čo tu píšu že origo má všetko z plastu tak asi bola najskor pekne rozflákaná...

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:30 | Nahoru | #8
hellsbikers.cz> Tak jo.Na tenhle stroj jsem se byl také podívat, ale byl na můj vkus moc špatný. To Tvůj Hornet byl také taková chudinka?

1 reakcí na tento příspěvek Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:41 | Nahoru | #9
No to práve že nie veď si ho pozri v mojom profile ja som mu dal moto v 100% stave takže som sa trošku vyjebal... ale čo už ja si ju dám dokupy.

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:45 | Nahoru | #10
hellsbikers.cz> Přeji Ti hodně štěstí při opravách a málo výdajů. Hlavně, aby byl motor O.K.

Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:47 | Nahoru | #11
Jakou máš verzi 100hp nebo 145 hp? To by sis měl zjistit.Motorky dotažené z nemecka a francie byly 100Hp.

1 reakcí na tento příspěvek Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:48 | Nahoru | #12
Motor je v poho ale tie plasty teda lamina... to je fsakt hruza a k tomu všetkému je tam ešte totálne vychcaný zadný tlumič.

Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:50 | Nahoru | #13
Everest: Ja mám 145 hp...

Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:53 | Nahoru | #14
Kamarád byl v domění že má 145HP Aceho a pak zjistil že má 100HP. Stálo ho to pár peněz musel sehnat ostřejší vačky.

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:55 | Nahoru | #15
hellsbikers.cz> Hm. To jsi tedy mohl H6 věměnit se mnou za VFR 94 v lehké přestavbě, ale to bys přes zimu neměl co dělat. Je absolutly bez investic.

1 reakcí na tento příspěvek Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:56 | Nahoru | #16
Tak ja to mám v techničáku a aj ten výkon tomu odpovedá 100 hp som mal horneta a je to rozdiel.

1 reakcí na tento příspěvek Tak mám cez zimu čo robiť...

21.10.2010 v 21:58 | Nahoru | #17
B12: Máš foto ? hoď sem...

Tak mám cez zimu čo robiť...

22.10.2010 v 08:08 | Nahoru | #18
Na kapoty se vykašli, hlavně aby nebyl hnutý rám, vidle... A myslím, že rozdíl mezi 100 a 145 koní verzí bude jako u FZR - pouze zalitý sací hrdla, trysky v karburátorech a ještě se musí ukostřit jeden kablik od zapalka. Takže nic nákladného. Když sundáš filtrbox, dáš si plný plyn a rukou zvedneš podtlakový šoupátko, hned uvidíš, jestli jsou sací hrdla zalitý, nebo né. /Je vidět až na sací ventily./ Můj exup byl otevíranej na plný výkon a zásahy jsou popsaný v německým techničáku, kterej jsem viděl. A taky jsem jednou po nabíjení baterky zapomněl ten kablik od zapalování ukostřit a jezdil tak a žádný rozdíl jsem nepozoroval. Myslím si, že tenhle motor je dobrej držák, mojí motorku někdo používal jako okruhovku - nějakej hobík, ještě na ní zbyly nápisy a úpravy podvozku. Přitom má najeto přes 65000 km, mám jí 15 let a bez jediné závady. Odstraňoval jsem jen následky pádů /těch asi bylo/ a měnil jsem ložisko v uložení zadního tlumiče. Ace měl jen lehčí kliku, takže by měl jít ještě líp do otáček. Olej mi to žere znatelně až když se jede přes 150, ale pak dost. Kámoš mi říkal, že je za mnou kouř jak za dvoutaktem. Jestli nebyl naštvanej, že jsem ujel jeho nový Aprilii 1000 otevřený na 136 koní... Nikdy jsem nepřišel na to, jak má fungovat spínač rezervy. Mě jede do poslední kapky pořád./Neví to ani v Yamaze Praha./ A taky nevím, jestli tahle motorka už měla nějakej omezovač otáček, nebo jestli ho někdo nějak nevyřadil. Stalo se mi totiž, že jsem se jednou nechal unést tím krásným zvukem a přetočil motor na asi 13500ot/min na dvojku a tacho bylo skoro na 200. A má povoleno max. 11500!

Tak mám cez zimu čo robiť...

16.11.2010 v 13:25 | Nahoru | #19
zdar jelikož jsi podle fotky a popisu koupil dost horší stav tak Ace má něco za sebou, zkontroluj ventily , udělej náplně a projdi všechno jako klasický větší servis mrkni na vidlice a udělej gufera, co se tče kapot neřeš je zase laminát dobře rychle opravíš zkontroluj a promaž exup :) ohledně spotřeby oleje ti kdekdo řekne ,že to je díky guferům na ventilech ale největší únik je píst/kroužky/válec dost snížíš spotřebu vhodným olejem rozhodně nedoporučuji castrol GPS oproti tomu doporučím yamalube 4S mě to žere jen při palbě když jezdím klídek pohode nedolévám vůbec když jedu na okruh tak zásadně horní ryska a pravidelné kontroly stavu ono je to pak v klidu. Pokud by ti žral více jak 1L/1000km tak udělat kroužky a písty;) jinak motor je držák dá se s ním jet palba tak klídek pohoda cestovně. Ještě když máš takhle rozborku motocyklu tak mrkni na ložiska v zadním kole ;)

PS.: kdyby jsi měl dotaz tak napiš mám aceho již 4tou sezonu a najeto mám na něm velmi mnoho;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

16.11.2010 v 14:16 | Nahoru | #20
hellsbikers.cz> 'Co to mas za rok? koukam si koupil hezkou vranu...ale zase se mas cim bavit ne? Hodne se to tu resilo...modely 99 a vejs uz tolik olej nezerou a nezadiraj se na klice.
Spatne u tohoho parniku je vaha a ze to ma jen 5ku.
Ten volej hodne polecis 15w50kou.
Obdivuji te ja bych do takove stare kurvy nesel a hlavne by se to hned rozsypalo po me jizde.

fzr - za jednim takovym co to mel jak dymovnicvi jsem chvili jel autem a bylo to az usmevne kdyz trochu vice pridal jak to cudilo Hadraplan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

16.11.2010 v 15:09 | Nahoru | #21
z-x-r> tvou jízdu bych chtěl vidět nádivo

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

17.11.2010 v 19:41 | Nahoru | #22

z-x-r>hellsbikers.cz> 'Co to mas za rok? koukam si koupil hezkou vranu...ale zase se mas cim bavit ne? Hodne se to tu resilo...modely 99 a vejs uz tolik olej nezerou a nezadiraj se na klice.
Spatne u tohoho parniku je vaha a ze to ma jen 5ku.
Ten volej hodne polecis 15w50kou.
Obdivuji te ja bych do takove stare kurvy nesel a hlavne by se to hned rozsypalo po me jizde.

fzr - za jednim takovym co to mel jak dymovnicvi jsem chvili jel autem a bylo to az usmevne kdyz trochu vice pridal jak to cudilo Hadraplan



jezdím hodně a v okolí znám několik majitelů Thunderů a nikdo zatím nikdy nezadřel zajímavé většina jsou roky 96 a spotřeba oleje je kus od kusu a způsobu zacházení :) jinak souhlas váha je velká hold old school superbike :))) ohledně té pětky to je diskutabilní šestka chybí jen na delší cesty jinak to je v pohodě jinak stav toho kupovaného motocyklu je dost horší

Naposledy editováno 17.11.2010 19:50:03

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

17.11.2010 v 20:54 | Nahoru | #23

hellsbikers.cz>Tak ja to mám v techničáku a aj ten výkon tomu odpovedá 100 hp som mal horneta a je to rozdiel.



to sem si myslel taky a koupil sem francouzskou 108 koňovku jak sem na to vlezl, tak hned na zadní, gumovačka sama od sebe, sice pršelo, ale hned 200 kmh..... a ups ;) ono rozdíl v krouťáku udělá strašně moc....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

19.11.2010 v 10:02 | Nahoru | #24

Everest>z-x-r> tvou jízdu bych chtěl vidět nádivo



no koukam ze to mame od sebe kousek tedy na jare se prihlas SOKOLIKU a ja ti provetram faldy

Kamikadze-Ace - Tak nevim jak mas dlouho tvuj parnik ale ja kdyz jsem se po nem dival asi 8let zpet tak zadrenych jsem zazil nekolik a vse kdyz to tahal na dalnici a nebo pri velke zateci.
I dokonce rozsypal nebo jak se jmenoval ten stuntman to na tom parniky kdysi to testoval zadrel take nekolik.
Toto stejny se pise i v ojetinach. model 00 a vejs uz na to tolik netrpel + i tu zravost voleje.

Naposledy editováno 19.11.2010 11:17:41

(reakce na) Tak mám cez zimu čo robiť...

20.11.2010 v 08:29 | Nahoru | #25
z-x-r> Sokolik rád ukazuje zada a zadní gumu,budu se těšit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva Yamaha YZF 1000R Thunderace Spangeoboob 10 7.3.2022 v 17:02 Julip2
Manuál Yamaha YZF 1000R Thunderace Spangeoboob 2 7.1.2022 v 19:31 Spangeoboob
Výměna oleje Yamaha YZF 1000R Thunderace Pluskycbr 4 12.7.2021 v 09:54 Kamikadze-Ace
Regulátor dobíjení yzf 1000 thunder... Yamaha YZF 1000R Thunderace pithell 2 22.6.2021 v 19:21 wáca
centrální tlumič yzf 1000 thunderace Yamaha YZF 1000R Thunderace keibi125 4 20.7.2020 v 07:48 Lazyfucker


TOPlist