globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak to potkalo už i mne-letos už se nesvezu:(

8.10.2010 v 21:38
Tak to dneska potkalo i mne,týpek mě neviděl a vybočil vlevo .
Oblečení na vyhození moto rozsekaný plasty a motor se hádá,tak je přes zimu co dělat

Snad se vám to ostatním vyhne.
foto dodám
1 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak to potkalo už i mne-letos už se nesvezu:(

9.10.2010 v 13:53 | Nahoru | #31
GRASSEL> teď TéLe Ro černé jak díra do Analu

9.10.2010 v 14:20 | Nahoru | #32
mm-art-airbrush> děláš TELE jo?! Jaký R nebo S?! Tak aspoň někdo má radost z těch krešů

2 reakcí na tento příspěvek Tak to potkalo už i mne-letos už se nesvezu:(

9.10.2010 v 14:50 | Nahoru | #33
Jen ty boční plasty a masku koupil majitel z EBAYe no mrdka jak svině... za ty prachy mohl mít opravený originál, v pěknym laku a ve finále jako komplet i levněji... Kdybys viděl tu "kvalitu" plastů, to bleju....

edit: a vyražený ABS je opravdu k smíchu

Naposledy editováno 09.10.2010 14:51:05

9.10.2010 v 15:03 | Nahoru | #34
mm-art-airbrush> Hmmmm, tak to tele tam Košťálovi stálo snad odjakživa nechápu jak majitel vůbec mohl překousnout mít motorku v nehybném stavu někde bůhví kde.

Čéče tak ty plasty záleží od jakýho prodejce koupíš. V číně je asi 80 výrobců a dalších 30 v zemích evropských. Viděl jsem plasty kámoše z nějakýho německýho ebaye a ty jsou fakt hodně dobrý, maj i výborný recenze a každej spokojenost.
Nicméně vím o čem mluvíš, některý dělaj ty plasty nahovno a dokonce v případě replik místo Dunlop daj Michelin, znak yoshimury když ten tým jezdí akrapa a vedle znaku yoshi daj nápis akrapovič

seš v garage?! Nechceš tam zajít?! Bych tam sjel se mrknout

9.10.2010 v 15:16 | Nahoru | #35

mm-art-airbrush>Rko ..ale jen nějaký díly. To je to, co bylo u Košťíse od té doby, co jsem odešel... teď to bude třetí rok. Odvezli ho před pár dny Martinovi do Písku a TeLeR po víkendu bude zas v provozu

edit: a vyražený ABS je opravdu k smíchu

Hele a to ten frajer koupil přes ebay takovou tu sadu plastů,jak se dělají v replikách závodních týmů?

9.10.2010 v 15:21 | Nahoru | #36
Ďuričko> podle mě asi jo ale není to lehký koupit na TL kapoty a v nabídce je má pár firem takže asi moc na výběr z kvalitou těhle kapot není.

9.10.2010 v 15:26 | Nahoru | #37
teď jsem koukal na ebay a nabízej je jen AUCTMARTS a to je zrovna jeden z těch číňanů o kterých jsem mluvil, nicméně se majiteli toho TL nedivím jelikož fakt moc na výběr není no.

9.10.2010 v 15:35 | Nahoru | #38
GRASSEL> Jo,no daj se sehnat na bikerofice.de v carbonu nebo od americkejch sharkskinz,ale obojí vychází za ranec hroznej,ale kvalita.Právě už jsem taky přemýšlel o těch z Ebaye,ale vys.al sem se na to,nerad kupuju něco pochybnýho a tohle podle mě je.Originál levá kapota stojí 9tku ale to ty určo víš,že OEM parts u Suzuki jsou hrozně drahý

9.10.2010 v 15:43 | Nahoru | #39
Ďuričko> Chce to se ptát někoho kdo ty kapoty má a vybrat jednoho z těch co je vyrábí dobře. Jak říkám, těch výrobců je snad 80 v číně a dalších x v evropě. Kámoš je má a až jsem čuměl jak jsou dobrý a jak všude seděli.
Dokonce někteří výrobci maj i schválení od těch týmů a kvalita je fakt dobrá někteří jim dokonce ty kapoty dělaj.

9.10.2010 v 18:23 | Nahoru | #40
GRASSEL> máš pravdu, jednou jsem viděl taky "z ebaye" a byly celkem dobrý, ale vyšly na dvacku s krytem nádrže. Tyhle byly bez nádrže- a "bobíka" to jsem mu dolakoval.

Teď jsem přijel- byl jsem ještě zaláknout stříkaný nápisy a jednu helmu.

9.10.2010 v 20:21 | Nahoru | #41
mm-art-airbrush> no je to fakt taková docela prekérka. Těch výrobců je fakt strašně moc a někteří (většina) jsou úsměvný
Hlavně že už ten kluk má zpátky TL.............. Martin je prostě fílek narozdíl od jiných pékárejsing

9.10.2010 v 22:19 | Nahoru | #42
něco jako ty

9.10.2010 v 22:20 | Nahoru | #43

9.10.2010 v 22:23 | Nahoru | #44
přední kolo vidlice byli srovnaný na hydraulickym lisu ale byl to prej docela problém byli pěkně tuký rám byl křivej a motorka táhla dostrany, už je vešrotu mám jinou

10.10.2010 v 18:17 | Nahoru | #45
taky sem to těd ve čtvrtek rozčísl http://dof.rajce.idnes.cz/bouracka/
kromě těch ruk který sou už zoperovaný vcelku vcajku,ten nahoře mě ještě nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek Tak to potkalo už i mne-letos už se nesvezu:(

10.10.2010 v 18:18 | Nahoru | #46

10.10.2010 v 18:27 | Nahoru | #47
Dof> no pěkný čéče a když vidím ty ruce tak jsem na tom byl stejně + ještě noha, na tý jsem měl výron kterej nikdy nikdo neviděl. Noha byla dvakrát tak široká. Co se stalo?!

10.10.2010 v 18:41 | Nahoru | #48
GRASSEL> těsně za zatáčkou auto co objíždělo cyklistu,to auto jelo stejně rychle jako ten cyklista,já brzdil ulítl mí předek povolil sem brzdu,eště se to zpátky chytlo ale chytlo to strašnej vangl,znovu sem napno brzdil ale auto už jen kousek předemnou,tak sem povolil že ho vemu zleva a objedu ho protože sem už vyděl že je v protisměru prázdno,no v ten okamžik auto uskutečnilo svůj předjížděcí manévr a já trefil jeho levý zadní kolo .pak už sem jen letěl zkončil sem v protější škarpě ženská říkala že o mě až do nárazu nevěděla a tto mě guma hvízdala jak ještě nikdy,škoda že ho tak velkoryse objížděla,by mě to vyšlo,ale každopádně moje chyba jel sem tam moc rychle,navíc po těch pár km byly gumy studený,tak to nepobraly

10.10.2010 v 21:14 | Nahoru | #49

Dof>GRASSEL> ale každopádně moje chyba jel sem tam moc rychle,navíc po těch pár km byly gumy studený,tak to nepobraly

Vítám tě mezi ty, co si ten nahoře ještě k sobě nevzal a líbí se mi, že si uvědomuješ, že to byla tvoje blbost :) To je nejlepší cesta k tomu, aby se ti to příště už vyhlo

EDIT: ty ruky jsou fakt psycho, kdysi podobně vypadal můj kotník

Naposledy editováno 10.10.2010 21:16:14

11.10.2010 v 09:26 | Nahoru | #50
No tywoe. To jsou ty podzimní křeče..

1 reakcí na tento příspěvek Tak to potkalo už i mne-letos už se nesvezu:(

11.10.2010 v 10:51 | Nahoru | #51
S tím naražením si moc nezahrávej, taky jsem sebou lisknul v Brně a jen lehké naraženiny, za dva dny jsem byl bez bolesti a omezení v pohybu, po měsíci ale furt voda v lokti a léčil jsem ho další dva měsíce 3xtýdně, na převazy, čištění zánětu, který stále neustupoval, tak antibiotika, která nezabrala a skončil jsem na protizánětlivém ozařování. Nejhorší bylo to, že mě nic nebolelo ani jsem nebyl nijak limitován v pohybu až teda při tom léčení jsem ruku musel nosit 6 týdnů na šátku a nezatěžovat. Takže radši včas k lékaři.

11.10.2010 v 12:20 | Nahoru | #52
taky jsem mel takoveto zakonceni sezony minuly rok, hlavne ze to zdra vi je, masina se spravi

11.10.2010 v 15:36 | Nahoru | #53
No já jsem čekal až si koupím o prázdninách novou motorku papíry už jsem totiž měl asi 2 měsíce a motorka nikde tak mě tata pujčil a já jsem si hned našel na netu moto.Bylo pondělí když jsem si pro ni jel.Do pátku jsem nejezdil protože jsem byl objednaný na přepis a na evidenčku.Pátek 8 hodin ráno natěšený jako malé děcko že budu konečně jezdit ujedu nějakých 6 km a plésk sebou na zem asi nějakých 30 cm od zadních kol návěsu kamionu který jel proti mně a asi 1.5 metru od auta co jelo za tim kamionem.Motorka zadřená to jsem do ted nepobral proč.Na motorce jsem za tuto sezonu ujel asi nejakých 45 km a tento týden by už konečně mohla být spravená. takže já říkám není duležite ze motorka je na sračku ale dulezite ze žiju a jsem v pohodě!!

11.10.2010 v 18:23 | Nahoru | #54
moty74> Kde se na vas bouraky hrabu ja kdyz sem se po svych asi 600km vysekal(gs je moje prvni ) tak mi dohromady nic nebylo,kamos co jel semnou me jeste hodil domu kde sem se osprchoval pac sem slitl do skarpy kde stala voda a vipadal sem jako prase...Mati me pak zavezla do spitalu a tam mi ani nechteli verit ze sem spadl z motorky

11.10.2010 v 19:29 | Nahoru | #55
Tak jsem se konečně dneska dostal pro motku.
Co se týče mně tak po pátku se k bolestem nohy dostavily i bolesti ramene a prstů pravé ruky,krku.

Je fakt,že si uvědomuju jak jsem mohl dopadnou,za jiných okolností.

K motorce,plasty se daj nějak dohromady,levá část masky-rozlámaná,plasty budíků-rozlámané,levá kapotáž-snad jen podřená,L podsedlák-snad jen odřený,řadící páčka urvaná,držák páčky spojky-zlomený a nějaké drobnosti.Horší to bude s podvozkem,moto nesedí a je problém s chováním při rychlosti od 100 Km/h snad na to bude mít vliv naražený ráfek,i když na první pohled se zdá,že je jen trošku.Motor se trochu zklidnil,ale stejně se mi zdá,že před nehodou šel jinak.
Během týdne se dostaví likvidátor,pak uvidím co se bude dál,každopádně servis a kontrola podvozku,vidlic(důkladná),kosmetiku pořeším přes zimu.

Každopádně pokud by někdo věděl o plastech na PC25E Dejte mi kontakt díky.

12.10.2010 v 07:43 | Nahoru | #56
To máš fajn, já teď viděl jak 81 letej dědula nedal přednost klukovi na motorce a přeletěl. Asi osud že to bylo u mostu a chudák letěl do řeky a byl na hadry ... Dědula "Jel tak rychle že jsem ho neviděl" sotva viděl na boty a v pohodě si jezdí ... fakt opatrně