Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
pylot>Klouda> Ducinkar nejsem ale podle ty MT01 a B-Kinga bych rek ze vysledek je "Dve kola!"
prave tyhle dve masiny sem chtěl vyzdvihnout, s prominutím ale na ně nemá žádna Dukna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
A diavel taky nebude tak vypasenej, ikdyž tu bych nechtěl, ani v sortimentu značky se mi nelíbí.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
To se ti u SSka rozhodně nestane...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
BTW: Ano romane menime i olej, filtry a svicky ale to uz je snad samozrejmost.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
zaprve sv má tolik hlasů protože říkat že japonci jsou nejlepší je kůl,
zadruhý japonci se dají charakterizovat hondou cb750- angličani udělali nejlepší mašinu na světě kterou kdy kdo pro civilní provoz postavil ale měli problém uspokojit tak obrovskou vlnu zájmu. uviděli to japonci kteří toho angličana obšlehli a pojmenovali cb750. rozdíl v pár detailech. takže japonskou výhodou je to že jsou schopní dělat levnějc, nic víc.
co se týká technické dokonalosti, nejsou mně sympatický ani mašiny od bmw což je evropská značka. přílišná technická dokonalost ničí charakter
mašina je partnerka, chtěl by někdo frigidní němou introvertku? asi ne.
ale pokud je někoho jediným požadavkem spolehlivost a víc nepotřebuje....
je to asi jako dohadovat se jestli radši alfu romeo 156 gta nebo toyotu prius
a to že se něčeho dělá nejvíc neznamená že je to nejlepší je gothaj z lídlu lepší než pravá šunka?
Naposledy editováno 10.10.2010 23:53:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Naposledy editováno 11.10.2010 15:15:02
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
pylot>Jindra650> Asi jako vzduchovej dvouventil s desmotragickym rozvodem modernimu ctyrventilovymu DOHC superSV motoru... Proste zadna kopie.
ja hlavne dodneska nepochopil, co dela desmo na zadny velky otacky tocicim 2valci, kde by stacily pruziny. desmo se dela hlavne kvuli problemu s odskakovanim pruzin na vysokych otackach, kde proto, ze nemusi byt na eliminaci odskoku silna pruzina, jsou i mensi ztraty vykonu v rozvodech. jenze krome tech nejnabusenejsich typu jsou ty motory celkem nizko ladeny a tak jediny, k cemu to opevovany desmo je, jsou casty servisni intervaly a udrzovani spravnych vuli v rozvodech. jako pekna strojarina super, ale opevovat to? moje a kamosova zasrana rejze z roku 83 a 84 potrebovala neco delat s ventilovejma vulema u nej po 50tis km a u me ani po 35tis neni potreba nic jinyho, nez na konci sezony merkama udelat kontrolu.
...ale zase budme ferovi, Monster je proste klasika, krasna motorka, ktery se podarilo reinkarnovat ty stary motory Dukáty ...jako prvni motorku, kterou nejspis zase po chvili proda bych ale sel do SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Jindra650> moje a kamosova zasrana rejze z roku 83 a 84
Máš u mě jeden kladný bodík za objektivní ohodnocení Asijských motorových strojů...
Naposledy editováno 11.10.2010 15:24:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Naposledy editováno 11.10.2010 15:27:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
sooky>zrovna jsem se o tom bavil se technikem od MotoTechu a ten jednoznacne rekl SV
To tam dělaj fakt takový amatéři a nebo je to černá ovce???
"....Legendární Seven-Fifty byl od roku 1968 vyvíjen ve spolupráci se severoamerickými prodejci pod přímým dohledem Soichira Hondy. Jeho společnost již měla zejména v USA dávno skvělou pověst. Zákazníci nyní toužili po velkých a rychlých strojích, právě po takových, jaký představil již v létě 1968 koncern BSA/Triumph. Jejich třičtvrtělitrový tříválec Rocket 3 ohromil brutálním výkonem a extrémním jízdním zážitkem a právem byl záhy vyhlášen nejlepším motocyklem na trhu. Rocket 3 se tak stal úplně prvním superbikem v dnešním slova smyslu. Na jeho prodejních úspěších se pochopitelně snažili přiživit i dodavatelé, Rocket měl však jednu podstatnou vadu-jeho export do USA brzdily problémy mateřské BSA, která nestíhala uspokojovat hladovou poptávku po svém převratném stroji. Američtí dealeři proto nabádali Soichira Hondu, ať urychlí vývoj svojí vlastní supersportovní motorky, která by se svými parametry skvělému Rocketu co nejvíc přibližovala.
CB750 tak byl nakonec ušit na míru severoamerickému trhu. Když byl po zhruba ročním vývoji 15. ledna 1969 konečně představen světu, otřásl doslova celou motoristickou veřejností....."
zdroj: motorkáři.cz
co se týká SV, je to opět japonská snaha přiživit se na úspěchu protože když viděli úspěch monstera tak vyrobili něco pro ně cizího, leč vyrobenýho u konkurence žádanýho- V2 a v jejich případě pseudopříhradovej rám. samozřejmě že s nálepkou veřejnosti že japonci jsou kůl.
když se zeptáte kterékoliv puberťačky co je nejlepší mašina na světě tak řekne "honda". "ale jaká?" "noooo.... taková ta s těma plastama" případně když neni honda tak cokoliv jinýho japonskýho protože to co neni japonský je přece podřadný
a můžete s tim nesouhlasit, můžete to rozmlouvat ale to je asi tak všechno co s tim můžete udělat protože je to konstatování faktu
kdysi dávno tady jeden člověk napsal tohle a nejde s tim jinak než souhlasit:
"Tak několik příkladů: vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality."
ale zase se musím vrátit k tomu jak mně je tahle nepodložená japanofilie proti srsti.
ale zpátky k tématu....
italové mají snad patent na design....
což se odráží samozřejmě v těch mašinách, navíc tadyty ducny jsou tak jednoduchý že se na nich nemá co posrat, navíc by asi byly těžko tak úspěšný a rozšířený
DMC.motobiker>pylot> Musíš ale uznat že ten Desmotragický vzduchem chlazený dvouventil má v přibližně stejném obsahu (695) lepší průběh výkonu i větší krouťák a to vše v ještě nižších otáčkách... To je ti v tom pak ten tvůj čtyřventilovej HájTek vodník docela plat prtnej ne?
Tak to teda vubec uznat nemusim a taky to neuznam ani kdyby trakare padaly. SV je proste best bike ever. Ted jsem na SV srazu sedel na SP2, RSV a TLR. SP2 bylo priserne tvrdy, na RSV se mi nejak nemohly poskladat nohy a TLR bylo zase priserne tezky takze zase vitez jednoznacne SV.1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
kua,kua,co jsem komu udělal !
bych z toho plakal,no už je v servise,tak jsem zvědav,co tam vyšpekulují
zatím po morální stránce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |