globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: letmo uložené kolo
 
14.10.2010 v 00:05
Hoj,

jen teoreticky ... v čem sou vlastně výhody letmo uloženého zadního kola, chapu ubytek váhy, ale čekal bych naopak větší zátěž na ložiska atd...

tedy jen váha.. ?

dík :)

1 reakcí na tento příspěvek letmo uložené kolo

15.10.2010 v 10:51 | Nahoru | #1
když sme u výfuků, mám drobnost... u moto sem vejfuky nikdy nedělal, u auta se vemou trubky svařej a je hotovo,

u moto se vemou taky trubky, svaří se to zabrousej se sváry a nastříkaj nějakym chromem, či jak se dělá ta povrchová úprava ?

pardon za lama dotaz..

(reakce na) letmo uložené kolo

15.10.2010 v 17:31 | Nahoru | #2

tuffy>když sme u výfuků, mám drobnost... u moto sem vejfuky nikdy nedělal, u auta se vemou trubky svařej a je hotovo,

u moto se vemou taky trubky, svaří se to zabrousej se sváry a nastříkaj nějakym chromem, či jak se dělá ta povrchová úprava ?

pardon za lama dotaz..


Jestli si chceš udělat nový svody, tak je to asi ta nejlepší možnost , akorát bych to pak asi nijak neupravoval, ale rovnou bych na tom vzal nerez... Nějaký ty trubky, kolínka, a pěkně si s tím pohrát , ale bude to teda pěkná piplačka! Sváry se pak ani zabrušovat nemusí, ale pokud to chceš mít hezčí, tak zabrousit a pak ještě celý vyleštit... Dalo by se to tak možná udělat i na čopra, ale tam by to bylo asi lepší pak celý hodit do chromu a to bude ještě větší problém a doma si to jen tak neuděláš... Málokdo dokáže opravdu pěkně vohnout komplet celou rouru na svod... Navíc ještě u těch dnešních patvarů je to skoro nemožný...

BTW: Proč jezdit s výměnou pneu do servisu , to se dělá skoro samo ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist