Téma: Czech Racing
 
6.10.2010 v 13:08
Pamatuju dobu, když byla česká motorkářská veřejnost PYŠNÁ na výkony a výsledky Šťastného, Havla, Paruse, Havrdy, Staši…

Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.

Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.

Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd

Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.

Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.

Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….

Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.

Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.

Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.

Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

15.12.2010 v 17:15 | Nahoru | #1
Veronika-suzuki: Abych se tak nejak zastal názorů od Vysloužilů tak v některých názorech se částečně stotožnujeme i když já osobně proti tobě a nikomu jinýmu nic nemám.. pokud se můžu vyjádřit k větě:
Nechápu, čím jsem já srazila velkou bandu jezdců...já jsem nenapsala že jsou 250 třída o ničem, která není ani v řádech, že jsou to starý dotažený vraky s nakopávačkou a často přelepenýma světlama atd...
Tak co se týče těch nakopávaček tak to bohužel stanovil výrobce a u některých sp125 byli taky, navíc je to jedinej způsob startování.. A druhá věc to že sou to vraky dotažený s vrakoviště nebude uplně tak pravda, protože těch motorek tak razantně v evropě ubívá že se casto ceny těch v "uvozovkách vraků pohybují minimálně okolo 40tis kč..." což se o některých motorkach z jiných tříd ani říct nedá.. A poslední věc už vůbec si nemyslím že příští rok nebude třída atraktivní a že někdo vyjede s přelepeným světlem což jsem letos ani neviděl...
Myslím že se tady každej zbytečně hádá a osočuje a pokud si pamatuju, tak vetu cos tady nekde na foru řekla bylo, že nejpravdepodobneji by měla vypadnout třída SP250, což absolutně nechápu, protože takovej nástup a nárůst jezdců behem roku jiná třída nikdy neměla.. nechtěl bych jmenovat, ale když si vspomenu na supermono olejnicky a sp125 ze začátku tak myslím ani s půlky nesahali této třídě po kotníky..

(reakce na) Czech Racing

15.12.2010 v 21:55 | Nahoru | #2

krenaszxr píše: Veronika-suzuki: Abych se tak nejak zastal názorů od Vysloužilů tak v některých názorech se částečně stotožnujeme i když já osobně proti tobě a nikomu jinýmu nic nemám.. pokud se můžu vyjádřit k větě:
Nechápu, čím jsem já srazila velkou bandu jezdců...já jsem nenapsala že jsou 250 třída o ničem, která není ani v řádech, že jsou to starý dotažený vraky s nakopávačkou a často přelepenýma světlama atd...
Tak co se týče těch nakopávaček tak to bohužel stanovil výrobce a u některých sp125 byli taky, navíc je to jedinej způsob startování.. A druhá věc to že sou to vraky dotažený s vrakoviště nebude uplně tak pravda, protože těch motorek tak razantně v evropě ubívá že se casto ceny těch v "uvozovkách vraků pohybují minimálně okolo 40tis kč..." což se o některých motorkach z jiných tříd ani říct nedá.. A poslední věc už vůbec si nemyslím že příští rok nebude třída atraktivní a že někdo vyjede s přelepeným světlem což jsem letos ani neviděl...
Myslím že se tady každej zbytečně hádá a osočuje a pokud si pamatuju, tak vetu cos tady nekde na foru řekla bylo, že nejpravdepodobneji by měla vypadnout třída SP250, což absolutně nechápu, protože takovej nástup a nárůst jezdců behem roku jiná třída nikdy neměla.. nechtěl bych jmenovat, ale když si vspomenu na supermono olejnicky a sp125 ze začátku tak myslím ani s půlky nesahali této třídě po kotníky..



klidně se k větě vyjádři...ale jak je v ní napsáno...já jsem tohle NEPSALA, proto nechápu čím jsem tuto třídu srazila...jinak rozumím a většinu co jsi napsal vím.

Jinak aby bylo jasno...chtěla jsem se tak trochu zastat rozhodnutí pořadatelů, ne proto, že by to mělo být namířeno proti SPčkům, ale proto, že by se jejich rozhodnutí mělo respektovat a podívat se na to z více stran a nejen té své (často zaujaté). Tedy i z hlediska jezdců Klasiků, z hlediska pořadatelů a jejich nelehkého rozhodování, protože nikdy nic není jednoznačný ani černobílý a málokdy se dá říct o každém rozhodnutí že bylo 100% správné nebo 100% špatné...vždycky to může být výhoda pro jednoho a nevýhoda pro druhého.

Jinak my se sice můžeme jezdit uvolňovat na závody, ale jakmile pořadatelé přestanou mít chuť a sílu, protože jim furt někdo za něco nadává, tak se taky může stát, že nebude kam jezdit...

Larry: Respekt k vaší práci a práci traťáků i k tvé ochotě se tu vyjádřit a vysvětlovat co, proč a jak. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist