Téma: Czech Racing
 
6.10.2010 v 13:08
Pamatuju dobu, když byla česká motorkářská veřejnost PYŠNÁ na výkony a výsledky Šťastného, Havla, Paruse, Havrdy, Staši…

Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.

Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.

Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd

Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.

Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.

Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….

Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.

Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.

Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.

Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

15.12.2010 v 14:10 | Nahoru | #1
Nesrovnávejme prosím závody v Holíči a Hořice, to je jiná kapitola, Holíč měří snad kilometr...
AMK Hořice musely něco vypustit, rozhodly se zrušit jednu dvojtřídu Klasik a třídu 250 SP. A co mají dělat jiného, prostě vše se fakt za den zvládnout nedá. A Supermono warm up musí mít, protože je to M CSR.
Jakou třádu měly obětovat?
Zvolily 250 SP, protože
1. Nejedná se o závodní motocykly, ale seriové stroje a to staré i 15 a více let. Takže je to vlastně třída historických motocyklů, které se už deset let nevyrábějí a vyrábět nebudou.
2. Nezvnikla na základě řádů, protože v CR žádné řády doted nemá. Prostě si skupina jezdců koupila levné 250 SP, většinou z ciziny bez papírů, přelepila se čísla. Pak další přibyli, koupili kapoty atd, ale pořád je to levné závodění, oproti ostatním. Prostě seriové motorky upravené mírně pro závod. Nikde nejsou ani uzákoněny pravidla uprav.
3. Nejde o to, zda třída 125 SP jede pomaleji nebo ne, ale vypsána jako M CR a Alpe Adria a sloužila jako možná líhen talentů. Je tedy logické, že Hořice jí jedou spíš než 250.
4. Tak nechápu, co mají Hořice dělat a už vůbec ne, proč je tady napadaná Veronika, které to celé uplně ukradené, jen říká svůj názor, který se mě osobně zdásprávný.

(reakce na) Czech Racing

15.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #2
argoseg> Vážený pane, samozřejmě že Supermona Warm Up mít musí a přes tohle nejede vlak, jelikož mona jsou vypsána jako Mistrovství Republiky. Ale chci se vyjádřít k výše uvedeným bodům vámi uveřejněnými.
1,Ano samozřejmě se jedná o sériové motocykly které se nevyrábí a vyrábět se už asi ani nebudou, ale právě proto by sme si mohli vzpomenout na zašlou slávu těchto motocyklů. A jak jinak než závodem na tak krásné a technicky náročné trati. V hořicích se tato třída jezdila a byla by škoda ji vyškrtnout(norozlišuji GP a SP). Mohl by ste se zamyslet nad tím co jste napsal, protože zrovna motocykly jezdící volné třídy(600 a 1000) Jsou též sériové motocykly a v některých případech to už sou "babičky" mnohdy staré také 10let.
2, "LEVNÉ Motocykly" V případě téhle třídy se zrovna jedná o ne zrovna levný materiál. Motocykly této třídy jsou velice náchylné jak na nastavení, tak na údržbu. V případě motocyklů třídy volná(600 a 1000) si samozřejmě mohu koupit též motocykl bez TP, mnohdy i velice pochybného původu, řekněme za pusu (cca 40-50tis. korun) koupím lamináty a hele mám levný nizkoůdržbový motocykl do kterého jen liju olej,palivo a měním normální spotřební materiál(pneu,destičky,řetězovou sadu) Například motocykly třídy SP250 koncepčně vychází ze závodních speciálů Grand Prix, nehledě na to že továrny jak Yamaha,Honda,Suzuki vyráběly v malých sériích motocykly s označením SP,které se lišily v několika málo detailech od těch "méně závodních".(suchá spojka,závodní převodovka, magnésiová kola a tak dále). Zatímco motocykly volných tříd(600 a 1000) vychází z cestovních motocyklů určených pro běžný silniční provoz. V začátcích těchto tříd SB a SS žádné 4T 4válcové motocykly GP neexistovali.
3, Třídě SP125 nic nevytýkám, jsou to zajímavé závody a diváci by o mnoho přišly kdyby se v Hořicích nejely. A líheň talentů to rozhodně je a i já a mý bratři jsme touhle třídou prošly.
4,Proti slečně Veronice nic nemám, a jaký ona má názor je jen její věc a já jí ho rozhodně neberu.
Akorát bych byl rád aby se různí lidé na tomto fóru představily a projevovaly svoje urážky a vulgarismy pod svým jménem abychom věděli s kým máme tu čest. Neschovávejte se za svoji nicky a vystupte z ilegality.
Vysloužil Robin
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist