jen teoreticky ... v čem sou vlastně výhody letmo uloženého zadního kola, chapu ubytek váhy, ale čekal bych naopak větší zátěž na ložiska atd...
tedy jen váha.. ?
dík :)
1 reakcí na tento příspěvek letmo uložené kolo
u moto se vemou taky trubky, svaří se to zabrousej se sváry a nastříkaj nějakym chromem, či jak se dělá ta povrchová úprava ?
pardon za lama dotaz..
tuffy>když sme u výfuků, mám drobnost... u moto sem vejfuky nikdy nedělal, u auta se vemou trubky svařej a je hotovo,
u moto se vemou taky trubky, svaří se to zabrousej se sváry a nastříkaj nějakym chromem, či jak se dělá ta povrchová úprava ?
pardon za lama dotaz..
Jestli si chceš udělat nový svody, tak je to asi ta nejlepší možnost , akorát bych to pak asi nijak neupravoval, ale rovnou bych na tom vzal nerez... Nějaký ty trubky, kolínka, a pěkně si s tím pohrát , ale bude to teda pěkná piplačka! Sváry se pak ani zabrušovat nemusí, ale pokud to chceš mít hezčí, tak zabrousit a pak ještě celý vyleštit... Dalo by se to tak možná udělat i na čopra, ale tam by to bylo asi lepší pak celý hodit do chromu a to bude ještě větší problém a doma si to jen tak neuděláš... Málokdo dokáže opravdu pěkně vohnout komplet celou rouru na svod... Navíc ještě u těch dnešních patvarů je to skoro nemožný...
BTW: Proč jezdit s výměnou pneu do servisu , to se dělá skoro samo ne?