globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci
18.10.2010 v 12:29
Zdravím motorkáře všeho druhu.Potřebuji radu k Jawě čz 150 s motorem čz 150c. Jedná se o motor s klasickým starým magnetem a pertinaxovou spínačkou, na které je zespod tlumivka.
Mám problém a to tenhle - Po nastartování studené motorky je vše ok.Dá se jet se zapnutými světli.Jakmile se motorka zahřeje,tak nastane menší problé.Jakmile sou zapnutá světla,tak vynechává při přidávání plynu a na volnoběh. Jako by tam byla slabá jiskra.Svíčka byla několikrát nová a nic.Je to ovlivněno dle mého spotřebou přední žárovky6V/25W.Pokud ji vytáhnu z objímky při zaplých světlech,tak moto jede normál - tím odpadá možnost zkratu v el. obvodu
Myslíte,že indučka? Nebo co s tím? Bez světel se mi nechce jezdit.
Dík předem za všechny rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci

22.10.2010 v 20:05 | Nahoru | #1

Dunstal>No, hlavní problém je ten, že v Československu nedokázali udělat indukční cívku, která by vydržela tepelný zatížení od motoru. Mám doma asi 8cívek a z toho jen jedna fungovala, i za tepla bezproblémový starty. Oni to v čz okopírovali od Bosche, úplně stejný zápalko je použito na převálečných Sachsech. Takže kdyby se ti podařilo sehnat toto zapalování, na burzách jsou vidět(vypadá stejně jako Čz ale je zlatý a indučka má tmavě hnědou barvu)tak ti zetka bude jezdit bezproblémů..
Nebo repliky induček dělaj třeba v Přelouči, ale to je rána, už si to moc dobře nepamatuju, ale asi 2,5tis..
Pak se taky dělalo to, že se orig. indučka rozmotala, na primár se přidali závity a ta se připojila na externí(fichláckou) schovanou pod nádrží..
Ještě jsme řešili tu možnost, že by se dali všechny světelný, udělali z toho alternátor a přes vhodnou regulaci dobíjeli baterku a cívku klasickou externí "živili" přímo z baterky jako to je na třeba na kejvách...to by fungovalo asi nejlíp,za nejmíň peněz, ale chce to šikovnýho elektrikáře..
ale jednoduší je počkat a přišetřit na Vape.



Co máš v plánu s těmi 7ks špatných cívek? měl bych o ně zájem - respektive mi jde pouze o tu kovovou kostřičku - bez vinutí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci

25.10.2010 v 23:22 | Nahoru | #2
Dingo>
Tak jsem sundal rotor magneta a dal známému do fabriky na zesílení magnetu.Bude to nějaký čas na elektromagnet. zvedáku.Potom se uvidí.Jinak celé magneto je dobré aspoń teda vzhledově.Bylo to asi už dřív renovované.Vyměním dvojlinku ke spínačce od cívek a kostřící drát k zapalování.Dvojlinka ke světlum je trošku narušena u kolen výfuků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci

27.10.2010 v 13:20 | Nahoru | #3
Dingo> Nevím, někde ležej doma, 15O jsem začal postupně rozprodávat, tak nemám přehled co a kolik zbylo, ale něco je... Sice mám ještě 150 přechoďák a plnobubnovku, ale stejně na nich jezdit nebudu.. Čekaj mě jiný projekty.
A to chceš jenom indučky, nebo i světelný?
Zkusím pohledat a dám ti vědět..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 hluska 2 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Dotaz Jawa 150/352 Šuánek 6 24.8.2023 v 22:34 Dolin
První moto pro dceru Jawa 150/352 olgabrodska1 19 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 21 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal


TOPlist