globalmoto_duben_nolan





Téma: CEC 2011???
 
8.10.2010 v 09:20
Jak to vidíte s CEC 2011? Pojedete, nepojedete? Pár myšlenek na konci článku...HKT Racing hodnotí sezonu a taky pár slov co dál s CEC
Anketa: Pojedeš CEC 2011?
Ano.
20%
12
Ne.
36%
21
Záleží s čím přijde Ondra Coufal.
44%
26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???

8.11.2010 v 18:52 | Nahoru | #1
marek206> asi si nepochopil že IV letos prodělalo dost peněz, proto se něco musí měnit a nemůže se to nechat tak jak to je teď, protože moc lidí nejelo.
Takže cesta je jen jedna a tu už IV nastínilo.
V jednom celodenním CEC za 14500,- si 3 jezdci zajezdí až až .. a není to ani 5t pro jednoho.

(reakce na) CEC 2011???

8.11.2010 v 19:09 | Nahoru | #2

DavR1>marek206> asi si nepochopil že IV letos prodělalo dost peněz, proto se něco musí měnit a nemůže se to nechat tak jak to je teď, protože moc lidí nejelo.
Takže cesta je jen jedna a tu už IV nastínilo.
V jednom celodenním CEC za 14500,- si 3 jezdci zajezdí až až .. a není to ani 5t pro jednoho.


no... to už tolik hlavou nekývám na souhlas. v roce 2009 to bylo 3000 na osobu. je fakt, že v tom nebyly boxy.

(reakce na) CEC 2011???

8.11.2010 v 22:04 | Nahoru | #3

DavR1>marek206> asi si nepochopil že IV letos prodělalo dost peněz, proto se něco musí měnit a nemůže se to nechat tak jak to je teď, protože moc lidí nejelo.
Takže cesta je jen jedna a tu už IV nastínilo.
V jednom celodenním CEC za 14500,- si 3 jezdci zajezdí až až .. a není to ani 5t pro jednoho.



Takže to zkusím vzít po bodech:

1. dle mého názoru největší odliv zákazníků způsobila ekonomická krize, která se začala pořádně projevovat až tento rok a podle mne bude v takové podobné síle pokračovat i v příštím roce a dál. Mnoho z nás podniká a s nastalou situací museli řešit svoje náklady, tudíž omezili i ježdění na okruzích. Dost týmu se rozpadlo, protože na to jeden ze tří jezdců neměl peníze a tak ti zbývající z týmu se roztrousili po jiných agentůrách, či do jiných týmů. V návaznosti na zvyšující se konkurenci v tomto odvětví, nastalá situace musela přijít. To že IV-ky prodělali (osobně nejsem informovaný, takže nevím jestli je to pravda), je druhotný efekt těchto dvou skutečností a musí se s tím vypořádat, tak jako každá jiná firma. Nevím jak se krize projevila u tebe (předpokládám že motobazar), ale u nás ve stavebnictví ty firmy padaly jak zralý hrušky. předpokládám, že v ostatních odvětvích to bylo dost podobné. Navíc se teď přidal i státní sektor.

2. CEC2 přilákal aspoň nějaké nové zájemce a byl v podstatě solidně zaplněn (na tu bídu i v ostatních agentůrách).

3. Jedno denní CEC je výhodný (jak si sám poznamenal) pro tří členné týmy, ale pokud se podíváš na soupisku týmů CEC2 (která přinejmenším dvojnásobným počtem převyšuje tu z CEC), zjistíš že tyto týmy se většinou skládají ze dvou jezdců a v takovém případě už to tak výhodné není (že?). Za náš tým mohu s klidným svědomím říct, že by bylo pro nás velmi obtížné (možná i nerálné) sehnat dalšího jezdce do týmu, který by byl zhruba na stejné úrovni a byl dostatečně finančně zajištěn, aby zvládl celou sezónu (tudíž spolehlivého člověka, který se na to po dvou závodech nevykašle). Takže klidně může opět nastat situace, že několi týmů (hlavně z CEC2) to nezvládne a odejde jinam.

4. Model jednoho dne fungoval určitě na začátku, kdy se jezdili cca dvě-tři tratě (nebo kolik).
V současné době, kdy se jezdí více do zahraničí (hun., slov, D) a tudíž se zvyšují cestovní vzdálenosti, jsem velice zvědavý kolika lidem by se chtělo jet na jeden den? Večer přijed, rozbalit a druhej den zas balit a jet do noci domů . Pro nás by to bylo dost kyselý sousto a určitě nejsme sami. Navíc, jak jsem psal už před tím, jsme dva, většinou k sobě nemáme žádnýho pomocníka (jako spousta jiných týmů) a několikrát jsme měli při trénincích nějaký defekt. Takhle jsme to mohli řešit víc v klidu (třeba až do večera), ale kdyby se nám to stalo hodinu a půl před startem, tak se na to můžeme vys...

Mám argumentů ještě mnoho, ale to bych mohl napsat román...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist