paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Startování za "studena"
30.9.2010 v 09:34
Zdravim,
vim, že těchto témat je tu asi milion, ale nikde jsem se nedočetl jak vyřešit problém při startování, pokud motorka stojí přes noc někde kde je třeba 10 stupnů. Dokonce jsem našel téma, kde to borcovi nestartuje za tepla. No a já mám právě problém, že za studena mi to třeba na dvě vteřiny naskočí, zabrumlá a chcípne a pak už jen točim startér a pak už se ani ten startér neprotočí (mám neutrál, zmačknutou spojku, chcípák na "ON", puštěnej benzín). Když to chvilku nechám (cca 2 min), tak zas roztočím startér, ale nechytne. Jinak to jde celkem v klidu roztlačit. A když pak vyjedu a zastavim někde na křižovatce, tak zas chcípne (nejspíš že je úplně studená), takže musim jezdit chvilku s mírnym sytičem a pak když se zahřeje, tak už neni nejmenší problém. Tak doufám, že se najde někdo kdo by věděl co s tim, protože vždycky 20 minut šaškovat v garážích než vyjedu mě už nebaví

P.S.: Kámoš co měl stejnej problém na babetě(), tak nechal zabrousit ventily a prej pohoda. A pak mě napadlo jestli to neni tim nastavením průtoku benzínu co maj GSka (pořád moc nechápu k čemu je ta prostřední pozice)

Díky za radu.

3 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 18:11 | Nahoru | #1
GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.

Jak píšou kluci, důležité je najít tu správnou polohu sytiče, já ji taky ještě nenašel a to už GSko nějakou dobu mám.

Pokud motor nastartuje, ale ihned bez následného přidání plynu zhasne, je směs příliš bohatá a bude nejspíš třeba vyčistit vzduchový filtr.

GSko startující bez sytiče, to se mi moc nezdá, ta volnoběžná směs bude krapet bohatší, nebo zcela nevypíná sytič...

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 18:14 | Nahoru | #2

JyrkaFM>GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.



To je stejny na vsech Suzukach, taky sem jednu mel. Staci ze ventil blbe funguje a tece benzin i ven, navic je vyssi hladina v karbecu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 18:27 | Nahoru | #3

JyrkaFM>GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.

Jak píšou kluci, důležité je najít tu správnou polohu sytiče, já ji taky ještě nenašel a to už GSko nějakou dobu mám.

Pokud motor nastartuje, ale ihned bez následného přidání plynu zhasne, je směs příliš bohatá a bude nejspíš třeba vyčistit vzduchový filtr.

GSko startující bez sytiče, to se mi moc nezdá, ta volnoběžná směs bude krapet bohatší, nebo zcela nevypíná sytič...


..že nevypíná sytič by se mohlo projevit na spotřebě ne? nic takového ale nepozoruju

(reakce na) Startování za "studena"

1.10.2010 v 01:20 | Nahoru | #4

JyrkaFM>GS má v hladinu v plovákovce regulovanou plovákem s jehlovým ventilem, ani na PRI se nedá uchlastat. Priming je tam jenom kvůli podtlakovému pal. kohoutu.


na PRI se kohout nemá nechávat, může to zničit motor, stačí si přečíst manuál...

já mám na řidítkách taky čidlo, takže bez zmáčknutý spojky nenastartuju ani na neutrál..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 Dnes v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist