Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.
Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.
Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd
Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.
Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.
Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….
Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.
Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.
Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.
Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
Zrušte warm-upy sou na hovno
Tak vyslechneme názor a zrušíme je
Ale přijdou jiní a křičí…vy jste zrušili warm-upy??
No to je na hovno…těch 2x 20 minut v sobotu je málo
Pak je kritika na Klasiky že nemají při 300 ZGH jet
A přijde na svět nová třída SPP250
Vyslechneme názor, že Klasici mají svůj závod při ČTT
A že při 300 ZGH nepojedou…bum…na hovno…řvou Klasici
Tak svůj názor změníme…a vyhovíme Klasikům
A zrušíme SPP 250cc…bum…na hovno řvou dakšnáři
Pak tady píšete o čase…
Že se to dá v pohodě zvládnout
Ale všichni mluvíte jen o neděli
Za dobrých podmínek se dá více tříd v neděli zvládnout
Pak ale zase někteří řvou, že se končí až v 18h
Že to mají daleko domů a že přijedou pozdě
Mimo to jsme pod tlakem vůči veřejnosti
Doprava , pohyb po městě atd
To že pořadatelé pak do půl noci uklízejí po 12ti hodinové službě
Už niko samozřejmě nezajímá
Zapomínáte na to že je tady taky sobota-treninky
A všichni musejí odjet 2x treninky
A 9 tříd 2x v sobotu odtrenovat je vražda
Ale jenom pro pořadatele..a ti nikoho nezajímají
Byla kritika že se jede málo kol
Tak se pokrátí počet tříd , aby se mohlo jet víc kol
A ono i to je na hovno
Protože zase někdo řve že je lepší jet všechny třídy na méně kol
Krátiký výčet toho že posloucháme názory
A že se je snažíme i dávat do praxe
Ale pořad to je na hovno………