vim, že těchto témat je tu asi milion, ale nikde jsem se nedočetl jak vyřešit problém při startování, pokud motorka stojí přes noc někde kde je třeba 10 stupnů. Dokonce jsem našel téma, kde to borcovi nestartuje za tepla. No a já mám právě problém, že za studena mi to třeba na dvě vteřiny naskočí, zabrumlá a chcípne a pak už jen točim startér a pak už se ani ten startér neprotočí (mám neutrál, zmačknutou spojku, chcípák na "ON", puštěnej benzín). Když to chvilku nechám (cca 2 min), tak zas roztočím startér, ale nechytne. Jinak to jde celkem v klidu roztlačit. A když pak vyjedu a zastavim někde na křižovatce, tak zas chcípne (nejspíš že je úplně studená), takže musim jezdit chvilku s mírnym sytičem a pak když se zahřeje, tak už neni nejmenší problém. Tak doufám, že se najde někdo kdo by věděl co s tim, protože vždycky 20 minut šaškovat v garážích než vyjedu mě už nebaví
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
P.S.: Kámoš co měl stejnej problém na babetě(
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Díky za radu.
3 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
Jak píšou kluci, důležité je najít tu správnou polohu sytiče, já ji taky ještě nenašel a to už GSko nějakou dobu mám.
Pokud motor nastartuje, ale ihned bez následného přidání plynu zhasne, je směs příliš bohatá a bude nejspíš třeba vyčistit vzduchový filtr.
GSko startující bez sytiče, to se mi moc nezdá, ta volnoběžná směs bude krapet bohatší, nebo zcela nevypíná sytič...
JyrkaFM>GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.
To je stejny na vsech Suzukach, taky sem jednu mel. Staci ze ventil blbe funguje a tece benzin i ven, navic je vyssi hladina v karbecu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
JyrkaFM>GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.
Jak píšou kluci, důležité je najít tu správnou polohu sytiče, já ji taky ještě nenašel a to už GSko nějakou dobu mám.
Pokud motor nastartuje, ale ihned bez následného přidání plynu zhasne, je směs příliš bohatá a bude nejspíš třeba vyčistit vzduchový filtr.
GSko startující bez sytiče, to se mi moc nezdá, ta volnoběžná směs bude krapet bohatší, nebo zcela nevypíná sytič...
..že nevypíná sytič by se mohlo projevit na spotřebě ne? nic takového ale nepozoruju
JyrkaFM>GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.
na PRI se kohout nemá nechávat, může to zničit motor, stačí si přečíst manuál...
já mám na řidítkách taky čidlo, takže bez zmáčknutý spojky nenastartuju ani na neutrál..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | Dnes v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |