A teď ten dotaz. Huštění na sportovních mašinách? A hlavně, jestli nějak zohledňujete tlak podle teploty. Přiznávám, že asi trochu přefoukávám, možná tím ztratím pár procent adheze, ale pocitově mám dojem, že to jaksi zostřuje zpětnou vazbu a jakoby líp cítím mašinu. Jako vždy když se pustíme do debat o pocitech začne to být diskuze silně na vodě, takže zajímají mně vaše pocity, názory a hlavně zkušenosti.
PS: vím, že huštění se tu probíralo stokrát, ale vazbu na teploty a pocity zpětné vazby jsem nějak přehledně shrnutý nenašel, tak si dovoluji založit tohle téma
Naposledy editováno 04.10.2010 06:47:00
1 reakcí na tento příspěvek Huštění za nízkých teplot
Marwin3D>Nemam na to..abych to teda jako čet celý..jenom jsem kouknul na první stránku.. Ale vy všichni to musíte teda HUSTOKRUTĚKALIT.. Páč já v tom nevidím žádnej rozdíl.. akorát teda, že mi mrznou pracky..i s vložkama (néé ty s křidélky.. ) A nejsem tak zajebanej od much.. A teda ještě.. ..že už plechovky s motorkářema asi nepočítaj..(v pondělí mě málem poprvně sundalo SUBARU..(proč to píšu - moje vysněná značka.. )) Ale hrozně se omlouval..tak jsem mu nakonec i odpustil.. Jo a zapomněl jsem teda ještě uvést, že mi projížďka netrvá 10minut..
jak jsi to říkal? STS Chvojkovice??? No co, asi slušnej voddíl