paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Oxidace levé strany motoru :(
28.9.2010 v 12:24
Zdravím, na pravou stanu motorku Hondy CB500 předchozí majitel něco vylil,vypadá to na kapalinu s chladiče.

Nevím co pod tím je,jestli to mužu normálně odšroubovat a sdělat,pak ot nechat nakomaxitovat.

Jinak v expance COOLANT není ani trocha kapaliny. Podle manualu se doliva jen do expansky,pak po nastartovani se dostane do oběhu? Nebo se dolivá chladič?

Díky.


Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 12:28 | Nahoru | #1
hmm není to spíš spravované po pádu?

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 12:37 | Nahoru | #2
Nalej do expansky kapalinu, projeť se a když bude potřeba znovu dolej. Jinak mám stejný dojem jako bobobobule.

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 12:43 | Nahoru | #3
Koukni jestli je chladic plnej k vicku a dolej do expanzky.

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 12:43 | Nahoru | #4
Koukni jestli je chladic plnej k vicku a dolej do expanzky.

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 12:44 | Nahoru | #5
Padený to nebylo, to je jak kdyby jste na to nalily nějakou kyselinu,je to poletpaté a ne škráblé. Jinak nikde není škrábanec,to by byla supačka ,závažička a všechno održeny..

Takže dolit projet aby se to dostalo do oběhu a pak kdyžtak zase dolit. Koupim nemrzku do -20C a budu dolivat a změřím hustoměrem kolik tam je,nebo to cely vymenim.

V manualu je ideal 50/50. Jak to děláte vy?

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 13:12 | Nahoru | #6
Mam to uplne stejne jako to mas ty uz od puvodniho majitele a padem to urcite nebylo. Podle me je to hodne od kaminku co litaj od predniho kola. Prijde mi, ze se to postupem casu a najetych km trochu zvetsuje. Ze by to bylo vyteklou chladici kapalinou to se mi nezda. Pri kontaktu se zemi je tenhle roh ale taky pekne na rane.

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 13:17 | Nahoru | #7
Jinak dolivani chladici kapaliny je u cebecka docela naprd - musi se sundat nadrz (zavrit kohout, odpojit vsechny hadicky, sundat bocni "plasty" - takovy ty trojuhelniky, odsroubovat u sedla a vytahnout ven), pod ni je vicko. Nalevani pres expanzku by bylo na dlouho a je potreba poradne ohrat motor, aby se kapalina natahla cerpadlem - me se to takhle moc nedarilo, tak jsem pri vymene kapaliny naleval horem a zbytek do te expanzni. Jinak daval jsem tam primo smes od Motulu nebo nekoho urcenou do motocyklu bez zadnyho redeni.

Naposledy editováno 28.09.2010 13:30:27

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #8
Je to od kapaliny, mám tím na kawě politýho půl motoru a ten lak ztmavne a zlikviduje se.

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 14:59 | Nahoru | #9
aha, je to mozny. Ja tedy vypoustel kapalinu hadici, co vede dole pod motorem, ale je mozny ze se to tim pocakalo nejak taky. Ono asi staci jednou a ten lak se nacne a je to.

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 15:40 | Nahoru | #10
To bych rekl ze to padlo... co se tyce te kapaliny kdyz uz chces dolejvat tak ji rovnou vymen.... vypustak je dole u leve stupky tusim jeden z tech sroubu povol poznas to podle medene podlozky... Dolevani jak pisou vejs rozebrat a dolejvat az uvidis hladinu kapaliny pak nastartuj na par sekund aby si to kapalinu nasalo,tipnout a zase dolejt a tak to delej dokud nebude plno poznas ze u expan. z prepadu vytece kapalina... Samozrejme pocitej s tim az bdues jezdit tak se ti este stane ze ti ji z prepadu trochu utece pac se zahreje... jinak ke kapaline pouzivam Motul Inugel... mas to uz namichany a 1l stoji cca 150kc...

1 reakcí na tento příspěvek Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 15:50 | Nahoru | #11
Vím ,že je to od chladici kapaliny,spoadní hadička na levé straně.

Jinak co mě zajímá když to sdělám co tam je ? Abych to mohl nechat komaxitovat.

Jinak doporučujete něco jiného krom motulu? Nebo koupit 1l nemrzky do motorek a naředit podle navodu od Hondy 50/50?

(reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 16:15 | Nahoru | #12
rodrigoH6> Kup ten Inugel

1 reakcí na tento příspěvek Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 16:19 | Nahoru | #13
Asi jo,doufám ,že ho tu někde budou mit :)

Jinak nevíš co je pod tím levym kusem motoru jak je na té fotce ?

(reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 16:23 | Nahoru | #14
rodrigoH6> Kdyz to vyko sundas tak ti vytece olej a je tam civka hned za tim dal pak altik...

1 reakcí na tento příspěvek Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 16:26 | Nahoru | #15
Dá se tam pak znovu nalít? Nebo jakej tam patří a popřípadě kolik tam toho je V manualu jsem to nenašel Díky ti!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 16:50 | Nahoru | #16
rodrigoH6> Co myslis olej?Bouchni tam 5100 Motul 10W40 a kolik? kolem 3,8L aspon myslim ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 16:56 | Nahoru | #17
SensationBlaack> Kurnik tolik To máš ty na Black-u ne ?? To maže normální motorovej olej ne?

Ten vyměnim asi na jaře a šoupnu tam Repsol 10W40 4litry,vymena je 3 litry (podle manualu).

Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 17:00 | Nahoru | #18
Jo jinak zpravovany po pádu to není,to jsem psal,je tma novej motor a když ho tam daly taky prej vypustily chladič hadičkou jak je na leve strane chladiče dole. Tím jim to pochrstalo a barva slezla.

Pač ten motor má najeto 2 tis km Neseděli ani čísla,pak mi to prodavajici řekl.Vše zaplombovany z Hondy Italia.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 17:00 | Nahoru | #19
rodrigoH6> Tak vidis ze jsi to nasel v manualu jo to tam leju ja no jasne ze normal olej co by jsi tam chtel lejt? Ten repsol nevim je to to same co jsem ti doporucoval a vliv to nema ale jak chces na jare?pokud nebudes pretahovat ujete km tak proc to nevymenit na podzim tomu oleji se nic nestane za tech par mesicu co to bude stat... nereknu rok apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 17:05 | Nahoru | #20
SensationBlaack> No jo řekl sem kravinu je tam 2,9 a 3,1L s filrem tuším. No uvidim dam tam Motul,Shell nebo Repsol,ale chci asi 4 litrovy baleni to bude možná lepší,zaleži na ceně.

Tak jelikož je motor měnenej tak je tam prvni olej,ale pro "jistotu" ho chci vymenit na jaře. To bude skoro rok tak ho vyměním,pač nepoznám jestli je dobrej ? To se asi nedá co ?

(reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 17:08 | Nahoru | #21
rodrigoH6> Tak mas nejaky onterval kdy se olej musi vymenit je to jak u ktere masiny 6tis km a treba u Hondy od nejakeho 96roku 12tis km...

1 reakcí na tento příspěvek Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 17:22 | Nahoru | #22
No já u této Hondy pětikule je to 12tis km nebo 1 rok ,je to vyroba konec roku 1999.

Co sem se ptal tu u nás prodejce motorek má jedině Repsol po sudech, 10w40 syntetico, nemuže si ho vynachvalit a má i servis a bazar tak u všech dovozovejch motorek to měni tak tam má několik prázdnejch sudu.

Díval sem se na cenu kolem 200,- /litr a ja mám za 690,- 4 litry tak neni co řešit :) Lepší než aby chyběl.

(reakce na) Oxidace levé strany motoru :(

28.9.2010 v 18:29 | Nahoru | #23
rodrigoH6> 2stovky za sudovej je normal cena...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin


TOPlist