globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 125 Žárovky (H4 nebo H7?)
 
27.9.2010 v 17:04
Chtěl bych se zeptat jakou patici má CBR ve světlech (jedná se o novější model CBRka - vstřikování).. Mám pocit že je to buď H4 nebo H7.. Díky moc za odpovědi..
Omlouvám se pokud takové téma už je, ale nic kde bych našel odpověď sem tu nenašel

Uzavřeno 10.10.2010 v 21:01 uživatelem Staber

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125 Žárovky (H4 nebo H7?)

27.9.2010 v 17:52 | Nahoru | #1
assassin> jj...starý CBRka měli jiný patice.. tam jsou dvouvláknový..takže svítí pokaždý obě světla...myslím že typ S2.. ta informace že H4 je dvouvláknová a H7 jednovláknová je pro mě novinka Ale myslim že to bude ta H7 To přepojení by asi šlo(teda jak bylo řečeno jestli by to utáhlo )...ale často po tmě nejezdim takže by to bylo pro mě zbytečný Ale každopádně dík za rady

Naposledy editováno 27.09.2010 17:58:13

(reakce na) CBR 125 Žárovky (H4 nebo H7?)

27.9.2010 v 21:25 | Nahoru | #2
Staber> Tohle zapojení s H7 je dost obvyklý u aut, tam svítí potkávací světlo trvale a dálkový v druhý parabole se přidává - je to třeba u Ducata (Boxer, Jumper), u kamionů dokonce k jednomu potkávacímu se připojuje jedno sdružený dálkový a ještě jedno přídavný, který je sdružený v mlhovce, takže na dálkový svítí celkem 6x H7 a to už je v noci znát. Altík by to měl vydržet, kdyžtak mu pomůže baterie - není moc pravděpodobný, že pojedeš nějak dlouho trvale s dálkovýma (leda bys byl noční pilot tak kolem 2-3 ráno ) abys vyflákal i baterii. I když je fakt, že dváca asi moc velký rezervy ve výkonu alternátoru mít nebude.
Je to sice mimo mísu - ale jet po půlnoci liduprázdnou silnicí s kamionem, když si můžeš přisvítit dálkovýma i na rampě má taky svý kouzlo, když je kolem tebe na kilometry daleko jen tma.
Téma je zamknuto


TOPlist