globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto pro bezny provoz
Ahoj, vim ze se to uz tady resilo, ale jde mi o to udelat si nejaky uceleny prehled "neostrych" motardu. Chci neco zabavnyho co budu moct cas od casu prohnat v Myte a na cem se bude nechat i civilne (a zabavne) jezdit i v provozu pripadne po nejaky polnacce.
Nechci nic co by me financne sezralo - tedy spis delsi servisni interval na km, zadny vymeny pistu po x mth atd. Orientacne tak od roku 2003 a 100 000 bych snad moh dat v nejakym casovym horizontu dohromady.

Adepti:

Yamaha XT660X
- 35 kW je fajn ale 177kg moc zabavy neslibuje
- Motor asi drzak a servisni interval je dlouhy???
- Cena v inzercich vcelku prizniva.

FMX 650
- 28 kW na 163 kg
- Drzak motor, servisni interval pry 3000km
- Lze koupit mladou motorku za levno.
- 11l nadrz

DR-Z400SM
- 29kW na 134 kg
- Co vydrzi motor?
- Jak dlouhy je servisni interval?
- Cena i nabidka v nazarech je vcelku dobra.
- info drz Olej po 6.000km, kontrola ventilů po 24.000km!!! Vzduchac molitanovej.
- lepsi podvozek proti 400S a 400E
- plechova nadrz 10l

DR-Z400E
- 36kW na 119kg
- podvozek a brzdy nejspis stejny jaku Z400S (SM ma lepsi)
- nutno dokoupit SM kola
- 400E ma elektricky starter, 400 ne a je o 6kg lehci
- plastova nadrz 10l
- jiny karbec a vyfuk nez SM/S
- "Ečko má jiný vačkový hřídele a větší kompresi, Keihin FCR39,trochu otevřenější výfuk a jiný CDI" proti SM

KTM 640 LC4 SUPERMOTO
- 40kW na 149kg
- Jak bude LC4 spolehliva?
- Olej a ventily po 5000 km
- Podvozek WP je pry vyborny?
- Ojeta porad dost draha.
- El. starter i nakopavacka.
- 9l nadrz

KTM 660 SMC
- 40 kW na 138 kg
- Jen nakopavacka
- Mimo vahy na starteru je jeste nejaka odlisnost oproti 640 LC4?
- V nabidce je jich par a jsou drahy.

KTM 625 SMC
- Parametry co jsem nasel jsou stejny jako u 640, jaky je mezi nimi rozdil?

Husqarna SM610
- 140kg a 39kW
- interval po 5000km

To DRko by pri ty vaze nemuselo byt uplne zoufaly? U KTM nemuzu porad odhledat jestli jsou mezi tema 3ma motorkama vubec nejaky rozdily, pokud je to rozumne servisovatelny vypada to jako nej varianta, jen bych musel asi o chvili dyl setrit.

Naposledy editováno 10.10.2010 12:35:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:31 | Nahoru | #1
Kopriw> jn, každému dle jeho potřeb soudruhu, to už je na něm

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:41 | Nahoru | #2
PRETORIAN88> přesně tak, ja se svejma 100kg mám bohužel vzšší výkonové nároky
otas1 : do výměny za 500 nejdu, protože mám jasnej cíl v podobě tý KTM 950.Na prodej nespěchám.Nicméně kdybys měl zájem tak tu ta možnost je, alespoň zatím.Když si ho nikdo nevezme tak začnu s rozebíráním a vylepšováním na sezonu zatím tam je DNA filtr, Y pipe, Otevřený koncovky, přetryskováno, blastry, blatník supermoto, fork guard z EXC, nový gumy, rychlopal Domino a momentálně řeším padáky a mám připravenej karbec Keihin FCR 41 (origo díly k motorce mám)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X Wintrez 4 30.4.2024 v 07:56 pepe100
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X Ghost-CBR1000rr 11 29.4.2024 v 17:06 Ghost-CBR1000rr
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6


TOPlist