globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zmatkující hiss / h.i.s.s.
12.10.2010 v 10:14
editace: "!!! bylo to baterií !!! "

Jak se to projevuje

správný průběh startování
- otočení klíčku do startovací polohy
- svítí HISS, probíhá čtení, po načtení zhasne
- zmáčknout tlačítko startéru, startér točí a měla by se vytvořit jiskra na svíčce a motor chytit

zmatkující průběhy startování
- otočení klíčku do startovací polohy
- svítí HISS, probíhá čtení, po načtení zhasne
- zmáčknout tlačítko startéru, startér točí a záhy začne svítit HISS, někdy dojde k zapálení směsi, někdy nikoliv, pokud dojde k zapálení směsi přestane svítit.

Divné je na tom to, že i přes svítící HISS dojde k nastartování, jinak HISS jakoby funguje, se špatným klíčkem nenastartuji. Baterie je proměřená (přes 10Ah a napětí 12,3 V), směs by měla být snad OK (dnes ranní start na jedničku). Jinak i přes pak svítící (spíš bliknutí) kontrolku HISS mi to od dob co motorku mám vždy chytlo, poslední 1,5 měsíce občasné/nepravidelné potíže s rozsvícením HISS po rozpoznání kódu a nenatočení mašiny.

PS: Byl jsem v Hondě setkali se s tím poprvé (Honda Lety), takže moc neporadili. Nejdřív že by to mohla dělat snínací anténa, ale jelikož chytne někdy při delším točením startéru i přes kontrolku svícení moc se jim to nezdálo.

Provedu opatření - prostříkám kontakty v konektorech - mám ještě něco v domácích podmínkách zkusit ???

Naposledy editováno 25.10.2010 19:44:34

2 reakcí na tento příspěvek zmatkující hiss / h.i.s.s.

12.10.2010 v 19:57 | Nahoru | #1
Tak jsem přijel a baterie má 12,75 V.

(reakce na) zmatkující hiss / h.i.s.s.

13.10.2010 v 07:24 | Nahoru | #2
v.voCas.s> To neřeš (pokud nechceš),mě to udělá cca tak 1x do měsíce- asi tak 4 roky co ji mám.Kamarádovi to dělá stejně Varan.Poprvé jsem z toho byl taky nervní,ale zkrátka vyjmu klíček,šup s ním pijánko curik a zas to maká.Dělá to i náhradní klíček,no a ohledně zmiňované baterie-kurňa za 4 roky.....???by musela být stokrát po smrti.

(reakce na) zmatkující hiss / h.i.s.s.

13.10.2010 v 07:47 | Nahoru | #3

v.voCas.s>Tak jsem přijel a baterie má 12,75 V.



..MĚL JSEM TO SAMÉ!

..prostě to bylo spojené s řídicí jednotkou a imobilizérem..vše začalo tím,že jsem tam dal náhradní klíč a vše se "přeformátovalo"!..prostě to "chytalo" náhodně!....kontrolky potom zahasly a vše vypadalo v normálu!

...v servisu se použíl "servisní" klíč a systémově navolili aktualizace imoobilizéru!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist