http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100523021446AALbJ4d
pak by mi zajímalo, jak to odkážou - co ta moto má za úpravy a jak teda asi jede 500ccm? a Proč nejezdí na místo 125ccm na 500ccm a místo 500ccm na 1000ccm? - mělo by to asi účinek v tom, že by se míň kurvily motory, páč ty 125ccm musí dostávat za uši aby dávaly ten výkon aby to jelo, ale pak by to asi nebylo ono, když by každej jezdil na litru co má koule a nepotřebuje nic moc úpravy aby to jelo..
vím o tom hovno, forum sem neprohledával, takže už tu o tom něco je ale to nevadí, opakování matka moudrosti
Naposledy editováno 03.10.2010 21:58:04
1 reakcí na tento příspěvek TOP speed MotoGP bajků
simsalabim:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100523021446AALbJ4d
1 reakcí na tento příspěvek TOP speed MotoGP bajků
btw když píšeš o "úpravách" působí to na mě dojmem, jako bys myslel že se GP jezdí s jinak seriově montovanýma (ale upravenýma) motorama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
sherm14>forum si prohledej spis kvuli tohohle
simsalabim:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100523021446AALbJ4d
nechapu..
1 reakcí na tento příspěvek TOP speed MotoGP bajků
podle tvé logiky když babeta jede 40km/h, tak by 500ccm musela jet 400km/h..
a ty třídy a kubatury jsou proto, protože nemůžeš posadit 14-ti letýho kluka na litr jen kvůli tomu, že ten motor déle vydrží..
a oni zrovna na životnost motorů moc nehledí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
kuliomario>Peca> Nene, práve by mě zajímalo, co se tam dělá na těch konkrétně třeba 125ccm, aby to jelo 220 - turbo, otáčkyjaksviň, který u série nedáš apod, fakt o tom vim kulový, jen mi to zajímá..
ten motor je vyhnanej na výkon, kterej u sériové moto nikdy nebude, protože má životnost v řádu stovek až tísíců km.. a taky neřeší spotřebu
potenciál motorů je velkej, ale do sériový moto ti ho nikdo na 100% nevyladí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
dva_hrnce>500ccm jede kurevsky
podle tvé logiky když babeta jede 40km/h, tak by 500ccm musela jet 400km/h..
a ty třídy a kubatury jsou proto, protože nemůžeš posadit 14-ti letýho kluka na litr jen kvůli tomu, že ten motor déle vydrží..
a oni zrovna na životnost motorů moc nehledí..
no tak na ten věk bych moc nehleděl - když ta 125ccm jede 220 a sedí na tom 14letej tak to je podle mě rychlost i tak jako prase, spíš by mi zajímalo, když teda 125ccm upravená pro GP jede 220, kolik jede 500ccm a zda už někdy někdo zkusil upravit ve stylu moto GP 1000ccm a více - jen tak pro prdel, kolik to asi pojede a jak se na tom pojede a zda taková soutěž třeba existuje, kde se jezdí na strojích, co trhaj asfalt apod, podle mě to tu chybí takovejhle sport, určitě by se na něj koukalo víc lidí než na oproti tomu "nudný" motoGP
2 reakcí na tento příspěvek TOP speed MotoGP bajků
Ta 125 má asi 70-80 kilo a asi 50-60 koní. To nesrovnávej s cbr125rr která má deset koní a 120kg.
Osmistovková desmosedačka má maximálku 350 při 230 koních a 150kg. Ten litr nevím kolik míval, myslím 250?
Naposledy editováno 03.10.2010 22:14:01
kuliomario>no tak na ten věk bych moc nehleděl - když ta 125ccm jede 220 a sedí na tom 14letej tak to je podle mě rychlost i tak jako prase, spíš by mi zajímalo, když teda 125ccm upravená pro GP jede 220, kolik jede 500ccm a zda už někdy někdo zkusil upravit ve stylu moto GP 1000ccm a více - jen tak pro prdel, kolik to asi pojede a jak se na tom pojede a zda taková soutěž třeba existuje, kde se jezdí na strojích, co trhaj asfalt apod, podle mě to tu chybí takovejhle sport, určitě by se na něj koukalo víc lidí než na oproti tomu "nudný" motoGP
jo, ale ta 125 váží polovinu a nemá 200koní..
to není jen o rychlosti, ale na to musíš mít taky fyzičku a zkušenosti.
dnes se v motoGP jezdí obsah 800ccm a max je 330+ ..
a těch 200 a víc koní na zadním kole v provozu nevyužiješ..
prestižnější soutěž než motoGP asi není, ale pokud tě fascinuje výkon a max. rychlost, upravené motory s turbama a nitrem, zaměř se na dragstery
RomanSS>kuliomario> Jen tak pro pořádek- královská třída nejezdí 500ccm, ale 800ccm, dřívě jezdily 1000ccm.
Ta 125 má asi 70-80 kilo a asi 50-60 koní. To nesrovnávej s cbr125rr která má deset koní a 120kg.
Osmistovková desmosedačka má maximálku 350 při 230 koních a 150kg. Ten litr nevím kolik míval, myslím 250?
Tak tak, 5ti koule se jezdily myslím snad do roku 2003...no stejně to byla paráda, prostě 2T zvuk a modré obláčky jsou jedním slovém nádhera
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
Robinsson>RomanSS> a nejsou náhodou dvouválce v GP zvýhodněný vyšším objemem. Myslel jsem že 800ccm maj 4válce a 2válce mají myslím kolem 1200 ccm
Teď nevím jestli si děláš srandu...
2stroke> Jojo, já si to pamatuju jen jako malej kluk, jak tam všichni jezdili po dveřích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
Robinsson>RomanSS> a nejsou náhodou dvouválce v GP zvýhodněný vyšším objemem. Myslel jsem že 800ccm maj 4válce a 2válce mají myslím kolem 1200 ccm
to si pletes se superbikama
Naposledy editováno 03.10.2010 22:30:21
kuliomario>no tak na ten věk bych moc nehleděl - když ta 125ccm jede 220 a sedí na tom 14letej tak to je podle mě rychlost i tak jako prase, spíš by mi zajímalo, když teda 125ccm upravená pro GP jede 220, kolik jede 500ccm a zda už někdy někdo zkusil upravit ve stylu moto GP 1000ccm a více - jen tak pro prdel, kolik to asi pojede a jak se na tom pojede a zda taková soutěž třeba existuje, kde se jezdí na strojích, co trhaj asfalt apod, podle mě to tu chybí takovejhle sport, určitě by se na něj koukalo víc lidí než na oproti tomu "nudný" motoGP
Ale taková soutež v ČR existuje, celou zimu dáváš dohromady motorku, potom jedeš pár sekund, vylétají ti písty z motoru a potom to zase dáváš dohromady, no dragstery asi nemyslíš. Každopádně aby někdo dával pro prdel dohromady motorku ve stylu GP, tedy motorku u které je poměr výkon/váha jinde než co je běžně k mání a k tomu s ještě daleko větším výkonem, třeba přeplňované stroje, no nevím k čemu. Jinak jo motoGP je nudný, ale důvody jsou někde jinde, než ve výkonu. Ono ber to tak, že dnešní závodní motorky nejsou zas o tolik rychlejší jako ty před 50 lety. Sedí na tom ale pořád jen lidi a navíc je to drahá sranda. Zábavné jsou ale třeba závody skútrů, kde i na úzké trati je 100 km/h moc nebo mohou být proti dnešní F1 zábavnější motokáry, jo rychlost je relativní.
Prodávaná 125ccm v obchodě stojí 60-80tis Kč, závodní 125ccm je za 2 mega
No a z principu má dvoutakt vyšší měrný výkon, než 4T. Akorát 2T Ti pořád hrozí zadřením.
Samozřejmě, že závodní motory jsou tak do 1000km životnosti, kdežto na našich motorkách najezdíš 200.000 a asi se jich ani nedožijem
1 reakcí na tento příspěvek TOP speed MotoGP bajků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
a např. tu hayabusu jen tak neutaháš, protože tam dáš plnej dvakrát za den, jinak se zabiješ )trošku přeháním, ale nějak podobně to bude v běžném provozu), kdežto šestku budeš točit na každej kvalt do omezovače abys tý buse stačil a stejně jí stačit nebudeš, takže se to na potencionální životnosti (nebo přesněji řečeno opotřebení motoru) taky projeví jinak..
obecně si myslím že čím větší obsah motoru, tím větší životnost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
dva_hrnce>kuliomario> pokud se budeš o sériovou moto starat, tak by měla 200tis.km nejezdit jako prd - pokud se bavíme čistě o motoru..
a např. tu hayabusu jen tak neutaháš, protože tam dáš plnej dvakrát za den, jinak se zabiješ )trošku přeháním, ale nějak podobně to bude v běžném provozu), kdežto šestku budeš točit na každej kvalt do omezovače abys tý buse stačil a stejně jí stačit nebudeš, takže se to na potencionální životnosti (nebo přesněji řečeno opotřebení motoru) taky projeví jinak..
obecně si myslím že čím větší obsah motoru, tím větší životnost
jojo, je to tak, čím větší obsah motoru, tím větší životnost, páč tomu musíš míň nakládat aby to jelo, páč to má velkej krouťák..akorát je mi nějak divných těch 200 tis. u SS, každej co mi tak před koupí moto říkal, tak že nemám co se týče SS kupovat nic, co má nalítáno přes 50 tis. km, že to půjde časem do kytek - písty apod. - týkalo se to hlavně R6tky, co má kámoš a když sem viděl, že omezovač to má až někde u 18 tis. otáček, tak to je fakt pila - ten motor musí srát maggy v kostkach v těhle otáčkach. Kámoš co si teď koupil novou technologii 1.2 TSI motor do auta, tak sám prodejce mu řekl, že ten motor vydrží okolo 200 tis. km max, jelikož je to malej chcípák a bude mu nakládáno turbíčkem aby to jelo atd atd, jako se sraly HTP motory, tak tyhle budou taky..1.8 TSI bude asi jiný kafe ale asi jen díky tomu objemu.. Ale zpět k moto, když si vezmu auto, kde točim většinou aby to jelo někde u 3 tis. otáček, tak u moto je to minimálně 2x až 4x víc co se týče SS, tak tam ta životnost musí bejt o dost menší, ale zase autem jezdíš denně a moto je zas na blbnutí, takže ono to tak nějak vyjde nastejno s údržbou. Jinak příští sezonu musim koupit pneu - teď tam mam MITAS (vzadu 17" a vpředu 19") sjetý dost a i tak dobrý, sou to dobrý gumy? Já doufam že jo, jezdim pouze silnice, takže nic do terénu nechcu, tam bych to položil
o jiných problémech s jinýma moto nevím, to že jde motor po 50tis. do kytek je taková česká pověra, proto mají všechny motorky v bazarech max. 34tis.km, nehledě na stáří.. řeší se to tu dokola..
jasně, po 80tis. vyměníš rozvoďák s napínákem, časem odejde spojka, ale to jsou spotřební věci..
že bys musel dělat na 100tis.km výbrus jako u škody 105, to fakt ne..
a zase, kolikrát za výlet dejme tomu 300km ten motor točí 18tis. otáček? v běžném provozu?
vše je jen o přístupu a údržbě..
ed: a s pneu ti neporadím, jezdím uplně něco jiného..
Naposledy editováno 03.10.2010 23:55:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
kuliomario>jojo, je to tak, čím větší obsah motoru, tím větší životnost, páč tomu musíš míň nakládat aby to jelo, páč to má velkej krouťák..akorát je mi nějak divných těch 200 tis. u SS, každej co mi tak před koupí moto říkal, tak že nemám co se týče SS kupovat nic, co má nalítáno přes 50 tis. km, že to půjde časem do kytek - písty apod. - týkalo se to hlavně R6tky, co má kámoš a když sem viděl, že omezovač to má až někde u 18 tis. otáček, tak to je fakt pila - ten motor musí srát maggy v kostkach v těhle otáčkach. Kámoš co si teď koupil novou technologii 1.2 TSI motor do auta, tak sám prodejce mu řekl, že ten motor vydrží okolo 200 tis. km max, jelikož je to malej chcípák a bude mu nakládáno turbíčkem aby to jelo atd atd, jako se sraly HTP motory, tak tyhle budou taky..1.8 TSI bude asi jiný kafe ale asi jen díky tomu objemu.. Ale zpět k moto, když si vezmu auto, kde točim většinou aby to jelo někde u 3 tis. otáček, tak u moto je to minimálně 2x až 4x víc co se týče SS, tak tam ta životnost musí bejt o dost menší, ale zase autem jezdíš denně a moto je zas na blbnutí, takže ono to tak nějak vyjde nastejno s údržbou. Jinak příští sezonu musim koupit pneu - teď tam mam MITAS (vzadu 17" a vpředu 19") sjetý dost a i tak dobrý, sou to dobrý gumy? Já doufam že jo, jezdim pouze silnice, takže nic do terénu nechcu, tam bych to položil
zus si neco najit o stredni pistove rychlosti, tam pochopis, ze i 15 000 otacek nemusi byt tolik jako treba u jineho motoru 5000.... Cim kratsi zdvih, tim muzes vic otacek aniz by to pistum vadilo.... a naopak, cim delsi zdvih, tak tim mensi otacky
edit:
Střední pístová rychlost: je průměrná rychlost pístu používající se v konstrukčních výpočtech motoru. Je to proto ač otáčky motoru jsou konstantní píst motoru se v horní a dolní úvrati na krátkou dobu zastavuje. Výpočet provedeme zdvih pístu v metrech x otáčky motoru : 30 Výsledek je střední pístová rychlost v M/s. Zároveň je tato rychlost ukazatelem míry mechanického zatížení motoru.
Naposledy editováno 04.10.2010 00:56:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
Robinsson>RomanSS> a nejsou náhodou dvouválce v GP zvýhodněný vyšším objemem. Myslel jsem že 800ccm maj 4válce a 2válce mají myslím kolem 1200 ccm
Jako já se o motosport nijak extra nezajímam , ale tohle mě teda dostalo!
Jsem fakt netušil že Desmosedici je dvouvál dvanáctka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TOP speed MotoGP bajků
Robinsson>DMC.motobiker> Já se třeba nezajímám o Ducati Ale tak není to ani 8mi kilo
Není to ani 8mi kilo? Ducati v MotoGP dodržuje stejná pravidla jako každej jinej čtyřválec , tzn. těch 800ccm a 150 Kg pokud to čtu dobře! Ale ty si to asi pleteš s WSBK ne? Tam mají dvouválce navýšen obsah na 1200ccm a stejně to už zdá se nestačí...