Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.
Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.
Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd
Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.
Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.
Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….
Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.
Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.
Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.
Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
norihaga píše: Larry> určitě si chybu neudělal-naopak... jen se to občas vyhrotí... Zájem všech jet v Hořicích Vás může především těšit,poněvadž to o něčem svědčí...
hm
ale nám chraptil jeden amplion na Dachovech
protože někdo ožralej serval dráty
pak se začne se zpožděním
protože nám takyfanoušci zapalí balíky
rozkopou je po trati
nebo ukradnou
kape nám voda ve sprše
protože se chce 2000 lidí bahnit v teplý vodě jako doma
máme fronty na přejímku protože přijdou všichni najednou
máme hnusný pivo ve stáncích a přeuzený klobásy
neumíme zajistit ani to blbý počasí
a když zaprší udělá se v depu bláto
a na trat nám nateče bordel z luk a polí
a pak nejsme schopni držet časový harmonogram
zbytečně a hloupě natahujeme časový harmonogram
bude asi lepší až se někdo vymele, tak ho tam nechat
a stroje odvážet až po dopoledním a odpoledním programu najednou
jsme namyšlení narcisové, protože si potrpíme na trochu parády
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Ono je obecně velice snadné říct, proč je něco špatně. Ale těžké bývá vymyslet to lepší. A hlavně - až tady klasici vyškrtnou z programu dvoutaktáře a dvoutaktáři klasiky, aspoň se budou řezat mezi sebou a nebude to padat na hlavu pořadatelů.