globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Huštění za nízkých teplot
 
4.10.2010 v 06:42
Pánové a dámy, mám otázečku. Včera jsem se byl proletět, kosa jak z nosa, konkrétně asi tak 8 stupínků celsiovic stupnice a mašina teda nerves jak sviňa, už při malých náklonech z ní byla hotová plachetnice, přičemž subjektivně se asfalt jevil suchý a čistý.
A teď ten dotaz. Huštění na sportovních mašinách? A hlavně, jestli nějak zohledňujete tlak podle teploty. Přiznávám, že asi trochu přefoukávám, možná tím ztratím pár procent adheze, ale pocitově mám dojem, že to jaksi zostřuje zpětnou vazbu a jakoby líp cítím mašinu. Jako vždy když se pustíme do debat o pocitech začne to být diskuze silně na vodě, takže zajímají mně vaše pocity, názory a hlavně zkušenosti.

PS: vím, že huštění se tu probíralo stokrát, ale vazbu na teploty a pocity zpětné vazby jsem nějak přehledně shrnutý nenašel, tak si dovoluji založit tohle téma

Naposledy editováno 04.10.2010 06:47:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 10:58 | Nahoru | #1

dva_hrnce>verybusy> nedojetý znamená že nekouká plátno po celém obvodu?



No,tak něco,ale většinou jde spíš o předky....

(reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 10:59 | Nahoru | #2
verybusy> předek mi vydrží 15 tis.km, o ty nouzi nemám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist